Czy migać migaczem za takim znakiem .....

Data: 2009-04-21 12:00:11
Autor: o
Czy migać migaczem za takim znakiem .....

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości news:gsk57p$t8u$1news.onet.pl...
Czy jest obowiązek puszczania migacza  na drodze z pierwszeństwem po takim znaku

tak

Data: 2009-04-21 13:21:03
Autor: SDD
Czy migać migaczem za takim znakiem .....

Użytkownik "o" <o@pr.st> napisał w wiadomości news:gska12$dbv$1news.wp.pl...

tak

Dla mnie np. zawsze jest oczywiste, ze jakby lukowato nie wygladala droga, to jesli zobacze D-1 z tabliczka, gdzi eprzebieg rigi z pierwszenstwem zaznaczony jest pod katem, lub tez wystepuije nakaz skretu to zawsze jest to rownoznaczne z wlaczeniemkierunkowskazu.
Dziwie sie , ze wogole ludzie moga miec tego typu watpliwosci.
Pewnie gdyby autor watku cidziennie musial wyjezdzac z tej drogi "z gory" mialby inne poglady na cala sprawe.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-21 13:30:23
Autor: o

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:gskacg$dsd$1news.onet.pl...
Dziwie sie , ze wogole ludzie moga miec tego typu watpliwosci.
Pewnie gdyby autor watku cidziennie musial wyjezdzac z tej drogi "z gory" mialby inne poglady na cala sprawe.

Miałem ochotę najpierw Go  zjebać, ale mi przeszło :-)
Beton nawet nie pomyśli, czy mruganiem, bądź nie, ułatwi, czy utrudni innym przewidzenie co Beton chce zrobić.
Beton jedzie i innych ma w dupie. Inni niech zgadują - jest ryzyko - jest fun.:-(

Data: 2009-04-21 16:29:08
Autor: BETON

Użytkownik "o" <o@pr.st> napisał w wiadomości news:gskaok$drj$1news.wp.pl...

[...]

nadinterpretacja.
Ale być moze nie  mieszkasz w moim miescie, nie widziałeś  skrzyżowania.
dokładnie 99% ludzi nie włacza tam kierunkowskazu, stąd moje pytanie.
BTW....jakbym chcał aby mnie ktoś zjebał pewnie bym wybrał inną grupe.

Data: 2009-04-21 16:30:48
Autor: SDD

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości news:gsklai$eug$1news.onet.pl...

[...]

Ale to ze 99% ludzi jest baranami nie jest argumentem zeby do nich dolaczyc.
Wrecz przeciwnie - zycie pokazuje, ze ten 1% de facto w wygrywa.
Np. 99% leszczy kupuje akcje, 1% szwagrow inkasuje zyski.
Przyklady mozna mnozyc.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-21 16:40:53
Autor: SDD
[...]

Zreszta pmysl jeszcze inaczej.
Wlaczajac lewy kierunkowskaz *nic* *nie* *tracisz* - no moze oprocz jakiejs ulamkowej czesci mililitra paliwa oraz czasu zycia zarowki od kierunkoskazu, a zyskujesz poprawe bezpieczenstwa swojego i innych.  To chyba wystarczajacy argument za tym, by nie dolaczac do grona 99% baranow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-21 17:24:41
Autor: Tristan
Czy migać migaczem za takim znakiem .....
W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 16:29 (autor BETON publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gsklai$eug$1@news.onet.pl>):

Ale być moze nie  mieszkasz w moim miescie, nie widziałeś  skrzyżowania.
dokładnie 99% ludzi nie włacza tam kierunkowskazu, stąd moje pytanie.

Niestety polacy mają duży problem z kierunkowskazami. U mnie na osiedlu nie
używają wcale i parę razy psa by mi rozjechali... Bo po co migać, skoro
osiedle....

Nie wiem czemu nie można być czytelnym dla innych. Sam mówisz, że jadąc bez
kierunkowskazów mylisz tych z przeciwka. Jeździj więc sygnalizując i
wszyscy będą szczęśliwi. BTW: A co niektórymi tutaj się nie przejmuj... UseNet to taka dziwna
choroba, że się ludzi opluwa za byle co. --
Tristan

Data: 2009-04-21 19:07:50
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:gsknhq$rae$1news.interia.pl...
[...]

Zebyś widzial jaki problem z kierunkowskazami mają Irlandczycy. Polacy przy nich to idealnie pzrepisowi kierowcy.

Pozdrawiam Przemek

Data: 2009-04-21 19:03:44
Autor: o
[...]

Skrzyżowanie zapewne jak każde tego typu.
Wielu w Polsce nie używa kierunkowskazów, bo .... nie nabrali nawyku ?
Jak nic nie jedzie blisko z naprzeciwka, być może świadomie uznają, ze nie ma komu mrugać.
W Gliwicach nie mieszkam.

Data: 2009-04-28 11:31:31
Autor: TomaSz.
Czy migać migaczem za takim znakiem .....
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'BETON' Wpis z dnia 21-04-2009:

dokładnie 99% ludzi nie włacza tam kierunkowskazu,

Jedzmy gówno - miliony much nie mogą się mylić.

--
TomaSz.

Czy migać migaczem za takim znakiem .....