Czy mój telefon jest opóźniony w rozwoj u?

Data: 2013-03-24 07:26:52
Autor: $heikh el $hah
Czy mój telefon jest opóźniony w rozwoj u?
Sony Xperia.
Tryb oszczędzania energii ustawiony na 00:00-07:00, a ten się włącza i wyłącza tak kilka minut po tych czasach. I to różnie. Czasem 3 minuty. Czasem nawet 7.
Nie, żeby to jakiś wielki problem był, ale nie ogarniam.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-03-24 13:03:20
Autor: J.F.
Czy mój telefon jest opóźniony w rozwoj u?
Dnia Sun, 24 Mar 2013 07:26:52 +0100, $heikh el $hah napisa(a):
Sony Xperia.
Tryb oszczdzania energii ustawiony na 00:00-07:00, a ten si wcza i wycza tak kilka minut po tych czasach. I to rnie. Czasem 3 minuty. Czasem nawet 7.
Nie, eby to jaki wielki problem by, ale nie ogarniam.

Nie wiem ... ale rozsadne by bylo aby dokonczyc otwarte aplikacje.
upgrade jakis, sprawdzanie poczty ? A moze tylko zegar przestawiony ?

J.

Data: 2013-03-24 21:04:33
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-03-24 13:03, J.F. pisze:
Dnia Sun, 24 Mar 2013 07:26:52 +0100, $heikh el $hah napisał(a):
[...]

Słuszne uwagi. Sprawdzę, spróbuję. Przestawiony zegar wykluczam, bo się synchronizuje z laptopowym.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-03-26 10:57:32
Autor: destrojer
Czy mj telefon jest opniony w rozwoju?

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:13lmepgt1o6sh$.fi5ws87pcysc$.dlg40tude.net...
[...]

Przecie Android nie przewiduje czego takiego jak zamknicie aplikacji i na tej grupie dominuj opinie, e to wspaniae rozwizanie.

Data: 2013-03-26 10:10:48
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 26 Mar 2013 10:57:32 +0100, destrojer wrote:
> Nie wiem ... ale rozsadne by bylo aby dokonczyc otwarte aplikacje.
> upgrade jakis, sprawdzanie poczty ? A moze tylko zegar przestawiony ?

 Przecie Android nie przewiduje czego takiego jak zamknicie aplikacji

A cos wiecej?

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-03-27 08:53:28
Autor: $heikh el $hah
Czy mój telefon jest opóźniony w roz woju?
W dniu 2013-03-26 10:57, destrojer pisze:
Przecież Android nie przewiduje czegoś takiego jak zamknięcie aplikacji
i na tej grupie dominują opinie, że to wspaniałe rozwiązanie.

Jak to nie? To zakończenie procesu danej aplikacji (ustawienia-- >aplikacje-- >zarządzaj aplikacjami) jej nie zamyka?
Przejrzałem wczoraj i faktycznie sporo w tle pracowało. Ale to z lenistwa, bo nie chciało mi się wyczyścić preinstalowanych. Na co mi aplikacja "gdzie jest dziecko"? Nie mam dziecka. I nie planuję. :]

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-03-27 07:22:33
Autor: Pszemol
"$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote in message news:5152a579$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Aplikacja taka to faktycznie "gdzie jest telefon?".
Może się przydać nie tylko do szukania dziecka ale dowolnego
posiadacza telefonu - np. Twojego pracownika którego wysłałeś
na robotę do klienta a on śpi w domu zamiast pracować ;-)

Data: 2013-03-27 18:26:43
Autor: destrojer
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:kiuo5n$ona$1dont-email.me...
[...]

Tak, bo telefon jest przyrośnięty do człowieka, znamy też z filmów ciąg dalszy:
agencje rządowe mają na serwerze plany wszystkich budynków i pomieszczeń wewnątrz, można z łatwością zlokalizować gagatka,
a gdyby akurat siedział na klopie, to nawet stwierdzić czy ma zatwardzenie ;))

Data: 2013-03-27 21:39:30
Autor: Pszemol
"destrojer" <destrojer@w.pl> wrote in message news:51532bbf$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dziś przeważnie jest... można się nad tym użalać, można to chwalić,
ale jest to dosyć skuteczna metoda śledzenia miejsca przebywania
posiadacza telefonu. Poza oczywistymi wyjątkami gdy telefon zgubisz
lub zostawisz w domu, no ale tego chyba tłumaczyć nikomu nie trzeba?

Czy mój telefon jest opóźniony w rozwoj u?