Czy modemy iPlus tez maja blokade sim ?

Data: 2011-01-03 09:16:01
Autor: Fantom
Czy modemy iPlus tez maja blokade sim ?
Witam
Mam modem USB ICON do iPlusa - kupiony z 3 lata temu. Czy ma on blokade sim czy moge wlozyc do niego dowolna karte ? A moze musze isc z nim np do salonu aby odblokowali (tak jak telefony) ?

Fantom

Data: 2011-01-03 18:32:44
Autor: ..::Wiskoler::..
Dnia Mon, 3 Jan 2011 09:16:01 +0100, Fantom napisał(a):

[...]

Zdejmowanie simlocka z modemów jest banalnie proste. W wielu miejscach
dokładnie opisane w internecie.  --
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może
czapka-uszanka, może walonki, a może ciągnący się za nim spadochron?

Czy modemy iPlus tez maja blokade sim ?