Czy mi¶ki "susza" w nocy i w deszczu?

Data: 2009-08-01 14:28:54
Autor: marvin
Czy mi¶ki "susza" w nocy i w deszczu?
Uzytkownik "Lukasz" napisal...

Witam
Tak się zastanawiam bo nigdy nie widziałem żeby stali z suszark± i łapali
w nocy, lub jak pada deszcz. Patrole w nocy widuje, ale najczę¶ciej stoj±
tylko i czekaj± na jakie¶ inne wykroczenia, lub zwykle kontrole s±. Czy
kto¶ widział żeby w nocy łapali z suszarka?

Jakies 2 tygodnie temu na S1 w Dabrowie Gorniczej. Popularne
"piecdziesiatki", suszyli w srodku nocy (z piatku na sobote) cos kolo 2.30.
No tyle ze jak dobrze pamietam, sa opcje kiedy nie trzeba sie zatrzymywac ;)

pozdr
marvin

Data: 2009-08-01 15:16:05
Autor: Paweł Ubysz
Czy mi¶ki "susza" w nocy i w deszczu?

Użytkownik "marvin" <marcin.888@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h51d3v$cv4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak jest nieumundurowany to sie poza terenem zabudowanym możesz nie zatrzymać . Ale ja nie widziałem nidgy suszacego cywila.

Data: 2009-08-01 19:42:13
Autor: Papkin
Czy mi¶ki "susza" w nocy i w deszczu?

Jak jest nieumundurowany to sie poza terenem zabudowanym możesz nie
zatrzymać . Ale ja nie widziałem nidgy suszacego cywila.

dopisz co trzeba zrobic dalej bo panowie pewnie rusza w poscig i ...

Data: 2009-08-02 00:22:25
Autor: LA
[...]

Ja kiedy¶ pod Łeb± koło 2 w nocy miałem control

Czy mi¶ki "susza" w nocy i w deszczu?