Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posł Ăłw Kierwińskiego i Neumanna? „Was nie moĹźna sądzić, was trzeba leczyć”

Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posł Ăłw Kierwińskiego i Neumanna? „Was nie moĹźna sądzić, was trzeba leczyć”

Data: 2018-04-30 15:57:39
Autor: Lord Donald
Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posł Ăłw Kierwińskiego i Neumanna? „Was nie moĹźna sądzić, was trzeba leczyć”
Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posłów Kierwińskiego i Neumanna? ,,Was nie można sądzić, was trzeba leczyć"

Ładny tytuł, Panowie Posłowie? Podoba się? Odniesiecie się? Mamy puszczać go dalej w świat? Może trafi gdzieś na nagłówek w jakimś portalu? Może parę osób przeczyta tylko tytuł, nie zagłębiając się w treść? Może ktoś nabierze przekonania, że zblatowaliście się z gangusami i bierzecie od nich kasę?

https://wpolityce.pl/polityka/392417-czy-mafia-vat-owska-finansowala-kampanie-poslow-kierwinskiego-i-neumanna-was-nie-mozna-sadzic-was-trzeba-leczyc

Data: 2018-04-30 19:42:51
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

jak zwykle "czy", "może" - takie tam tanie doldowe insynuacja dla doldowych
zjebanych czytelników tego szamba wszambie.pl :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-01 10:55:40
Autor: Pieniądze i Stołki
Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posłów Pis?
relikt komunizmu  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posłów Kierwińskiego i Neumanna?
,,Was nie można sądzić, was trzeba leczyć"

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-finansowanie-ojca-rydzyka-miliony-z-ministerstw,798140.html

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

Chcesz cos powiedzieć?

CL

Data: 2018-05-01 02:39:05
Autor: Twój przyjaciel Dąs
W dniu wtorek, 1 maja 2018 10:59:20 UTC+2 użytkownik Pieniądze i Stołki napisał:
> [...]
> Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posłów Kierwińskiego i Neumanna?
> ,,Was nie można sądzić, was trzeba leczyć"

Oj tam, oj tam. Fundacja Batorego też dostała kupę kaski, a mimo to
ich fumfle z GW wcale tematu nie podchwycili. Tam GWno bronił swojaków.
cyt.
Rząd PiS chce przejąć "fundusze norweskie". Czy organizacje pozarządowe stracą 800 mln euro?

Data: 2018-05-01 02:47:03
Autor: japanizer
On Tuesday, May 1, 2018 at 6:39:07 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

cyt.
Rząd PiS chce przejąć "fundusze norweskie". Czy organizacje pozarządowe stracą 800 mln euro?

Oj jak pisiorstwo bolą dupy, że nie mogą ukraść pieniędzy z budżetów Norwegii i Islandii. Co drugi post o tym nadajesz.

Data: 2018-05-01 03:17:40
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Oj jak pisiorstwo bolą dupy, że nie mogą ukraść pieniędzy z budżetów Norwegii i Islandii. Co drugi post o tym nadajesz.

Fundusze norweskie są rekompensatą dla PL, nie powinny trafić
do jednej fundacji tylko do budżetu PL.

To że w norwegii rządzą "ż"-lewaki jest ogólnie wiadome, naturalne
jest też to, że chcą by pieniądze norweskie trafiły do swojaków w PL,
czyli do fundacji Batorego.

cyt.
W zamian za pomoc finansową, państwa-darczyńcy korzystają z dostępu do rynku wewnętrznego Unii Europejskiej
https://www.eog.gov.pl/strony/dowiedz-sie-wiecej-o-funduszach/poznaj-zasady-dzialania-funduszy/informacje-podstawowe/

Data: 2018-05-01 03:48:00
Autor: japanizer
On Tuesday, May 1, 2018 at 7:17:41 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

Fundusze norweskie są rekompensatą dla PL, nie powinny trafić

Bo tak Kaczor powiedział?

Bez jaj, jak zostanie Cesarzem Norwegii, to może sobie wprowadzić takie prawo. Ale nie zanosi się na to.

Data: 2018-05-01 12:25:41
Autor: Pieniądze i Stołki

Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:7e498922-2d41-4597-89fe-6b092ef82ab0googlegroups.com...
[...]

=>

Dobra,dobra.

