Czy mogli wejść?

Data: 2011-12-14 13:45:27
Autor: Obserwator
Czy mogli wejść?
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
W roku 2001 minęło 20 lat od pamiętnego dnia: 13 grudnia 1981.

ten tekst zostal napisany w 2001 r. W tej chwili mamy koniec roku 2011.i wiele
dokumentow zostalo ujawnionych o ktorych autor wklejonego przez ciebie tektu
nie mogl wiedziec.

Te jego hipotezy sa wiec w tej chwili zupelnie nieaktualne.

Ten sowiecki jeneral, na pewno zadnym bohaterem i czlowiekiem honoru (jak
twierdzil Michnik & spolka) - nie jest.

Data: 2011-12-14 17:05:43
Autor: Leprechaun
Czy mogli wejść?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jca99n$4f0$1inews.gazeta.pl...
[...]

W przeciwieństwie do ciebie co?

BomBel

Data: 2011-12-14 18:38:55
Autor: mkarwan
Czy mogli wejść?

Umknęło ci to (czwarty wiersz od góry wstępu): "Tekst artykułu został poprawiony i aktualizowany". http://www.geocities.com/wojciech_jaruzelski/dastych.html

W tej chwili mamy koniec roku 2011.i wiele
dokumentow zostalo ujawnionych o ktorych autor wklejonego przez ciebie tektu
nie mogl wiedziec.

Które to dokumenty, proszę o link.

Ten sowiecki jeneral, na pewno zadnym bohaterem i czlowiekiem honoru (jak
twierdzil Michnik & spolka) - nie jest.

W roku 1981 największymi  przeciwnikami Jaruzelskiego byli  w PZPR ludzie prosowieccy.
Ucz się i czytaj, abyś nie robił z siebie durnia.

Data: 2011-12-14 18:26:04
Autor: Obserwator
Czy mogli wejść?
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> ten tekst zostal napisany w 2001 r.
> Te jego hipotezy sa wiec w tej chwili zupelnie nieaktualne.

> [...]

Ale w KTORYM roku zostal aktualizowany ? Cytuje ten wstep, tam ZADNEJ daty NIE
MA .

*Wstęp: Artykuł niniejszy ukazał się po raz pierwszy ponad rok temu - 5 marca
2001 roku - na stronach Czasopisma Internautów nowa@on-line , otwierając serię
publicystyczną poświęconą kontrowersyjnym wydarzeniom w najnowszej historii
Polski. Autor &#8211; polski dziennikarz i analityk polityczny &#8211; pragnie wywołać
szeroką dyskusję i zaprasza wszystkich zainteresowanych do zabrania głosu. Nie
musimy się zgadzać ze sobą. Jednak starajmy się dotrzeć do prawdy, dla dobra
Polski i przyszłych pokoleń Polaków. Tekst artykułu został poprawiony i
aktualizowany*

Natopmiast w Przypisach podana jest taka informacja:

*Generał Wojciech Jaruzelski, z którym przeprowadziłem długą rozmowę w lutym
2002 roku*

Czyli uznal za wiarygodne wypowiedzi samego zainteresowanego. Smiechu warte.
To tak jakby prokurator uwierzy na gebe przestepcy:)

Zreszta wiekszosc tekstow podanych w Przypisach, na ktorych zbudowal sobie
autor tekstu te hipoteze, to informacje tendencyjne np. kisazka napisana przez
samego bohatera tej pieknej hipotezy.
>W tej chwili mamy koniec roku 2011.i wiele
> dokumentow zostalo ujawnionych o ktorych autor wklejonego przez ciebie > tektu
> nie mogl wiedziec.

Które to dokumenty, proszę o link.

zwroc sie z ta prosba do POLSKICH historykow, a nie prosowieckich czy samych
*rezyserow* tego przedstawienia pt. Stan wojenny, ktorzy po prostu nie maja
odwagi sie przyznac do tej hanby.

> [...]

W roku 1981 największymi  przeciwnikami Jaruzelskiego byli  w PZPR ludzie prosowieccy.
Ucz się i czytaj, abyś nie robił z siebie durnia.

