Czy mogę bez wyroku poddać się resocjalizacji ?

Data: 2009-03-22 13:38:32
Autor: raff
Czy mogę bez wyroku poddać się resocjalizacji ?
Zamienię kawalerkę w i prace w Warszawie na resocjalizację i świeże powietrze w więzieniu w Garsten.

Jako uzasadnienie prośby o dobrowolną resocjalizację w Garsten nadmienię, że mam trudne warunki mieszkaniowe w Polsce oraz ciężką i nisko płatną pracę.

http://www.dziennik.pl/swiat/article345588/Luksusowe_wiezienie_dla_Fritzla.html Jak potwór z Amstetten spędzi karę
niedziela 22 marca 2009 11:46

Luksusowe więzienie dla Fritzla

Alpejskie powietrze, tenis, rzutki i lekcje angielskiego - takie warunki czekają na Josefa Friztla, skazanego na dożywocie za morderstwo, gwałty, kazirodztwo i wieloletnie więzienie córki oraz ich wspólnych dzieci. Luksusy mają pomóc w resocjalizacji więźnia.

Musisz kogos pociac pila mechaniczna.

Bez pracy nie ma kolaczy.

R.

Czy mogę bez wyroku poddać się resocjalizacji ?