Czy moĹźna...

Data: 2009-12-12 19:44:29
Autor: Jadrys
Czy moĹźna...

wierzyć tzw. lewicy? Czy to nie ich kolejny blef?:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Internet-dla-wszystkich-- -taki-zapis-bedzie-konstytucji,wid,11771625,wiadomosc.html?ticaid=1944c

Data: 2009-12-12 19:56:54
Autor: jedrus
Czy można...
Jadrys pisze:

wierzyć tzw. lewicy? Czy to nie ich kolejny blef?:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Internet-dla-wszystkich-- -taki-zapis-bedzie-konstytucji,wid,11771625,wiadomosc.html?ticaid=1944c

Najwyrazniej tzw. lewicy koncza sie pomysly na pozyskanie przychylnego elektoratu. ;)

--
jedrus

Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

Data: 2009-12-13 12:38:16
Autor: Jadrys
Czy można...
W dniu 2009-12-12 19:56, jedrus pisze:
Jadrys pisze:

[...]

Ja chyba im jeszcze dam jedna szansę. Przecież ta obietnica "Internetu dla wszystkich" to jest jak najbardziej realna.  W odróżnieniu PiS-owskich "3-ech mln. mieszkań" i "dobrze zarabiających pielęgniarkach" PO,  czyli  "gruszek na wierzbie".

Data: 2009-12-12 21:51:55
Autor: abc
Czy można...
wierzyć tzw. lewicy?

Kto uwierzył komunistom, ten JUŻ jest oszukany.

Data: 2009-12-13 12:38:50
Autor: Jadrys
Czy można...
W dniu 2009-12-12 21:51, abc pisze:
wierzyć tzw. lewicy?

Kto uwierzył komunistom, ten JUŻ jest oszukany.

W znacznie gorszej sytuacji sa ci co uwierzyli kapitalistom.

Data: 2009-12-13 10:18:31
Autor: cirrus
Czy można...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg0oai$d4t$1news.onet.pl...
wierzyć tzw. lewicy? Czy to nie ich kolejny blef?:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Internet-dla-wszystkich-- -taki-zapi
s-bedzie-konstytucji,wid,11771625,wiadomosc.html?ticaid=1944c

Nie można, nawet wtedy kiedy wskazują na lewą ręke. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-13 12:40:40
Autor: Jadrys
Czy można...
W dniu 2009-12-13 10:18, cirrus pisze:
[...]

Ale w coś trzeba wierzyć Stefan. A ja do intencji kapitalistów( PO, PiS itp) już dawno starciem złudzenia. - Im chodzi tylko o napełnienie własnej kabzy..

Data: 2009-12-13 18:00:35
Autor: cirrus
Czy można...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg2jrr$lp7$3news.onet.pl...
[...]

Kto jest kapitalistą w PO i PiS-ie? Ina jakiej podstawie ta przynależność?

--
stevep

Data: 2009-12-13 19:18:50
Autor: Jadrys
Czy można...
W dniu 2009-12-13 18:00, cirrus pisze:
[...]

Więc dlaczego do diabła nie przeprowadzali ani przeprowadzają waloryzacji emerytur  kwotowo (sąsiad dostał w tym roku 26 zł. >podwyżki<). myślę że to wystarczy żeby ich nazwać kapitalistami.

Data: 2009-12-14 09:25:30
Autor: cirrus
Czy można...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg3b6k$f8c$1news.onet.pl...
[...]

No to podaj definicje kapitalisty, tylko nie kwotowo.

--
stevep

Data: 2009-12-14 20:29:09
Autor: Jadrys
Czy można...
W dniu 2009-12-14 09:25, cirrus pisze:
[...]

W wielki skrócie - >osobnik żyjący z pracy innych<.  Tak jest między innymi w waloryzacji emerytur..

Data: 2009-12-15 11:45:18
Autor: cirrus
Czy można...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg63m5$gtn$6news.onet.pl...
[...]

Hmm, a z czego ty żyjesz? I o co chodzi z tą waloryzacją?

--
stevep

Data: 2009-12-18 19:55:02
Autor: Jadrys
Czy można...
W dniu 2009-12-15 11:45, cirrus pisze:
[...]

Z tego co wypracowałem przez swoje życie zawodowe.  Te krajowe waloryzacje mnie nie dotyczą, ale dotyczą np. mojego sasiada, -  dostał on 26 zl "podwyżki" podczas gdy niektórzy dostają i 1000 zł.. A przypominam że waloryzacja ma rekompensować podwyżki cen (inflację)..  Czy to nie kapitalistyczny bandytyzm w biały dzień?

Czy moĹźna...