Czy moge w internecie umiescic takie dane..

Data: 2011-02-19 08:48:40
Autor: Fantom
Czy moge w internecie umiescic takie dane..
Czy moge na stronie umiescic nazwe czyjejs firmy (jednoosobowa wiec imie i nazwisko) wraz ze zdjeciami prac jakie zrobila u mnie w domu. Beda to zdjecia fuszerek a nie dobrej roboty. Nie zostaly one skonczone ani poprawione.

Fantom

Data: 2011-02-19 05:30:49
Autor: lolka
On 19 Lut, 08:48, "Fantom" <szczu...@skasujto.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ja tak zrobilam swego czasu jednym partaczom, ktorzy zignorowali moje
reklamacje, niegrzecznie mnie splawili i unikali kontaktu. Zalozylam
strone, podalam nazwe i adres firmy oraz wkleilam mnostwo zdjec.
Unikalam komentarzy w stylu "partacze" "oszusci" "niesolidni"
"naciagacze" itp., po prostu opis tego co i jak zrobili, wraz ze
zdjeciami, ktore w zasadzie mowily same za siebie. Strona sie ladnie
wyszukiwala pod nazwa firmy :) Dodatkowo znajomy zadzwonil do nich w
roli zainteresowanego zamowieniem klienta, zaniepokojonego zawartoscia
mojej strony.
Nastepnego dnia wlasciciel firmy cudownie odnalazl moj numer telefonu
i zaoferowal zwrot polowy ceny, ktora zaplacilam, w zamian za
usuniecie strony. Powinnam byla zadac zwrotu calosci, i zabrania ode
mnie tego badziewia co wykonali, ale nie chcialam sie juz kopac z
koniem. Tak czy owak bylo skuteczne, a oni powinni byli wiedziec, ze
ciezarnej sie nie podskakuje ;)

Data: 2011-02-19 20:13:11
Autor: niusy.pl
Czy moge w internecie umiescic takie dane..

Uzytkownik "lolka" <lolka@buziaczek.pl>

[...]

Brakuje jeszcze informacji o tym kto Cie zapylil i w jakich okolicznosciach :-)

Data: 2011-02-21 03:12:29
Autor: lolka
On 19 Lut, 20:13, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> wrote:

Brakuje jeszcze informacji o tym kto Cie zapylil i w jakich okolicznosciach
:-)

Wszyscy u ciebie w rodzinie tacy glupi, czy po prostu miales
niedotlenienie okoloporodowe?

Data: 2011-02-19 12:45:46
Autor: HANA

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ijnsko$rsm$1news.task.gda.pl...
[...]

Mozesz...
kto Ci zabroni?
np. na pl.misc.budowanie ;-)
najwyzej Cie poda o znieslawienie ale watpie

pozdrawiam
Andrzej
www.hana.com.pl

Data: 2011-02-20 16:41:44
Autor: adam
[...]

Poszukaj w necie, ale chyba ochrona nie dotyczy firm, nawet jednoosobowych.

Adam

Data: 2011-02-21 11:14:26
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 20 Feb 2011 16:41:44 +0100, adam napisał(a):

Poszukaj w necie, ale chyba ochrona nie dotyczy firm, nawet
jednoosobowych.

Ochrona dĂłbr osobistych i owszem tak. Ochrona danych osobowych i owszem, nie.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-20 16:47:33
Autor: leon
Dnia 19-02-2011 o 08:48:40 Fantom <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

Skoro to firma to mozna bez problemu.

leon

Czy moge w internecie umiescic takie dane..