Czy moge wciagac w koszty odsetki od kredytu ?

Data: 2009-10-12 10:39:05
Autor: Fantom
Czy moge wciagac w koszty odsetki od kredytu ?
Witam
Mam na koncie nalezacym do DG linie kredytowa. No i co miesiac sa placone jakies odsetki za wykorzystanie tej linii. Podobno mozna je wciagac w koszt prowadzenia dzialalnosci. Kase z tej linii wykorzystuje tez na "przejadanie" prywatne. No i pytanie : czy wciagac te odsetki w koszty czy sobie odpuscic (duza kasa) ? Teoretycznie w przypadku kontorli moge miec chyba problemy ? Jak mnie zapytaja na co w DG ta kase wydalem, ze odciagam odsetki od tej "pozyczki", to bedzie problem ? Czy tez nikogo to nie powinno interesowac i moge smialo wcigac ?

Fantom

Czy moge wciagac w koszty odsetki od kredytu ?