Dobra, dobra...wiem ze lubisz wciskac opowiesci o teoriach spiskowych, ale tylko wlasnie durnie moga jeszcze tobie wierzyc. Znasz to rzekomy katoliku i rzekomym pilnym sluchaczu Radia Ojca Rydzyka:

Po czynach ich poznajemy ! Ciebie dosc latwo poznac poslugujac sie tym kryterium:)

Data: 2011-12-14 20:22:06
Autor: mkarwan
Czy mogli wejść?
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcapns$qlv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skoro z nim rozmawiał i to długo to znaczy, że poznał wiele szczegółów,  o których nie masz pojęcia.
Miał z nim nie rozmawiać?
Dlaczego?

To tak jakby prokurator uwierzy na gebe przestepcy:)

Nawet prokurator ma obowiązek wziąć pod uwagę zeznania przestępcy.
Mentalność masz komuszą, jest przestępca, nie ma nic do powiedzenia, nie ma prawa do obrony, sąd nie jest potrzebny, prokurator wydaje wyrok.
Tak było czasów stalinowskich.
Zawsze zdumiewają mnie ci którzy mają się za wielkich demokratów, a mentalność mają komuszą.

> [...]
*rezyserow* tego przedstawienia pt. Stan wojenny, ktorzy po prostu nie maja

Mnie nie interesuje co ci się wydaje, mnie interesują dokumenty i fakty.

[...]

Wystarczy prześledzić prasę z roku 1981, znajdź bibliotekę w której możesz to zrobić i poczytaj.
Przed IX zjazdem PZPR był list KPZR do PZPR, który zmienił wyniki wyborcze delegatów na zjazd w wielu wojewódzkich konferencjach.
Itd..
Czytaj i ucz się, wiedza zawsze ci się przyda.
Rzecz w tym aby poszukiwać informacji zbliżających nas to próby poznania tego jak było naprawdę.

Data: 2011-12-14 19:56:36
Autor: Obserwator
Czy mogli wejść?
[...]

rozmawiales kiedys z przestepca ?  wiesz co potrafi
na swoja obrone taki lajdak wymyslic.

> [...]

Tak było czasów stalinowskich.
Zawsze zdumiewają mnie ci którzy mają się za wielkich demokratów, a mentalność mają komuszą.

po pierwsze nie moge miec mentalnosci komuszej, bo nigdy komuchem nie bylem i
wielokrotnie na tej grupie dalem na to dowody. Natomiast jesli chodzi o ciebie
to wystarczy przejrzec tylko archiwum googli, aby sie zorientowac kim jestes.

Prokurator ma oczywiscie obowiazek wysluchania przestepcy, ale nie ma prawa  opowiesci przestepcy przyjac jako pewnik i bezkrytycznie je nastepnie powielac.

Mnie nie interesuje co ci się wydaje, mnie interesują dokumenty i fakty.

jesli cie interesuja dokumenty i fakty, to podalem adres gdzie powinienes sie
zglosic. Zamiescilem tez link do filmu o jenerale (pt.:Towarzysz general).

Obejrzales ten film? Film oparty jest na historycznych materialach zrodlowych.

Ten film cie nie interesuje mimo, ze jest swietnie udokumentowany, natomiast
jakas hiopteza oparta na wypowiedziach samego jenerala, jest w porzo?

Sprawdzenia dokumentacji nie wymaga? A fakty to znamy z autopsji. Ty ich nie
znasz?

> [...]

Przed IX zjazdem PZPR był list KPZR do PZPR, który zmienił wyniki wyborcze delegatów na zjazd w wielu wojewódzkich konferencjach.

propagandowa prase komunistyczna mi kazesz sledzic? Na glowe upadles. Moze mam
jeszcze siegnac do propagandy Urbana, ktora nota bene z archiwow
komunistycznej telewizji dokladnie wyczyszczono. Zachowaly sie tylko
szczatkowe nagrania w archiwach prywatnych.

Czytaj i ucz się, wiedza zawsze ci się przyda.
Rzecz w tym aby poszukiwać informacji zbliżających nas to próby poznania tego jak było naprawdę.

czlowieku przestan pierniczyc i nie rob z siebie durnia, bo nie kazdy jest
tobie podobny:)

I na zakonczenie: dlaczego nie ustosunkowales sie do mojej uwagi, na temat
braku daty aktualizacji tekstu ktory tu wkleiles?

