Czy mogę jeździć na takim motocyklu ?

Data: 2012-10-05 13:02:13
Autor: Chodak27
Czy mogę jeździć na takim motocyklu ?
Mogę jeździć na motocyklu który ma 599ccm silnika? :)
Konkretnie Honda CBR 599ccm. Wiem że powyżej 600ccm jest prawko od 24 lat.
A czy jak jest 1 ccm mniej to mogę już od 18 lat nim śmigać? :)

Data: 2012-10-05 13:06:36
Autor: AZ
Czy mogĂŞ jeÂździĂŚ na takim motocyklu ?
On 2012-10-05, Chodak27 <extremalny27@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
Mogę jeździć na motocyklu który ma 599ccm silnika? :)
Konkretnie Honda CBR 599ccm. Wiem Ĺźe powyĹźej 600ccm jest prawko od 24 lat.
A czy jak jest 1 ccm mniej to mogę już od 18 lat nim śmigać? :)

A nie latwiej poszukac w Internecie? Ustawa nie mowi nic o pojemnosci tylko
mocy i w przypadku A2 jest ograniczona do 35kW.

--
Artur
ZZR 1200

Czy mogę jeździć na takim motocyklu ?