Czy można wywalić filtr cząstek stałych?

Data: 2010-03-13 18:27:41
Autor: Bydlę
On 2010-03-13 11:43:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> said:

Witam

Witaj!

Pytanie od szczęśliwego posiadacza nowego C5

Pewnie internetu nie ma. :-)

Podobno tak mu doradził mechanik

Nie wierzysz mu?

Można to zrobić,

Można.

 co to daje

Normalną ekspolatację samochodu.

, jakie ma konsekwencje ?

To ci wyjdzie na badaniu technicznym - jakość spalin.

Powiedz znajomemu, żeby zajrzał tu:
<http://emulatory.com.pl/nasze-produkty.html?gclid=CLu6qc2etqACFU0j3wodYnzgTw>

--
Bydlę

Data: 2010-03-13 19:38:21
Autor: Agent
Czy można wywalić filtr cząstek stałych?

, jakie ma konsekwencje ?

To ci wyjdzie na badaniu technicznym - jakość spalin.

To jak ma wyjść takie samo auto (ten sam silnik) ale bez FAP. Nie przejdzie badania?

Data: 2010-03-13 20:14:55
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-03-13 19:38, Agent pisze:

, jakie ma konsekwencje ?

To ci wyjdzie na badaniu technicznym - jakość spalin.

To jak ma wyjść takie samo auto (ten sam silnik) ale bez FAP. Nie
przejdzie badania?

A ja się spytam na jakim badaniu i komu i kiedy wsadzali analizator spalin w rurę w dieslu ??

Pozdrawiam !!

Data: 2010-03-14 00:08:07
Autor: P_ablo
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@usuntocedaniluk.com> napisał w wiadomości news:hngo7a$am9$1newsfeed.net.icm.edu.pl...

A ja się spytam na jakim badaniu i komu i kiedy wsadzali analizator spalin w rurę w dieslu ??

Piszac - analizator spalin, mysla - dymomierz :)

--
Picasso

Data: 2010-03-14 05:03:29
Autor: mw
Czy można wywalić filtr cząstek stałych?
On 14 Mar, 00:08, "P_ablo" <o...@op.pl> wrote:
[...]
Piszac - analizator spalin, mysla - dymomierz :)
Znaczy po wjechaniu na stację diagnostyczną bez FAP włączy się alarm
PPoż? ;-).

Data: 2010-03-14 20:15:53
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-03-14 00:08, P_ablo pisze:
[...]

Nie widziałem żadnej osobówki żeby robili jej próbę dymową - co innego ciężarówki :)

Pozdrawiam !!

Czy można wywalić filtr cząstek stałych?