Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?

Data: 2010-05-10 10:02:24
Autor: PeJot
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?
Zbylo pisze:
Witam
Chętnie odkupię beczkę z uszkodzonej ramy z gwintem BSA. Może macie
coś na zbyciu?

Wszystko jedno z jakiej ? Miałbym jakąś przedpotopową stalówkę, i brak koncepcji zagospodarowania.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-05-10 01:22:13
Autor: Zbylo
On 10 Maj, 10:02, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:
Zbylo pisze:

> [...]
> coś na zbyciu?

Wszystko jedno z jakiej ? Miałbym jakąś przedpotopową stalówkę, i brak

Wszystko jedno, aby BSA :). Jesli masz cos takiego czekam na
propozycje.
Pozdro

Data: 2010-05-10 10:24:06
Autor: PeJot
Zbylo pisze:

[...]

Musiałbym po prostu wyciąć mufę - szkoda przesyłać całej ramy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-05-10 01:35:45
Autor: Zbylo
On 10 Maj, 10:24, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:
Zbylo pisze:

> Wszystko jedno, aby BSA :). Jesli masz cos takiego czekam na
> propozycje.

Musiałbym po prostu wyciąć mufę - szkoda przesyłać całej ramy.

Oczywiście ze tak. Sama mufa. Daj znać jak wytniesz :)
Aha, dla pewności, muszę mieć taką mufę ze standardowym gwintem,
spotkałem się kiedyś z taką samą średnica misek ale z innym skokiem
gwintu (hm, może to nie był BSA skoro inny skok gwintu).
Pozdro

Data: 2010-05-10 16:02:34
Autor: PeJot
Zbylo pisze:

Oczywiście ze tak. Sama mufa. Daj znać jak wytniesz :)

Nic z tego, ramę wywaliłem w ramach porządków :(

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?