Czy mam obowiązek zgłaszanie ?

Data: 2009-06-13 20:22:56
Autor: Kajetan
Czy mam obowiązek zgłaszanie ?
Dużo podróżuję służbowo. Byłem w Krakowie 3 dni, Nowym Sączu 4 dni, Poznaniu 3
dni, teraz w Szczecinie... załatwiam swoje sprawy. W wolnych chwilach
spaceruję sobie, siedzę na ławeczce, słysze, bo siedza sobie dwóch w krawatach
i rozmawiają, gdy ja nadchodzę ściszają głos, ale mówią coś o samochodach,
towarze, gadają jakimś swoim slangiem, nerwowo się rozglądają... Mówili coś o
Rzeszowie i Nowym Sączu, jakaś baza, skład czy coś...

Czy muszę powiedzieć policji ? pokazac ich ? zrobić im zdjęcia ?

Czy to coś da ?

Data: 2009-06-13 22:31:19
Autor: adam
Czy mam obowiązek zgłaszanie ?
towarze, gadają jakimś swoim slangiem, nerwowo się rozglądają... Mówili coś o
Rzeszowie i Nowym Sączu, jakaś baza, skład czy coś...

Nowy dealer Toyoty?

Data: 2009-06-13 22:35:09
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sat, 13 Jun 2009 20:22:56 +0000 (UTC), Kajetan napisał(a):

[...]

teraz już to nic nie da, za późno...
w przyszłości jeśli chcesz się w to bawić, to raczej dyskretnie zwrócić
uwagę na takich jegomościów policji, przejść się kawałek za nimi,
dyskretnie dać znać na numer 997 lub 112...
aczkolwiek reakcja dyżurnego może być różna...

oczywiście postawa obywatelska czasem zostaje nagrodzona, ale niesie za
sobą duże zagrożenie, w najlepszym przypadku uszczerbku na zdrowiu, w
najgorszym utraty życia;
bandyci tego kalibru są bezwzględni...

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php

Data: 2009-06-13 22:35:09
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik " Kajetan " <kajetan9001@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h111r0$7g5$1inews.gazeta.pl...

Czy muszę powiedzieć policji ? pokazac ich ? zrobić im zdjęcia ?

Kilka przypadków, gdy obywatela nie będącego funkcjonariuszem obliguje obowiązek denuncjacji wymieniono w kodeksie karnym. generalnie są to najcięższe zbrodnie. W pozostałych wypadkach obowiązku doniesienia nie masz.

Czy to coś da ?

Skoro nie piszesz nic bliższego na temat tych informacji, to trudno coś sensownego napisać.

Data: 2009-06-13 22:37:38
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Czy mam obowiązek zgłaszanie ?
druga ewentualność to mogła być jak najbardziej dyskretna rozmowa handlowa,
poprostu umówili się aby pogadać o biznesach i dlatego ściszają głosy, gdy
ktoś przechodzi.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

Data: 2009-06-13 22:44:48
Autor: Leszek
Czy mam obowiazek zglaszanie ?
In article <h111r0$7g5$1@inews.gazeta.pl>, kajetan9001@WYTNIJ.gazeta.pl says...>
Du?o podró?uj? s?u?bowo. By?em w Krakowie 3 dni, Nowym S?czu 4 dni, Poznaniu 3
dni, teraz w Szczecinie... za?atwiam swoje sprawy. W wolnych chwilach
spaceruj? sobie, siedz? na ?aweczce, s?ysze, bo siedza sobie dwóch w krawatach
i rozmawiaj?, gdy ja nadchodz? ?ciszaj? g?os, ale mówi? co? o samochodach,
towarze, gadaj? jakim? swoim slangiem, nerwowo si? rozgl?daj?... Mówili co? o
Rzeszowie i Nowym S?czu, jaka? baza, sk?ad czy co?...

Czy musz? powiedzie? policji ? pokazac ich ? zrobi? im zdj?cia ?

Czy to co? da ?

Zawsze mozesz dokonac zatrzymania obywatelskiego.

Data: 2009-06-13 23:12:51
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sat, 13 Jun 2009 22:44:48 +0200, Leszek napisał(a):

[...]

ale wg tegoco napisał, to tylko siedzieli i rozmawiali, a to jeszcze nie
jest zabronione, a artykuł ten chyba nie daje prawa zatrzymywania
prewencyjnego

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

Data: 2009-06-13 23:53:06
Autor: Leszek
Czy mam obowiazek zglaszanie ?
In article <h114os$jg2$1@inews.gazeta.pl>, adres.na@mojej.www.pl says...>
Dnia Sat, 13 Jun 2009 22:44:48 +0200, Leszek napisal(a):

> In article <h111r0$7g5$1@inews.gazeta.pl>, kajetan9001@WYTNIJ.gazeta.pl > says...> >> Du?o podró?uj? s?u?bowo. By?em w Krakowie 3 dni, Nowym S?czu 4 dni, Poznaniu 3

ale wg tegoco napisal, to tylko siedzieli i rozmawiali, a to jeszcze nie
jest zabronione, a artykul ten chyba nie daje prawa zatrzymywania
prewencyjnego

To zalezy - jesli jest przekonany ze popelniaja przestepstwo (lub czynia przygotowania), to na moje moze spokojnie ich zatrzymywac.

