Czy można obalić rząd PiS

Data: 2017-11-18 13:20:59
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
Teoretycznie można obalić rząd PiS. Na przykład nie zdołają uchwalić budżetu, prezydent może gdzieś polecieć, albo też może się coś wydarzyć w okolicy przesmyku suwalskiego... Oczywiście 'z naszej winy'! (np. 'oddział WOT' napada na radiostację w Grodnie). Teoretycznie może być wiele powodów, dla których Komisja Europejska może zwołać nadzwyczajne posiedzenie i wysłać do Polski swojego gubernatora. Tylko co dalej?
Jak dotąd nie ma nowej politycznej atrapy, a więc złodzieje wracają do władzy pod postacią znanej już wszystkim Platformy Obywatelskiej. Razem z nią przylatuje jakiś balcerek (pod postacią Petru?), który zaczyna ćwierkać, że "budżet trzeszczy", że pieniędzy nie ma, że jest za dużo emerytów, inwalidów... Potem bankrutuje LOT tudzież inne spółki państwowe, bo mamy za dużo górników, stoczniowców, kolejarzy... W końcu wychodzi narodówka i robi im w Polsce taki Majdan, jakiego na Rusi Kijowskiej jeszcze nie widzieli.

Data: 2017-11-18 22:22:52
Autor: u2
Czy można obalić rząd PiS
W dniu 18.11.2017 o 22:20, jacekbialy80@gmail.com pisze:
W końcu wychodzi narodówka i robi im w Polsce taki Majdan, jakiego na Rusi Kijowskiej jeszcze nie widzieli.

bez przesady białasku, kodziarstwo to 'żydo-bolszewia', a ich jest stanowczo za mało, aby zrobić przewrót:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-19 08:38:31
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 22:22 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Hmmm, to ty jszcze dyszesz u2? A swoją drogą to ta "grzeczna narodówka" od  peanów głupawego Błaszczaka jest zdolna zachować się jak brunatne koszule?

--
stevep

Data: 2017-11-19 00:35:03
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
Czy jest zdolna?  Nieeee.....  oni dzisiaj z Żydami trzymają, tak więc nie bójcie się towarzyszu Pietrzykowski.

Data: 2017-11-19 13:26:25
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 09:35 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Czy jest zdolna?  Nieeee.....  oni dzisiaj z Żydami trzymają, tak więc  nie bójcie się towarzyszu Pietrzykowski.
To ty też antysemita tawariszcz biełyj?

--
stevep

Data: 2017-11-19 06:05:16
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
?? ??  (??? ????...)

Data: 2017-11-19 15:06:49
Autor: u2
Czy można obalić rząd PiS
W dniu 19.11.2017 o 15:05, jacekbialy80@gmail.com pisze:
?? ??  (??? ????...)

bez przesady, jak żyd może być antysemitą ?:)

pieprzykoski to co innego jemu wszystko wolno:)

Data: 2017-11-19 07:02:27
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
Owszem może. Na przykład Karol Marks nienawidził Żydów, choć jego ojciec pochodził z rodziny rabinicznej.

Data: 2017-11-20 10:31:43
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 15:06 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 19.11.2017 o 15:05, jacekbialy80@gmail.com pisze:
?? ??  (??? ????....)

bez przesady, jak żyd może być antysemitą ?:)

pieprzykoski to co innego jemu wszystko wolno:)

A co u ciebie "gwiazdo intelektualna" z antysemityzmem?

--
stevep

Data: 2017-11-20 02:01:54
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS

A ty znów książkę piszesz, czy tylko artykuł do Wyborczej?

Data: 2017-11-20 11:28:45
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 11:01 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

A ty znów książkę piszesz, czy tylko artykuł do Wyborczej?

Podręcznik dla podobnych tobie nielotów.

--
stevep

Data: 2017-11-20 04:31:04
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
Rozumiem Pietrzykowski, że piszecie podręczniki dla antysemitów?
Dostaniecie naganę partyjną!

Data: 2017-11-20 14:49:49
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 13:31 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Rozumiem Pietrzykowski, że piszecie podręczniki dla antysemitów?
Dostaniecie naganę partyjną!

Rozumiem, że jestęś antysemitą i poszukujesz pdręcznika.

--
stevep

Data: 2017-11-20 06:23:03
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
To musicie znowu zajrzeć do Wyborczej towarzyszu Pietrzykowski (tam wam wszystko wyjaśnią)
_kolektyw

Data: 2017-11-21 04:07:15
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
Nie ma co teoretyzować towarzyszu Pietrzykowski... W Gazecie Wyborczej macie co tydzień aktualizowaną listę polskich antysemitów.
Szukacie, pedzmy - na literę "sz" i proszę bardzo: Szydło Beata stoi jak wół!

_kolektyw

Data: 2017-11-21 04:35:12
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
To wam też odebrali prenumeratę?
Trudno - takie czasy... Zatem do kiosku Pietrzykowski, bo was wyleją z Partii!

