Czy moge odkrecic (legalnie) samemu kratke?

Data: 2010-02-17 15:38:39
Autor: Robert_J
Czy moge odkrecic (legalnie) samemu kratke?
Czy moge samemu legalnie ja odkrecic i jezdzic bez niej nie narazajac sie na
mandat nie robiac przy tym zadnych innych czynnosci prawnych i urzedowych?

Nie możesz. Ale ten zabieg kosztuje śmieszne pieniądze, więc w czym problem?

Data: 2010-02-17 14:48:52
Autor: Zimnoręki DysoN
Robert_J <rob_33@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Nie możesz. Ale ten zabieg kosztuje śmieszne pieniądze, więc w czym problem?

Smieszne? Nie orientuje sie co to sa smieszne ale wdg moich szacunkow to okolo 250 zl i
tak. Dla mnie to nie sa smieszne pieniadze, juz wolalbym przewalic te 250 na
zakladach sportowych... :)

Data: 2010-02-17 17:06:39
Autor: Robert_J
Czy moge odkrecic (legalnie) samemu kratke?
Smieszne?
Nie orientuje sie co to sa smieszne ale wdg moich szacunkow to okolo 250 zl i
tak. Dla mnie to nie sa smieszne pieniadze...

Jeśli dla Ciebie to dużo to nikt nie zabrania jeździć ciężarówką z kratką. Ze wszystkimi tego wadami i zaletami :-). Kolega pytał to odpowiedziałem.

Data: 2010-02-18 13:02:08
Autor: Srututu
[...]

Fakt. Jak typowy idiota na kulturalnie zadane pytanie.

Data: 2010-02-18 14:59:20
Autor: Robert_J
Czy moge odkrecic (legalnie) samemu kratke?
Fakt. Jak typowy idiota na kulturalnie zadane pytanie.

Skoro już zacząłeś to proszę pokaż w którym miejscu odpowiedziałem jak typowy idiota? To moja odpowiedź:
"Nie możesz. Ale ten zabieg kosztuje śmieszne pieniądze, więc w czym problem?"
Widzę że poziom Twojego gadania idzie w parze z tym, jak sam się nazwałeś ;-)

Czy moge odkrecic (legalnie) samemu kratke?