Czy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"?

Data: 2009-08-12 13:41:28
Autor: PrzemeK
Czy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"?
Witam szanowna grupe!

Czy ktos mial z Was przeboje z firma "Wiedza i Praktyka"? Prowadza jakis portal ksiegowy i rzekomo zalozylem u nich konto-profil, ktore na dodatek jest platne ok 70zl co miesiac. Przyslali mi faktury za 2 miechy z ponagleniem do zaplaty za cos czego nie zamawialem! Zadzwonilem do nich by sprawe wyjasnic. Mila pani w sluchawce powiedziala mi ze faktury sa jak najbardziej prawidlowe bo moje konto istnieje i nawet sie do niego logowalem! <rotfl> Gdybym sie nie logowal to moglaby uznac ze zaszla pomylka. No i stad moja konsternacja bo nie przypominam sobie:
a.bym zakladal konto
b.bym logowal sie do tego portalu
c.jesli bym to robil to jakim cudem nie znam loginu i hasla
d.nie znalem nawet adresu portalu!

Nie pomoglo nawet tlumaczenie ze nie jestem wielbladem, bowiem firma moja dziala w supelnie nieksiegowej branzy i nie widze powodow by zakladac tam profil ktory mialby mnie promowac!!!

Jak to zalatwic zeby nie placic za niezamowiona usluge?? Po prostu ich olac czy jakos inaczej to rozwiazac?

Pozdrawiam.
-- --
PrzemeK

Data: 2009-08-12 17:13:10
Autor: dK

Użytkownik "PrzemeK" <przemek_nospam@nlg.com.pl> napisał w wiadomości news:h5u9tg$9rl$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak to zalatwic zeby nie placic za niezamowiona usluge?? Po prostu ich olac czy jakos inaczej to rozwiazac?

Zgłosić do prokuratury wyłudzanie.

dK

Data: 2009-08-12 17:53:21
Autor: u

http://www.wip.pl/www/faq.html

http://forum.gazeta.pl/forum/w,26,70341593,71233698,Re_Wydawnictwo_Wiedza_i_Praktyka_oszusci_naciaga.html

Data: 2009-08-13 11:01:15
Autor: PrzemeK
Użytkownik "u" <u@wx.yz> napisał w wiadomości news:h5uoho$d1n$1news.wp.pl...
http://www.wip.pl/www/faq.html

http://forum.gazeta.pl/forum/w,26,70341593,71233698,Re_Wydawnictwo_Wiedza_i_Praktyka_oszusci_naciaga.html

dzieki za otwarcie mi oczu...

Pozdrawiam!
-- --
PrzemeK

Czy mial ktos z grupowiczow jakies "przeboje" z firma "Wiedza i Praktyka"?