_kolektyw

Data: 2017-11-21 14:40:04
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 13:35 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

To wam też odebrali prenumeratę?
Trudno - takie czasy... Zatem do kiosku Pietrzykowski, bo was wyleją z  Partii!

_kolektyw

Twoja głupota, aż bije po oczach, nikt ci nie mówił,że kłamstwo ma krótkie  nogi.

--
stevep

Data: 2017-11-21 11:17:02
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
  krótkie nogi mówicie? To może wam służbową Wołgę podstawić Pietrzykowski?

_kolektyw

Data: 2017-11-22 11:18:51
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 10:48 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

A na cóż wam rozum towarzyszu Pietrzykowski? Od myślenia jest Ojciec  Redaktor i jego lewosławny kościół. W Gazecie Wyborczej macie co tydzień  aktualizowaną listę polskich antysemitów. Jeśli i wam odebrali  prenumeratę, to musicie się do kiosku pofatygować. Jeśli macie za  krótkie nogi, to wam służbową wołgę podstawimy, a gdyby wam brakło  drobnych, to zawsze możecie liczyć na nas.
_kolektyw

U ciebie od myślenia jest prezio, no to siup zademonstruj tą listę  antysemitów.
Jestem pewny, że tego nie zrobisz.

--
stevep

Data: 2017-11-22 01:48:28
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS

Data: 2017-11-22 06:57:30
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 20:17 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

  krótkie nogi mówicie? To może wam służbową Wołgę podstawić  Pietrzykowski?

_kolektyw

Krótkie nóżki jak zwykle u kaczuszki, ale to możesz poprawić tą Wołgą, a  krótkiego rozumku już się nie da.

--
stevep

Data: 2017-11-21 13:17:51
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 13:07 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

A gdzie link?
--
stevep

Data: 2017-11-21 13:20:52
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
[...]

Zamiast pedzieć podaj link.

--
stevep

Data: 2017-11-21 04:39:09
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
  pierdzicie na zebraniu Pietrzykowski i jeszcze linków wam się zachciewa?

Data: 2017-11-21 14:40:41
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 13:39 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

  pierdzicie na zebraniu Pietrzykowski i jeszcze linków wam się  zachciewa?
Kłamca.

--
stevep

Data: 2017-11-21 07:50:57
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 15:23 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

To musicie znowu zajrzeć do Wyborczej towarzyszu Pietrzykowski (tam wam  wszystko wyjaśnią)
_kolektyw

O kurde to ty czytasz Wyborczą, o kurde to ty wogó0le coś czytasz?

--
stevep

Data: 2017-11-20 06:50:22
Autor: Zenek Kapelinder
Czy można obalić rząd PiS
Nawet teoretycznie nie mozna. Po obaleniu byly by wybory ktore PIS by wygral minimum szesciesiecioma procentami.

Data: 2017-11-20 06:59:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy można obalić rząd PiS
W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 15:56:52 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 15:50:23 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> Nawet teoretycznie nie mozna. Po obaleniu byly by wybory ktore PIS by wygral > minimum szesciesiecioma procentami.

A Komór rozjechał ciężarną zakonnicę na pasach ;)
Każda partia rządząca w Polsce manipuluje tymi gallupami jak chce.
Dopiero tuż przed wyborami nagle ni z tego czy z owego słupki spadają rządowi,
a opozycji rosną.

PS. Wyborcy są obecnie w Polsce tak zdezorientowani, że naprawdę trudno
przewidzieć na kogo by zagłosowali, jak im odbije to mogą nawet na oszołomów
Kowalskiego i Chujeckiego zagłosować.

Data: 2017-11-20 09:40:14
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
No... Po trzeciej kadencji PO i impotencji PiSu

Data: 2017-11-20 09:38:24
Autor: jacekbialy80
Czy można obalić rząd PiS
Nic nie jest powiedziane, bo ew. pucz można skorelować z różnymi incydentami działającymi chociażby chwilowo na opinię publiczną (na przykład incydenty zbrojne albo zamieszki na tle etnicznym).

Data: 2017-11-21 07:57:51
Autor: stevep
Czy można obalić rząd PiS
W dniu .11.2017 o 15:50 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Nawet teoretycznie nie mozna. Po obaleniu byly by wybory ktore PIS by  wygral minimum szesciesiecioma procentami.

A ty niedowiarku, minimum 160%, na darmo posiadacz kota ślęczy nad  ordynacją wyborczą?

--
stevep

Data: 2017-11-20 10:40:37
Autor: Presidente de San Escobar
Czy można obalić rząd PiS
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Teoretycznie można obalić rząd PiS. Na przykład nie zdołają uchwalić budżetu, prezydent może gdzieś polecieć, albo też może się coś wydarzyć w okolicy przesmyku suwalskiego...

Ale po co? :DDDDDDDDDDDDD Polska najwyraźniej zasłużyła na Pisuar :DDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]