Czy mam NNW

Data: 2016-10-27 17:59:58
Autor: Piotr Rezmer
Czy mam NNW
Cześć,

Mam pytanie, czy pamiętacie ile kosztuje w PZU OC+NWW z maksymalnymi zniżkami? Mam tylko kwitek na 109 zł i nie wynika z niego czy wykupiłem NNW. Mam maksymalne zniżki za bezszkodowość. Płatność w sierpniu 2016.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-10-27 18:00:38
Autor: Budzik
Czy mam NNW
Użytkownik Piotr Rezmer imie.nazwisko@domena.org ...

[...]

Zapytaj PZU.
Przeciez cena Oc zalezy od wielu czynników - pojazdu, adresu, agenta :) a i z tym liczeniem znizek to róznie bywa.

Data: 2016-10-27 11:25:03
Autor: Glub
Czy mam NNW
W wawie, w pzu za 109 mam gołe OC.

Data: 2016-10-28 19:25:39
Autor: Piotr Rezmer
Czy mam NNW
W dniu 2016-10-27 o 20:25, Glub pisze:
W wawie, w pzu za 109 mam gołe OC.

U mnie to samo, zadzwoniłem do PZU i powiedzieli mi ze mam tylko OC.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-10-28 21:08:25
Autor: Hinek
Czy mam NNW

Użytkownik "Budzik"  napisał
Zapytaj PZU.
Przeciez cena Oc zalezy od wielu czynników - pojazdu, adresu, agenta :) a i
z tym liczeniem znizek to róznie bywa.

To nie samochód.
W całej Polsce za OC w PZU (a tam zawsze było najtaniej) płaci się tyle
samo przy tych samych zniżkach. Ostatnio było to właśnie 109 zł przy
max zniżce.

--
Hinek

Data: 2016-10-30 23:00:54
[...]