Czy mlodziezowka PO moglaby przyslac

Data: 2010-03-10 19:07:34
Autor: awe
Czy mlodziezowka PO moglaby przyslac
mi bilet do Egiptu? Na powrot bede mial. Chcialbym jednak zeby to nie bylo byle co. Ostatnio jak bylem w Turcji to zarcie bylo zajebiste - jakby kogos interesowalo to moge puscic zdjecia.
awe

Data: 2010-03-10 19:09:58
Autor: Artur Borubar
Czy mlodziezowka PO moglaby przyslac

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

mi bilet do Egiptu? Na powrot bede mial. Chcialbym jednak zeby to nie bylo byle co. Ostatnio jak bylem w Turcji to zarcie bylo zajebiste - jakby kogos interesowalo to moge puscic zdjecia.

Mnie interesuje, puśc, a ja w międzyczasie zobaczę gdzie leży Turcja.

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 287 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-10 20:39:45
Autor: raff
Artur Borubar pisze:
[...]

Puscie Jackowi, pokazcie gdzie lezy Turcja. Biedak ma braki ze szkoly podstawowej.

R.

Data: 2010-03-10 21:18:16
Autor: Artur Borubar
Czy mlodziezowka PO moglaby przyslac

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Puscie Jackowi, pokazcie gdzie lezy Turcja. Biedak ma braki ze szkoly podstawowej.

A ty byś nie mógł? Nie znalazłeś?

Przemek

Data: 2010-03-10 21:20:40
Autor: raff
Artur Borubar pisze:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Puscie Jackowi, pokazcie gdzie lezy Turcja. Biedak ma braki ze szkoly podstawowej.

A ty byś nie mógł? Nie znalazłeś?

Lubie cie, Jacku, mimo twojej ulomnosci, ale nie chce mi sie.

Kup mi flaszke, to moze mi sie zachce.

R.

Data: 2010-03-10 21:25:43
Autor: Artur Borubar
Czy mlodziezowka PO moglaby przyslac

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Lubie cie, Jacku, mimo twojej ulomnosci, ale nie chce mi sie.

Każdy sądzi wg. siebie.

Kup mi flaszke, to moze mi sie zachce.

Nie rozpijam dzieciaków.

Przemek

Data: 2010-03-10 21:15:43
Autor: mkarwan

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn8mro$lc4$1news.onet.pl...
mi bilet do Egiptu? Na powrot bede mial. Chcialbym jednak zeby to nie bylo byle co. Ostatnio jak bylem w Turcji to zarcie bylo zajebiste - jakby kogos interesowalo to moge puscic zdjecia.

Jak puszczasz pawia?

Data: 2010-03-10 21:24:05
Autor: cytryna
> [...]

> mi bilet do Egiptu? Na powrot bede mial. Chcialbym jednak zeby to nie bylo > byle co. Ostatnio jak bylem w Turcji to zarcie bylo zajebiste - jakby > kogos interesowalo to moge puscic zdjecia.

Na takie fotki ma monopol kandydat na kandydata czyli Radzio od Appelbaumów, oxfordczyk załatwiający pawia do torebki.

--

Czy mlodziezowka PO moglaby przyslac