Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?

Data: 2010-05-10 00:54:52
Autor: Zbylo
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?
Witam
Chętnie odkupię beczkę z uszkodzonej ramy z gwintem BSA. Może macie
coś na zbyciu?
Pozdrowionka:)

Data: 2010-05-10 10:02:24
Autor: PeJot
Zbylo pisze:
Witam
Chętnie odkupię beczkę z uszkodzonej ramy z gwintem BSA. Może macie
coś na zbyciu?

Wszystko jedno z jakiej ? Miałbym jakąś przedpotopową stalówkę, i brak koncepcji zagospodarowania.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-05-10 01:22:13
Autor: Zbylo
On 10 Maj, 10:02, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:
Zbylo pisze:

> [...]
> coś na zbyciu?

Wszystko jedno z jakiej ? Miałbym jakąś przedpotopową stalówkę, i brak

Wszystko jedno, aby BSA :). Jesli masz cos takiego czekam na
propozycje.
Pozdro

Data: 2010-05-10 10:24:06
Autor: PeJot
Zbylo pisze:

[...]

Musiałbym po prostu wyciąć mufę - szkoda przesyłać całej ramy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-05-10 01:35:45
Autor: Zbylo
On 10 Maj, 10:24, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:
Zbylo pisze:

> Wszystko jedno, aby BSA :). Jesli masz cos takiego czekam na
> propozycje.

Musiałbym po prostu wyciąć mufę - szkoda przesyłać całej ramy.

Oczywiście ze tak. Sama mufa. Daj znać jak wytniesz :)
Aha, dla pewności, muszę mieć taką mufę ze standardowym gwintem,
spotkałem się kiedyś z taką samą średnica misek ale z innym skokiem
gwintu (hm, może to nie był BSA skoro inny skok gwintu).
Pozdro

Data: 2010-05-10 16:02:34
Autor: PeJot
Zbylo pisze:

Oczywiście ze tak. Sama mufa. Daj znać jak wytniesz :)

Nic z tego, ramę wywaliłem w ramach porządków :(

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-05-10 10:10:33
Autor: kml

Użytkownik "Zbylo" <zkozyra@gmail.com> napisał w wiadomości news:9135be05-30a9-4e6e-890b-609e170e59e3d19g2000yqf.googlegroups.com...
Witam
Chętnie odkupię beczkę z uszkodzonej ramy z gwintem BSA. Może macie
coś na zbyciu?
Pozdrowionka:)
-- -

Zrób sobie. Potrzebujesz tokarza i narzynkę 24TPI (OIDP). Mówię zupełnie poważnie.

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

Data: 2010-05-10 10:13:25
Autor: kml

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hs8f1p$mlb$1inews.gazeta.pl...

[...]

BTW: każdy porządny serwis rowerowy ma narzędzia do nagwintowania tulei na mufę suportu :)

Data: 2010-05-10 20:10:19
Autor: ToMasz
kml pisze:

[...]

ale kosztuje to znacznie wiecje niż rama na pobliskim złomowcu

ToMasz

Data: 2010-05-10 20:47:46
Autor: kml

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
ale kosztuje to znacznie wiecje niż rama na pobliskim złomowcu

Co kosztuje? Gwintowanie suportu? Ostatnim razem płaciłem za to ze 20 zeta, ale to było dosyć dawno.

Data: 2010-05-11 01:34:30
Autor: Wojtek Sobociński
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?

ale kosztuje to znacznie wiecje niż rama na pobliskim złomowcu

Co kosztuje? Gwintowanie suportu? Ostatnim razem płaciłem za to ze 20 zeta, ale to było dosyć dawno.

Gwintownik kosztuje. Nie sprawdzałem ale słyszałem że dobry to coś ok. 200-300 pln. Nic przyjemnego, ale będę musiał kiedyś kupić...

--
Wojtek Sobociński
GG#310892

Data: 2010-05-11 02:19:02
Autor: Rafał Wawrzycki
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?
Dnia 11 maj 2010 w liście [news:hsa558$7ah$1inews.gazeta.pl] Wojtek
Sobociński [sobos6@gazeta.pl] napisał(a):
Co kosztuje? Gwintowanie suportu? Ostatnim razem płaciłem za to
ze 20 zeta, ale to było dosyć dawno.

Trzeba rozróżnić gwintowanie czystego materiału od planowania, czyli wyrównania już istniejącego gwintu. Za drugie również niedawno zapłaciłem 20 zł w Warszawie (nowa rama z allegro miała jeden gwint skopany)

Gwintownik kosztuje. Nie sprawdzałem ale słyszałem że dobry to coś
ok. 200-300 pln. Nic przyjemnego, ale będę musiał kiedyś kupić...

