Czy można otworzyć Extrakonto Plus w KB bez karty?

Data: 2011-08-06 13:50:27
Autor: Szymon
Czy można otworzyć Extrakonto Plus w KB bez karty?
Jak w temacie. Jeśli nie to czy zastrzeżenie karty po jej otrzymaniu uwolni mnie od opłaty lub wykonywania nią transakcji dla zwolnienia z opłaty?

Data: 2011-08-07 02:03:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy mo¿na otworzyæ Extrakonto Plus w KB bez karty?

"Szymon" j1j9n7$t4q$1@news.task.gda.pl

Jak w temacie.

ZTCW -- nie mo¿na.

Je¶li nie to czy zastrze¿enie karty po jej otrzymaniu uwolni mnie od op³aty lub wykonywania ni± transakcji dla zwolnienia z op³aty?

Mnie zaproponowano, abym wymieni³ kartê na now± -- skoro jest nieczytelna.
Byæ mo¿e to jest dobra droga... ;)

-=-

Jak za³o¿ysz z mego polecenia ekstrakonto i co najmniej dwa
razy przelejesz wynagrodzenie -- ja otrzymam pó³ stówki. :)

Data: 2011-08-08 09:51:19
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Szymon" <w@wp.pl> napisał w wiadomości news:j1j9n7$t4q$1news.task.gda.pl...
Jak w temacie. Jeśli nie to czy zastrzeżenie karty po jej otrzymaniu uwolni mnie od opłaty lub wykonywania nią transakcji dla zwolnienia z opłaty?

Mi w KB mówili, że nie można.
Ale na wydruku symulacji kredytu hipotecznego sÄ… osobne flagi dla konta i karty.
W związku z tym zapytałem jeszcze raz i odpowiedź taka sama, a falga jest jak ktoś bierze jakieś bardziej standardowe konto dla którego karta nie jest integralną częścią.
P.G.

Data: 2011-08-08 13:34:23
Autor: Szymon
Czy można otworzyć Extrakonto Plus w KB bez karty?
Dzięki za odpowiedź.

Czy można otworzyć Extrakonto Plus w KB bez karty?