Czy moge spytac sie policjanta czy przymknie na cos oko?

Data: 2009-05-18 09:57:27
Autor: Tristan
Czy moge spytac sie policjanta czy przymknie na cos oko?
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 18 maj 2009 09:11 (autor Kazik publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gur1n7$dgo$2@news.dialog.net.pl>):

Obok tego miejsca dosc czesto zatrzymuje sie policja i przeprowadza
kontrole na zjezdzie z autostrady. Czy dozwolone jest pytanie sie
policjantow czy przymkna oko na to ze obok daje pojezdzic zonie
ktora nie posiada jeszcze uprawnien?

na mój gust to nie mają prawa się czepiać, bo to nie jest droga publiczna.
Więc na mój gust tam można bez prawka jeździć. --
Tristan

Czy moge spytac sie policjanta czy przymknie na cos oko?