Gwintownik trochę więcej:
http://bikekatalog.pl/2008//?ppg=show&baza=akcesoria&pid=983

1240 zł ;)

Chyba że poszukasz czegoś starszego...

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-05-11 02:22:30
Autor: Rafał Wawrzycki
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?
Dnia 11 maj 2010 w liście
[news:Xns9D751792F2E8Erwawrzyckiwppl127.0.0.1] Rafał Wawrzycki

Jeszcze tutaj ciekawa strona:
http://tiny.pl/htgx4

Data: 2010-05-11 07:02:50
Autor: kml

Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9D751792F2E8Erwawrzyckiwppl127.0.0.1...
[...]

Jak dla mnie to tam nie ma żadnej różnicy. Metoda wykonania jest dokładnie taka sama a nawet jest łatwiej bo można ustawić suport w imadle dzięki czemu jest jeszcze łatwiej.

Data: 2010-05-11 07:01:19
Autor: kml

Użytkownik "Wojtek Sobociński" <sobos6@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsa558$7ah$1inews.gazeta.pl...

[...]

A ja rozmawiałem z mechanikiem i dobry kosztował 1000 PLN. Uważam, że kupowanie gwintownika do mufy suportu naprawdę mija się z celem jeżeli się nie zarabia na serwisowaniu rowerów.

Data: 2010-05-11 11:22:11
Autor: Jan Cytawa
kml napisał:

A ja rozmawiałem z mechanikiem i dobry kosztował 1000 PLN. Uważam, że kupowanie gwintownika do mufy suportu naprawdę mija się z celem jeżeli się nie zarabia na serwisowaniu rowerów.

Bez przasady 1000 PLN. W warsztatach rowerowych gwintowniki te sa
uzywane prawie wylacznie do poprawiania gwintow. Taki za 200 zl komplet
w zupelnosci wystarczy na bardzo wiele lat. Nie jest tej roboty tak
strasznie duzo.

Jan Cytawa

Data: 2010-05-11 11:41:45
Autor: Jan Cytawa
[...]

 np. to
http://allegro.pl/item981414588_cyclus_gwintownik_do_suportu_bsa.html

 Jan Cytawa

Data: 2010-05-11 14:12:43
Autor: kml

Użytkownik "Jan Cytawa" <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości news:hsb7jv$9tk$1news.lublin.pl...
kml napisał:

[...]

Są gwintowniki za 200 zeta są i za 1000 prawda :) Każdy sam sobie wybiera co mu pasuje.

Data: 2010-05-11 18:01:35
Autor: Wojtek Sobociński
[...]

Zgadza się. Powinienem był użyć słowa, którego użył kumpel-mechanik: "działający".

--
Wojtek Sobociński
GG#3101892

Data: 2010-05-10 22:20:16
Autor: Zbylo
On 10 Maj, 09:54, Zbylo <zkoz...@gmail.com> wrote:
Witam
Chętnie odkupię beczkę z uszkodzonej ramy z gwintem BSA. Może macie
coś na zbyciu?
Pozdrowionka:)

Prośba pozostaje nadal aktualna.

Data: 2010-05-11 18:00:22
Autor: Wojtek Sobociński
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?
Chętnie odkupię beczkę z uszkodzonej ramy z gwintem BSA. Może macie
coś na zbyciu?
Pozdrowionka:)

Prośba pozostaje nadal aktualna.

Ja coś tam mam, tzn. ramę od starego markeciaka. Gwint raczej BSA, sprawdzę. Skąd jesteś? Ja z Podkowy Leśnej.

--
Wojtek Sobociński
GG#3101892

Data: 2010-05-11 14:01:02
Autor: Zbylo
On 11 Maj, 18:00, Wojtek Sobociński <sob...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Prośba pozostaje nadal aktualna.

Ja coś tam mam, tzn. ramę od starego markeciaka. Gwint raczej BSA, sprawdzę.

Hej. Jestem z okolic Rzeszowa. Najlepiej jakby udało Ci się wyciąć tą
beczkę. wtedy dogadalibyśmy się co do przesyłki.

Data: 2010-05-12 22:01:45
Autor: Wojtek Sobociński
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?
Hej. Jestem z okolic Rzeszowa. Najlepiej jakby udało Ci się wyciąć tą
beczkę. wtedy dogadalibyśmy się co do przesyłki.

Dobra. Ogarnę to jutro i dam znać.

Wojtek

Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?