Czy me(r)dia telefon]

Data: 2017-06-24 11:48:22
Autor: A. Filip
Czy me(r)dia telefon]
Merdia z uporem piszą "były ksiądz" [1][2].  Ja informacji o pozbawieniu
go święceń kapłańskich jakoś nie potrafiłem znaleźć. Jak rozumiem Międlar przestał być *księdzem zakonu* z którego wystąpił.
Jak rozumiem pozbawienie *święceń kapłańskich* (przestanie bycia księdzem)
to jednak całkiem inna para kaloszy.

"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą." [3]

[1] http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1781059,Byly-ksiadz-Jacek-Miedlar-ponownie-zatrzymany-w-Londynie
*Były ksiądz* Jacek Międlar ponownie zatrzymany w Londynie.
[...] Były ksiądz Zgromadzenia Księży Misjonarzy św. Wincentego a
Paulo miał ...

[2] http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1053013,miedlar-znowu-zatrzymany-na-lotnisku-w-londynie.html
*Były ksiądz katolicki* i ...

[3] https://pl.wikiquote.org/wiki/Joseph_Goebbels

--
A. Filip
| Świnia zostaje świnią, choćby na sobie złote siodło miała.
| (Przysłowie czeskie)

Czy me(r)dia telefon]