Czy moc tego zasilacza wystarczy?

Data: 2010-10-04 17:09:22
Autor: vcore
Czy moc tego zasilacza wystarczy?
Witam,

Czy zasilacz Corsair CX400 CMPSU-400CXEU 400W http://www.proline.pl/?p=CORSAIR+CMPSU400CXEU uciągnie następujący zestaw:

Phenom x2 555 be
Asus M4A785TD-V EVO 785G s.AM
ddr3 2x2gb ram 1600
9600gso
1 dysk SATA
3 wentylatory 80mm
karta TV

i ewentualnie czy w przyszłości pozwoli dołożyć drugi dysk SATA?

Prosiłbym o szybką pomoc

Pozdrawiam,

Data: 2010-10-04 19:45:26
Autor: Rafał Łukawski
On 2010-10-04 17:09, vcore wrote:
Witam,

[...]

Ja odpowiem tylko na koncowy pkt, bo nie jestem alfa i omega i nie wiem ile kazdy element bierze pradu ;)

Typowe dyski SATA /SOHO, nie green/ w czasie pracy - max 6-7 W, najwiecej w czasie startu (a w szczegolnosci rozkrecanie talerzy) - max 2-3 [s] /kazdy producent podaje max. prad, dlatego jakas rezerwa jest przydatna/

Prosiłbym o szybką pomoc

Pozdrawiam,

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2010-10-04 23:13:39
Autor: vcore
W dniu 2010-10-04 19:45, Rafał Łukawski pisze:
[...]

Dzieki, no to wszystko jasne - myslalem ze ciągną znacznie więcej, ale w sumie to racja… Tam w środku w zasadzie to tylko 2 silniczki

Data: 2010-10-07 08:52:10
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Czy moc tego zasilacza wystarczy?
Dnia 2010-10-04, o godz. 23:13:39
vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał(a):

> [...]

Dzieki, no to wszystko jasne - myslalem ze ciągną znacznie więcej,
ale w sumie to racja… Tam w środku w zasadzie to tylko 2 silniczki

Zerknij w specyfikacje konkretnego modelu dysku na stronie producenta -
tam masz podany pobór podczas startu i podczas pracy.

Zdrówko

Data: 2010-10-04 20:41:29
Autor: Doxent
Czy moc tego zasilacza wystarczy?

uciągnie bez problemów pod warunkiem, że fizycznie sprawny.

Data: 2010-10-04 23:21:44
Autor: vcore
W dniu 2010-10-04 20:41, Doxent pisze:
uciągnie bez problemów pod warunkiem, że fizycznie sprawny.

Dzieki, no mam nadzieje że dotrze sprawny
A mam dodatkowe pytanie, czy ten zasilacz po dorzuceniu tego ewentualnego drugiego dysku twardego uciągnie lepszą kartę graficzną np. Radeona 5850?

Data: 2010-10-05 00:11:21
Autor: LeP
Czy moc tego zasilacza wystarczy?

Użytkownik "vcore"

http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

--
LeP

Data: 2010-10-05 10:19:45
Autor: OMSON
vcore pisze:

A mam dodatkowe pytanie, czy ten zasilacz po dorzuceniu tego ewentualnego drugiego dysku twardego uciągnie lepszą kartę graficzną np. Radeona 5850?

Ten Radeon ciągnie ok 2x tyle prądu co 9600GSO. Musiałbyś wziąć co najmniej 450W zasilacz a najlepiej 500W.

Pzdr, OMSON

Data: 2010-10-05 09:47:24
Autor: OMSON
vcore pisze:
[...]

Podobny zestaw tylko, że grafika Gainward GF9600GT/512MB Golden Sample (wykręcona sporo fabrycznie) ciągnął Chieftec Arena 355W. Twój Corsair da sobie rade bez problemu.

Pzdr, OMSON

Czy moc tego zasilacza wystarczy?