Czy mogę przejść z Simplusa do Pl ay abonament bez telefonu-120 minut za 14,5 0zł?

Data: 2010-04-17 22:27:03
Autor: konsultant
Czy mogę przejść z Simplusa do Pl ay abonament bez telefonu-120 minut za 14,5 0zł?
Interesuje mnie ta oferta: http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/oferta-bezterminalowa/index.html
Czy posiadając zarejestrowany w Simplusie nr telefonu, mogę przejść do Play i mieć w abonamencie za 14,50zł 120 minut do wszystkich sieci?

Data: 2010-04-19 08:24:25
Autor: Erazmus
On 17 Kwi, 22:27, konsultant <konsultant...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Tak

--
pozdrawiam,
Erazmus

Czy mogę przejść z Simplusa do Pl ay abonament bez telefonu-120 minut za 14,5 0zł?