Co powiesz o: http://wyborcza.pl/7,75398,21592323,na-co-pis-wydaje-miliony-ochrona-kaczynskiego-kongresy-i-wplaty.html?disableRedirects=true ?

CL

Data: 2018-05-01 05:42:06
Autor: Twój przyjaciel Dąs
W dniu wtorek, 1 maja 2018 12:25:57 UTC+2 użytkownik Pieniądze i Stołki napisał:
> [...]

Fundusze norweskie są rekompensatą dla PL, nie powinny trafić

Skierowałeś ogień na Rydzyka, wiec Ci odpowiedziałem, twoi fumfle
z fundacji Batorego dostali 37mln ojro, to 150mln PLN czyli 2x więcej niż dostali Rydzyki. Pytanie zasadnicze, czemu ujadasz na Rydzyka,
a bronisz Batorego?

Rydzykowe jest namacalne, szkoła, komputry, geotermia, a twory Batorego
takie niematerialne i mało kto wie o co tam chodzi.

Data: 2018-05-01 08:26:03
Autor: japanizer
On Tuesday, May 1, 2018 at 9:42:08 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

z fundacji Batorego dostali 37mln ojro, to 150mln PLN czyli 2x więcej niż dostali Rydzyki. Pytanie zasadnicze, czemu ujadasz na Rydzyka,

Wyjaśnij nocniczku, jak powiązałeś korupcję polityczną, czyli kupowanie głosów Rydzyka pieniędzmi z polskiego budżetu z funduszami przeznaczonymi dla organizacji pozarządowych z państw nie do końca w Unii, i skąd wniosek, że to to samo?

Rydzykowe jest namacalne, szkoła, komputry, geotermia, a twory Batorego
takie niematerialne i mało kto wie o co tam chodzi.

Aha. Rezydencje, samoloty, firmy ruskich oligarchów dojących i okradających swoje państwo też są jak najbardziej namacalne. Ale to nie jest powód, by przeciętny Rusek miał się cieszyć. No, może ty, stąd takie przełożenie na polskie warunki.

Data: 2018-05-01 16:41:48
Autor: Pieniądze i Stołki
Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posłów Pis?

Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:bb4d4c82-beba-4f70-93f4-e002eb39c3fcgooglegroups.com...
napisał:
> [...]

> Norwegii i Islandii. Co drugi post o tym nadajesz.

Fundusze norweskie są rekompensatą dla PL, nie powinny trafić

=> CO TY POWIESZ?

wiec Ci odpowiedziałem, twoi fumfle

=>

POGIĘŁO CIE PAJACYKU? JACY "fumfle" ?

MASZ COŚ DO POWIEDZENIA W TEMACIE

 http://wyborcza.pl/7,75398,21592323,na-co-pis-wydaje-miliony-ochrona-kaczynskiego-kongresy-i-wplaty.html?disableRedirects=true?JAK NIE TO WYPIER...J!CL

Data: 2018-05-01 12:09:52
Autor: Pieniądze i Stołki
Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posłów Pis?
Użytkownik "Swój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:fd8e8012-9b0e-4343-b9d4-de9831fd7201googlegroups.com...
napisał:
> [...]

Oj tam, oj tam. Fundacja Batorego też dostała kupę kaski, a mimo to
ich fumfle z GW wcale tematu nie podchwycili.

=> A tak konkretnie to ile i od kogo?

Tam GWno bronił swojaków.

=> Sądzisz, że pisząc "GWno" zastąpisz brakujące ci argumenty?

cyt.
Rząd PiS chce przejąć "fundusze norweskie". Czy organizacje pozarządowe
stracą 800 mln euro?

=> Jaki to ma związek z
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

albo https://www.bankier.pl/forum/temat_ludzie-i-afery-pisu,4945923.html ?

CL

Data: 2018-05-01 23:27:49
Autor: stevep
Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie pos łów Kierwińskiego i Neumanna? „Was nie moĹź na sądzić, was trzeba leczyć”
W dniu 2018-04-30 o 15:57, Lord Donald pisze:
[...]

A nie była to mafia niemiecka?

--
stevep

Czy mafia VAT-owska finansowała kampanie posł Ăłw Kierwińskiego i Neumanna? „Was nie moĹźna sądzić, was trzeba leczyć”