To bardzo wazne z historycznego punktu widzenia.

Data: 2011-12-15 09:48:40
Autor: jrr
Czy mogli wejść?

W roku 1981 największymi  przeciwnikami Jaruzelskiego byli  w PZPR ludzie
prosowieccy.

Ludzie prosowieccy przeciwnikami enkawudzisty? A któż go wywindował na
I w KC i premiera, jeśli nie oni?
Kania-alkoholik się nie sprawdził, więc wybrali w końcu jego.

PS. Prosze sie zapoznac z faktami. Żądajac linków i dowodów, na
poparcie własnych teorii nie podaje pan niczego.

jb

Data: 2011-12-15 22:06:27
Autor: mkarwan
Czy mogli wejść?

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:b35388a9-5983-4a57-9525-c3648d45cb40b32g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

W przeciwieństwie do ciebie dużo czytam o tamtym okresie.
Mam ci podać literaturę?
Jesteś tak leniwy, ze nie potrafisz sam znaleźć literatury opisującej tamten okres?
Na początek: Piotr Kostikow, Bogdan Roliński "Widziane z Kremla Moskwa - Warszawa gra o polskę" Wydawnictwo: BGW 1992.
W tej książce jest ciekawe zdanie "13 grudnia stworzył zupełnie nową sytuację zewnętrzną w Polsce. Z chwilą wyprowadzenia przez Jaruzelskiego armii z koszar Kreml praktycznie nie miał nic do powiedzenia Polakom w ich sprawach. kierownictwo radzieckie pozbawione zostało podstaw nacisków i krytyki "nieporządków". Polska mogła realizować swoja politykę."
I jeszcze jedną Tadeusz Zakrzewski "Byłem reporterem generała" KiW 2002
Te dwie książki tak na rozgrzewkę.
Jest w Internecie sporo materiałów, trzeba tylko chcieć znaleźć

Data: 2011-12-16 05:57:20
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 15 Gru, 22:06, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:b35388a9-5983-4a57-9525-c3648d45cb40b32g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
>poparcie własnych teorii nie podaje pan niczego.

W przeciwieństwie do ciebie dużo czytam o tamtym okresie.

Literatura jest rzeczą wtórna w stosunku do faktów. Nie znajdziesz tam
nic, prócz czyichś pogladów.

Jesteś tak leniwy, ze nie potrafisz sam znaleźć literatury opisującej tamten
okres?

A ty jesteś śmieszny z ta komuszą literaturą, w której toniesz po
uszy.
Podaj link do dokumentów, które swiadczą o groźbie interwencji w 1981
roku!

Na początek: Piotr Kostikow, Bogdan Roliński "Widziane z Kremla Moskwa -
Warszawa gra o polskę" Wydawnictwo: BGW 1992.

W latach 80 wyszło kilka tomów z przemówieniami Jaruzelskiego. Spróbuj
tam coś przeczytać "miedzy wierszami", to może sobie wyrobisz jakiś
'wyważony pogląd'. :-DDDD

[...]

No i co z tego? Zrobił co kazali, temat dyskusji sie skończył.

kierownictwo radzieckie pozbawione zostało podstaw nacisków i
krytyki "nieporządków".

Banały napisane w sugestywny sposób.

 Polska mogła realizować swoja politykę."
I jeszcze jedną Tadeusz Zakrzewski "Byłem reporterem generała" KiW 2002
Te dwie książki tak na rozgrzewkę.
Jest w Internecie sporo materiałów, trzeba tylko chcieć znaleźć

Ja swoje zrobiłem, teraz twoja kolej.
Podaj link do dokumentu świadczącego o tym, że w drugiej połowie roku
1981 Kreml zamierzał interweniować.

jb

Data: 2011-12-16 15:12:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:d2ad3ffd-d557-464f-8694-62119f358015r28g2000yqj.googlegroups.com...
Ja swoje zrobiłem, teraz twoja kolej.
Podaj link do dokumentu świadczącego o tym, że w drugiej połowie roku
1981 Kreml zamierzał interweniować.