Data: 2009-06-14 15:49:17
Autor: q@gazeta.pl
Czy mam obowiazek zglaszanie ?

To zalezy - jesli jest przekonany ze popelniaja przestepstwo (lub czynia
przygotowania), to na moje moze spokojnie ich zatrzymywac.

slowo klucz: przekonany ;)

Data: 2009-06-16 01:58:59
Autor: Andrzej Lawa
Leszek pisze:

To zalezy - jesli jest przekonany ze popelniaja przestepstwo (lub czynia przygotowania), to na moje moze spokojnie ich zatrzymywac.

A oni spokojnie mogą w tym momencie użyć obrony koniecznej przed
bezprawnym pozbawieniem wolności przez jakiegoś wariata.

Data: 2009-06-16 11:54:27
Autor: Leszek
Czy mam obowiazek zglaszanie ?
In article <4r3jg6-ehk.ln1@ncc1701.lechistan.com>, alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com says...>
Leszek pisze:

> To zalezy - jesli jest przekonany ze popelniaja przestepstwo (lub czynia > przygotowania), to na moje moze spokojnie ich zatrzymywac.

A oni spokojnie moga w tym momencie uzyc obrony koniecznej przed
bezprawnym pozbawieniem wolnosci przez jakiegos wariata.

I wlasnie w tym rzecz, przynajmniej bedzie zabawnie.

Data: 2009-06-16 01:58:20
Autor: Andrzej Lawa
Leszek pisze:

Zawsze mozesz dokonac zatrzymania obywatelskiego.

Ummm... Za rozmawianie ściszonym głosem? Choryś?

Data: 2009-06-13 23:53:24
Autor: scream
Czy mam obowiązek zgłaszanie ?
Dnia Sat, 13 Jun 2009 20:22:56 +0000 (UTC), Kajetan napisał(a):

Czy muszę powiedzieć policji ?

Powiedz swojemu lekarzowi.

Czy to coś da ?

Jakieś szanse chyba są.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-06-14 14:00:44
Autor: rezist.com
  Kajetan pisze:
Dużo podróżuję służbowo. Byłem w Krakowie 3 dni, Nowym Sączu 4 dni, Poznaniu 3
dni, teraz w Szczecinie... załatwiam swoje sprawy.

A co to za sprawy? Podejrzanie duzo podrozujesz.

NMSP

--
tomek nowak
http://rezist.com

Data: 2009-06-14 23:44:28
Autor: przypadek
On 14 Cze, 14:00, "rezist.com" <r...@se.us> wrote:
  Kajetan pisze:

> Dużo podróżuję służbowo. Byłem w Krakowie 3 dni, Nowym Sączu 4 dni, Poznaniu 3
> dni, teraz w Szczecinie... załatwiam swoje sprawy.

A co to za sprawy? Podejrzanie duzo podrozujesz.

NMSP

Kraków, Nowy Sącz, Poznań, Szczecin.. to jakaś zorganizowana na
krajową skalę akcja..

Data: 2009-06-15 21:36:25
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sun, 14 Jun 2009 23:44:28 -0700 (PDT), przypadek napisał(a):

Kraków, Nowy Sącz, Poznań, Szczecin.. to jakaś zorganizowana na
krajową skalę akcja..

hehe...
ludzie podróżują, załatwiają biznesy, wystarczy przejechać się InterCity na
"biznesowej" trasie...

http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index2.php

Data: 2009-06-16 01:07:31
Autor: przypadek
Czy mam obowiązek zgłaszanie ?
On 15 Cze, 21:36, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
<adres...@mojej.www.pl> wrote:
> [...]

hehe...
ludzie podróżują, załatwiają biznesy, wystarczy przejechać się InterCity na

Żarty się ciebie trzymają. Uczciwi ludzie siedzą na d. i pracują od 8
do 16 a nie jeżdżą w podejrzanych sprawach podejrzanymi pociągami. Na
co to komu?

Data: 2009-06-16 21:11:35
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Tue, 16 Jun 2009 01:07:31 -0700 (PDT), przypadek napisał(a):

Żarty się ciebie trzymają. Uczciwi ludzie siedzą na d. i pracują od 8
do 16 a nie jeżdżą w podejrzanych sprawach podejrzanymi pociągami. Na
co to komu?

i tu jesteś w błędzie, bo jeżdżą Intercity do Krakowa, aby w hotelowym
apartamencie omawiać sprawy sprzedaży działki np. w Nadarzynie.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Prywatna kolekcja antyków
http://foto.3mam.net/antyki/

Data: 2009-06-20 02:33:17
Autor: Andrzej Lawa
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

i tu jesteś w błędzie, bo jeżdżą Intercity do Krakowa, aby w hotelowym
apartamencie omawiać sprawy sprzedaży działki np. w Nadarzynie.

A w jakiej już są cenie? ;)

Czy mam obowiązek zgłaszanie ?