Czy mogę tą fakturę w koszty?

Data: 2011-03-02 00:12:15
Autor: SDD
Czy mogę tą fakturę w koszty?

Użytkownik "kolo" <kolo@ko.lo> napisał w wiadomości news:ikinp5$u8$1news.dialog.net.pl...
Otwieram DG. Na REGON będę czekał z tego co słyszałem ok. 2 tyg. Wtedy dopiero będę mógł założyć konto w banku. Chciałbym już dzisiaj dokonać w Chinach zakupu (przedpłaty) towaru handlowego, zapłacę za niego z konta prywatnego. Czy później dla udokumentowania kosztu wystarczy faktura czy trzeba będzie pokazać, że zrobiłem przelew (z konta prywatnego)?

Jesli to towary handlowe, a nie wyposazenie, czy tez inne koszty, to po prostu ujmiesz je w inwentaryzacji poczatkowej i tyle.
Faktury od Chinczyka ewentualnie zachowaj, aby udowodnic legalne pochodzenie tych fantow.

Pozdrawiam
SDD

Czy mogę tą fakturę w koszty?