Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?

Data: 2010-05-10 22:20:16
Autor: Zbylo
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?
On 10 Maj, 09:54, Zbylo <zkoz...@gmail.com> wrote:
Witam
Chętnie odkupię beczkę z uszkodzonej ramy z gwintem BSA. Może macie
coś na zbyciu?
Pozdrowionka:)

Prośba pozostaje nadal aktualna.

Data: 2010-05-11 18:00:22
Autor: Wojtek Sobociński
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?
Chętnie odkupię beczkę z uszkodzonej ramy z gwintem BSA. Może macie
coś na zbyciu?
Pozdrowionka:)

Prośba pozostaje nadal aktualna.

Ja coś tam mam, tzn. ramę od starego markeciaka. Gwint raczej BSA, sprawdzę. Skąd jesteś? Ja z Podkowy Leśnej.

--
Wojtek Sobociński
GG#3101892

Data: 2010-05-11 14:01:02
Autor: Zbylo
On 11 Maj, 18:00, Wojtek Sobociński <sob...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Prośba pozostaje nadal aktualna.

Ja coś tam mam, tzn. ramę od starego markeciaka. Gwint raczej BSA, sprawdzę.

Hej. Jestem z okolic Rzeszowa. Najlepiej jakby udało Ci się wyciąć tą
beczkę. wtedy dogadalibyśmy się co do przesyłki.

Data: 2010-05-12 22:01:45
Autor: Wojtek Sobociński
Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?
Hej. Jestem z okolic Rzeszowa. Najlepiej jakby udało Ci się wyciąć tą
beczkę. wtedy dogadalibyśmy się co do przesyłki.

Dobra. Ogarnę to jutro i dam znać.

Wojtek

Czy ma ktoś uszkodzoną ramę MTB?