Czy mBank pokonał potomków Gitlera?

Data: 2011-12-11 13:15:53
Autor: MK
Czy mBank pokonał potomków Gitlera?
On 11 Gru, 16:56, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
Czy mBank pokonał potomków Gitlera?

 http://www.mbank.pl/lp/ekonto-z-internetem-o2/

Jak dla mnie te 'promocje' wywolaja wiecej szkody dla mBanku niz
korzysci. Po przeczytaniu regulaminu dla obecnych klientow wyglada mi
to tak
- umowa leasingowa na 12 m-cy ( 5 m-cy po 0 PLN i 7 m-cy po 29 PLN)
- umowa w Play (12 m-cy platne zgodnie z cennikiem Play).

Wychodzi, ze za modem placimy 203PLN. DB daje nam modem za 0 PLN. Ja
sam wybieralem LTE w Plusie + Avocado. Umowa niestety na 24 m-ce, ale
pierwsze 6 m-cy z Avocado daje 50% rabat, a pozniej rabat w wysokosci
2% platnosci karta debetowa Avocado. Za modem place 119PLN.

MK

Data: 2011-12-11 23:50:53
Autor: Waldek

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:7356fab8-3774-45ec-80ab-6b958c8570fab32g2000yqn.googlegroups.com...

Wychodzi, ze za modem placimy 203PLN. DB daje nam modem za 0 PLN.

I taki modem za 0 ma jeszcze jakis sens :)
W przeciwnym wypadku nie jest zadnym problemem
(np. dla mnie) wlaczyc sobie hotspota wifi w sluchawce i ciagnac na lapku
- z nawigacja tez calkiem sprawnie dziala po BT
jesli display telefonu w danym momencie jest malo wygodny

Czy mBank pokonał potomków Gitlera?