Czy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"?

Data: 2009-08-12 14:06:12
Autor: karol
Czy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"?
Moja rodzina miala przeboje z ta firma.
Ja bym poszedl w kierunku "zaplace ale prosze mi pokazac umowe ktora podpisalem".
Tak tez bylo na poczatku ustalone, ale rodzina dowiedziala sie ze ponoc umowa zostala zawarta telefonicznie.
Powiedzialem, zeby udostepnili to nagranie... ale rodzina nie zdecydowala sie na ten krok: zaplacili rachunki i ustalili wypowiedzenie umowy.
Gdybym to byl ja to bym nie odpuscil..;. niech Ci udowodnia, ze zawarles z nimi umowe.
Czy dobrze mowie? Niech mnie ktos poprawi jesli nie

Data: 2009-08-13 09:15:10
Autor: Szerr
Czy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"?
Dnia Wed, 12 Aug 2009 14:06:12 +0200, karol napisał(a) w

Powiedzialem, zeby udostepnili to nagranie... ale rodzina nie zdecydowala sie na ten krok: zaplacili rachunki i ustalili wypowiedzenie umowy.

Właśnie przez takich durniów jak twoja rodzina takie firmy istnieją i mają
się dobrze.

--
Quid leges sine moribus?

Czy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"?