Czy ministrowie muszą COKOLWIEK umieć?

Data: 2013-11-20 18:35:33
Autor: boukun
Czy ministrowie muszą COKOLWIEK umieć?
Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0afbdab7-6054-42d8-be60-5ded7a0d98b9googlegroups.com...
Serio pytam - skoro taki np. Radzio bez problemu przekwalifikował się z szefa MON na szefa MSZ, a teraz jakiś babsztyl od rozwoju regionalnego nagle zostanie ministrem (ministrą?) transportu, to widzę tylko dwie możliwości: albo rządzą nami wszechstronnie uzdolnieni geniusze, albo kierowanie wszystkimi ministerstwami wymaga jednakowo "wielkich" kompetencji. Swoją drogą, zastanawialiście się kiedyś co by było gdyby tak na tydzień poodcinać to towarzystwo od ich "doradców" i pozwolić, żeby pokazali co sami umieją?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czy z żydowskimi "doradcami" czy bez, Polskę krajem czwartego świata zrobili...

boukun

Data: 2013-11-21 01:03:05
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l6ismk$80q$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
|
| Czy z żydowskimi "doradcami" czy bez, Polskę krajem czwartego świata zrobili...

A wy towarzyszu boukun to ciągle tęsknicie za tym trzecim?
Buuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-21 08:42:12
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l6jksj$s7n$1node1.news.atman.pl...

> [...]
zrobili...

A wy towarzyszu boukun to ciągle tęsknicie za tym trzecim?

Jak ja byłem młody, to Polska była w pierwszej lidze...

boukun

Data: 2013-11-21 14:26:36
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l6keac$t0$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| Jak ja byłem młody, to Polska była w pierwszej lidze...

Huu-huuu !
Jak ja byłem młody, to się szampańskoje piło na zgliszczach jaśniepańskiej....
gru.pl

Data: 2013-11-21 15:58:54
Autor: stevep
Dnia 21-11-2013 o 08:42:12 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Buuu-ha-ha!
gru.pl

Jak ja byłem młody, to Polska była w pierwszej lidze...

A w sklepach był tylko ocet.  ;)
--
stevep

Czy ministrowie muszą COKOLWIEK umieć?