Czy można pozwać pracownika zamiast p racodawcy?

Data: 2011-06-03 08:24:24
Autor: Mario
Czy można pozwać pracownika zamiast p racodawcy?
Czy mogę pozwać w sądzie cywilnym pracownika zamiast pracodawcy?
Ot chociażby dlatego, że wiem, że pracodawca ledwie przędzie a pracownik
bogaty (z domu) :-)

Ty wygrywasz w sporze z pracodawca, a ten ma instrumenty do tego zeby odzyskac co stracil od swojego pracownika... Pod warunkiem winy oczywiscie...

Pzdr

Czy można pozwać pracownika zamiast p racodawcy?