Czy mogę upublicznić dane osoby imię i nazwisko na stronie www?

Data: 2011-01-14 22:54:21
Autor: Stokrotka
Czy mogę upublicznić dane osoby imię i nazwisko na stronie www?
To zależy od strony, jeśli to będzie np. onet
to nie całkiem, tam obowiązuje prawo prasowe i do opublikowania imienia i nazwiska musi być zgoda sądu itp,
jeśli prywatna strona to jest inaczej.

Data: 2011-01-15 22:20:44
Autor: t-1
Czy mogę upublicznić dane osoby imię i nazwisko na stronie www?
Czy przykład z pijanym kierowcą jest autentyczny?
Jeśli nie to dlaczego taki przykład podałeś?
A co  z trzeźwym kierowcą, rudym kierowcą, lub kierowcą w kapeluszu?.
t-1

Czy mogę upublicznić dane osoby imię i nazwisko na stronie www?