Czy mam zapłacić podatek od czynności cy wilno-pr. ?

Data: 2011-07-19 16:29:01
Autor: Netx
Czy mam zapłacić podatek od czynności cy wilno-pr. ?
Tydzień temu kupiłem przez Allegro laptopa od osoby prywatnej. Odebrałem osobiści i zapłaciłem gotówką. Umowy nie spisaliśmy aczkolwiek jest na Allegro moje kliknięcie w "Kup teraz".
Dzień po zakupie stwierdziłem że jedna z funkcji laptopa nie działa i oddałem laptopa a sprzedawca oddał mi należność. Pytanie czy powinienem w tej sytuacji zapłacić podatek od czynności cywilno prawnych?

Czy mam zapłacić podatek od czynności cy wilno-pr. ?