=======================================

Dlaczego Kreml miał interweniować, jeśli wiedział, że rządzący Polską zrobią to sami?

Data: 2011-12-16 07:07:07
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 16 Gru, 15:12, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:d2ad3ffd-d557-464f-8694-62119f358015r28g2000yqj.googlegroups.com...
Ja swoje zrobiłem, teraz twoja kolej.
Podaj link do dokumentu świadczącego o tym, że w drugiej połowie roku
1981 Kreml zamierzał interweniować.

======================================>
Dlaczego Kreml miał interweniować, jeśli wiedział, że rządzący Polską zrobią

O to chodzi, że nic nie wiedział.
Dlatego spodziewali się utraty Polski. Od zdenerwowanego Kani
dowiedzieli sie tyle: Chcecie krwi, to róbcie sami. Tu jest link:

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=szyfrogramy%20jaruzelski&source=web&cd=15&ved=0CDMQFjAEOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.13grudnia81.pl%2Fdownload.php%3Fs%3D6%26id%3D24900&ei=WFDpTsO6FM6HhQeRovjTCg&usg=AFQjCNGy9MZDsQy-R5QhlPSFNPRUrVSQQQ&cad=rja

Szukać w aneksie (posiedzenia politbiura w Moskwie z roku 1981).

jb

Data: 2011-12-16 16:09:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:c3190efb-bbf4-4307-95d3-febf303032df32g2000yqp.googlegroups.com...
[...]

Jak nie wiedzieli, jak wiedzieli!

Data: 2011-12-16 07:45:30
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 16 Gru, 16:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:c3190efb-bbf4-4307-95d3-febf303032df32g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=szyfrogramy%20jaruzelski&source...

Szukać w aneksie (posiedzenia politbiura w Moskwie z roku 1981).

==============================================>
Jak nie wiedzieli, jak wiedzieli!

Ja znam fakty, ty masz poglądy.
Mam ci udowadniać, że ziemia jest okrągła?

jb

Data: 2011-12-16 17:02:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:80856d1c-99e9-4d34-bc4b-78971425e78cl19g2000yqc.googlegroups.com...
On 16 Gru, 16:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Ja znam fakty, ty masz poglądy.
Mam ci udowadniać, że ziemia jest okrągła?

Jakie fakty?

Data: 2011-12-16 08:17:09
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 16 Gru, 17:02, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:80856d1c-99e9-4d34-bc4b-78971425e78cl19g2000yqc.googlegroups.com...
On 16 Gru, 16:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Ja znam fakty, ty masz poglądy.
Mam ci udowadniać, że ziemia jest okrągła?

=============================================>
Jakie fakty?

W linku, który wyciąłeś.
Ślepy jesteś?

jb

Data: 2011-12-16 18:06:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:368d9552-cd3b-425e-8f22-efd057ccb321m10g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

W tym:
http://www.geocities.com/wojciech_jaruzelski/dastych.html

Data: 2011-12-16 11:18:35
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 16 Gru, 18:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:368d9552-cd3b-425e-8f22-efd057ccb321m10g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

> Ja znam fakty, ty masz poglądy.
> Mam ci udowadniać, że ziemia jest okrągła?

W linku, który wyciąłeś.
Ślepy jesteś?

===========================================>
W tym: http://www.geocities.com/wojciech_jaruzelski/dastych.html

Co wy tu przynosicie Idzikowski?
Broszurki sprzed dziesięciu lat?! Ja dałem ci protokoły posiedzeń
sowieckiego politbiura. Jak nie jesteś ślepy to obejrzyj sobie w
aneksie dokumenty z jesieni 1981. Będzie boleć, ale trzeba mieć jaja.
jb

Data: 2011-12-16 21:34:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:069be349-acd5-4f8d-957c-2b9d99f5f44cb32g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

sowieckiego politbiura. Jak nie jesteś ślepy to obejrzyj sobie w
aneksie dokumenty z jesieni 1981. Będzie boleć, ale trzeba mieć jaja.

