Czy moc tego zasilacza wystarczy?

Data: 2010-10-04 19:45:26
Autor: Rafał Łukawski
Czy moc tego zasilacza wystarczy?
On 2010-10-04 17:09, vcore wrote:
Witam,

Czy zasilacz Corsair CX400 CMPSU-400CXEU 400W
http://www.proline.pl/?p=CORSAIR+CMPSU400CXEU uciągnie następujący zestaw:

Phenom x2 555 be
Asus M4A785TD-V EVO 785G s.AM
ddr3 2x2gb ram 1600
9600gso
1 dysk SATA
3 wentylatory 80mm
karta TV

i ewentualnie czy w przyszłości pozwoli dołożyć drugi dysk SATA?

Ja odpowiem tylko na koncowy pkt, bo nie jestem alfa i omega i nie wiem ile kazdy element bierze pradu ;)

Typowe dyski SATA /SOHO, nie green/ w czasie pracy - max 6-7 W, najwiecej w czasie startu (a w szczegolnosci rozkrecanie talerzy) - max 2-3 [s] /kazdy producent podaje max. prad, dlatego jakas rezerwa jest przydatna/

Prosiłbym o szybką pomoc

Pozdrawiam,

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2010-10-04 23:13:39
Autor: vcore
W dniu 2010-10-04 19:45, Rafał Łukawski pisze:
[...]

Dzieki, no to wszystko jasne - myslalem ze ciągną znacznie więcej, ale w sumie to racja… Tam w środku w zasadzie to tylko 2 silniczki

Data: 2010-10-07 08:52:10
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Czy moc tego zasilacza wystarczy?
Dnia 2010-10-04, o godz. 23:13:39
vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał(a):

> [...]

Dzieki, no to wszystko jasne - myslalem ze ciągną znacznie więcej,
ale w sumie to racja… Tam w środku w zasadzie to tylko 2 silniczki

Zerknij w specyfikacje konkretnego modelu dysku na stronie producenta -
tam masz podany pobór podczas startu i podczas pracy.

Zdrówko

Czy moc tego zasilacza wystarczy?