Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?

Data: 2009-10-19 00:09:03
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?
S± takie małe niemal "walizkowe" Karchery.
Pic na wode fotomontaż, czy jednak do czego¶ sie takie maluchy nadaj±?
Bo przykładowo łatwiej do bagaznika wrzucić takiego malucha i gdzies na daczy po wycieczce zmyć rowery z błota.

Data: 2009-10-18 23:00:52
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 19 Oct 2009 00:09:03 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):
[...]

Samochód myje się całkiem nieĽle. Tak samo tynk na murku przy ulicy po
przejechaniu takim "zabawkowym" Karcherem nagle sobie przypomniał że
tak naprawdę nie jest ciemnobrunatny tylko jasnobeżowy... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-19 16:56:34
Autor: BartekK
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Piszecie że mur czy¶cicie karcherem - jakim? Jakie ci¶nienie?
Ja kiedy¶ próbowałem mur (tynk) czy¶cić takim dużym (prawie-przemysłowy, w każdym razie pożyczona bestia warta ~3000zł), i skończyło się tym że skułem tynk bez jego dotykania ;) Zostały tylko placki lepiej trzymaj±ce się, a reszta leciała w otchłań...

Data: 2009-10-19 15:11:03
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 19 Oct 2009 16:56:34 +0200, BartekK napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
[...]

No widzisz, zbyt dobrego użyłe¶... Zabawkowy służy do mycia, profesjonalny
do prac wyburzeniowych :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-19 02:18:23
Autor: marrgol
On 2009-10-19 00:09, ±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

Chyba błota z rowerów?  Bo do zmycia rowerów z błota to co najmniej
armatka wodna potrzebna... ;-)

--
mrg

Data: 2009-10-19 03:18:45
Autor: strach
"marrgol" <marspamrgol@gspammail.com> wrote in message news:hbgbs9$i05$1nemesis.news.neostrada.pl...
na daczy po wycieczce zmyć rowery z błota.
Chyba błota z rowerów?  Bo do zmycia rowerów z błota to co najmniej
armatka wodna potrzebna... ;-)

Niepotrzebna, starczy nie czytać newsów na ¶piku i się da ;)

Data: 2009-10-19 07:42:45
Autor: Bbjk
±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Warto mieć, nawet niewielki jest przydatny do mycia samochodów, rowerów, ¶cian domu, kamieni, różnych rzeczy wokół domu, choćby ptasich budek lęgowych wewn±trz (przed wiosn± trzeba je wyczy¶cić). Rzadko go używamy, ale czasem innym sposobem nie zmyłoby się pewnych brudów, czy nie dotarłoby się w zakamarki.
--
Basia

Data: 2009-10-19 12:44:51
Autor: karcher lublin
Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?
On Oct 19, 7:18 am, ±ćęłń󶼿 <usun...@wp.eu> wrote:
Nawet nie o cenę chodzi, tylko o łatw± przeno¶no¶ć i przewoĽno¶ć autem np. "do kolegi na wie¶".
W bloku nie umyję roweru jednak ;-)
Pytanie, czy te maluchy sa trwałe?
Czy nie maj± za dużo plastikowych czę¶ći?
Tak w ogóle które Karchery maj± zasadnicze elementy z metalu?
JaC

Myjki z metalow± głowic± pompy zaczynaj± się od serii K 5, obecnie
najtańszym modelem jest jubileuszowa K 5.55:
http://anzasklep.pl/k-555-jubilee-p-2328.html
Nie jest ona gabarytowo najmniejsza, choć do bagażnika wejdzie.
Niedawno pojawiła się malutka myjka hybrydowa (bateryjno/sieciowa),
ale nie powala parametrami:
http://www.anzasklep.pl/myjka-hybrydowa-hc-10-p-2299.html

Oczywi¶cie myjka z aluminiow± głowic± będzie znacznie bardziej
niezawodna od "plastikowej". Nie wspominam już o mosiężnej (np.
wspomniana K 7.91).

Data: 2009-10-20 08:56:10
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?
Za tak± cenę to niech się w d... pocałuj±.
Wbudowany aku pewnie droższy od całej reszty, i wymieniać co parę lat trzeba.
Natomiast myjka zasilana krokodylkami z klem samochodowego akumulatora owszem przydałaby sie.
JaC

-- -- -

Niedawno pojawiła się malutka myjka hybrydowa, ale nie powala parametrami

Data: 2009-10-21 10:01:26
Autor: BartekK
±ćęłń󶼿 pisze:
[...]
No ale czego oczekujecie, jak typowy "karcher" ma kompresor ~1500W, to jak chcecie tak± moc z aku 7Ah albo nawet "z klem" ¶ci±gn±ć (bez narażenia się na milion pozwów od wsciekłych klientów którym zdechł aku po 5 minutach mycia auta na działce)

Data: 2009-10-21 09:20:09
Autor: Marex
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał(a):
±ćęłń󶼿 pisze:
> [...]
No ale czego oczekujecie, jak typowy "karcher" ma kompresor ~1500W, to jak chcecie tak± moc z aku 7Ah albo nawet "z klem" ¶ci±gn±ć (bez narażenia się na milion pozwów od wsciekłych klientów którym zdechł aku po 5 minutach mycia auta na działce)

     Typowy karcher ma przewaznie więcej- bo 2100 - 3000kW(np.K7.21)poboru mocy i taki gadżet na akumulatorowe zasilania może sobie co najwyzej popsikać.  I tu mamy odpowiedż na pytanie tematu posta.. A na marginesie dodam z aktualnej praktyki czyszczenia mycia kostki i ogrodzenia z naleciało¶ci sadzy i glonów, iż nawet maj±c do dyspozycji cisnienie 140 bar z K.7,91 trzeba się niezle napracować by otoczenie domu umyć. A co dopiero takim  delikatnym gadżetem.
                                                 Pozdrawia~M

--

Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?