====================================

Nie podoba ci się moja prawda? Twojsza prawda jest prawdziwsza? A ja twierdzę, że mojsza prawda jest prawdziwsza niż twojsza prawda. I co ty na to?
Ty nie chcesz uznać mojszej prawdy.
Ja nie chcę uznać twojszej prawdy.
A wiesz gdzie leży prawda?
Jeśli nie wiesz, to ci powiem. Prawda leży tam gdzie leży!
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-12-16 13:51:59
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 16 Gru, 21:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:069be349-acd5-4f8d-957c-2b9d99f5f44cb32g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

sowieckiego politbiura. Jak nie jesteś ślepy to obejrzyj sobie w
aneksie dokumenty z jesieni 1981. Będzie boleć, ale trzeba mieć jaja.

===================================>
Nie podoba ci się moja prawda?

Czyjeś opinie sprzed 10 lat nazywasz prawdą?

 Twojsza prawda jest prawdziwsza?

Miej jaja Idzikowski!
O prawdzie świadczą dokumenty.

   A ja
twierdzę, że mojsza prawda jest prawdziwsza niż twojsza prawda. I co ty na
to?

Gdzie kończy sie myślenie, zaczyna sie szukanie symetrii.
jb

Data: 2011-12-16 21:32:17
Autor: mkarwan
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:c3190efb-bbf4-4307-95d3-febf303032df32g2000yqp.googlegroups.com...
Szukać w aneksie (posiedzenia politbiura w Moskwie z roku 1981).

Z tego co mi wiadomo protokoły Biura Politycznego KC KPZR nie zostały odtajnione.
Jeśli IPN korzystał z archiwum Mitrochina, to nie wziął pod uwagę faktu, że dokumenty te nie są kserograficznymi kopiami protokołów Biura Politycznego KC KPZR .
Są zatem bezwartościowe.
Oglądałem archiwum Mitrochina w sieci jakiś czas temu, protokoły nie zawierają pieczątek i podpisów.
Są to maszynopisy, które mógł sporządzić każdy z dowolnie pasująca mu treścią.
Nie spotkałem się z kserograficznymi kopiami protokołów z posiedzeń Biura Politycznego KC KPZR.

Data: 2011-12-16 14:06:14
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 16 Gru, 21:32, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

>Szukać w aneksie (posiedzenia politbiura w Moskwie z roku 1981).

Z tego co mi wiadomo protokoły Biura Politycznego KC KPZR nie zostały

To źle ci wiadomo.
Tu są z pieczatkami odtajnienia:

http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/poland-rus.html
http://bukovsky-archives.net/pdfs/com-com/comcom-r.html

Bukowski należał do komisji historyków, któży byli przy odtajnianiu w
roku 1993. Sporą część udało mu sie skopiować.

Jeśli IPN korzystał z archiwum Mitrochina,

Tego nie wiem.
IPN posiada tłumaczenia na polski, które prawie całkowicie są zgodne z
dokumentami skopiowanymi przez Bukowskiego.
Aby podważyć archiwum Bukowskiego, musiałbyś zarzucić mu gigantyczne
fałszerstwo, albo... Rosjanie wyprodukowali fałszywe archiwum, które
pokazali Bukowskiemu.

(...)

Nie spotkałem się z kserograficznymi kopiami protokołów z posiedzeń Biura
Politycznego KC KPZR.

Przecież podałem ci linki! Nie masz w domu internetu? (a może
traktujesz go wybiórczo:))
jb

Data: 2011-12-17 11:59:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:13275100-133d-4e4e-8245-7e2dc5f3cecfp16g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

IPN posiada tłumaczenia na polski, które prawie całkowicie są zgodne z
dokumentami skopiowanymi przez Bukowskiego.

Kopia obrazu "Dama z łasiczką" też jest prawie całkowicie zgodna z oryginałem! Co ja mówię, jest zgodna całkowicie z oryginałem! Wszyscy obraz podziwiają i zachwycają się, do czasu, aż ktoś mądry odkryje, że to kopia. I wtedy pospólstwo odwraca się pogardliwie od obrazu, tak niedawno będącego przedmiotem zachwytu.

Data: 2011-12-17 06:19:02
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?

==========================================>
[...]

Uważacie Idzikowski, że protokoły politbiura są dziełem sztuki, aby
sie nimi zachwycać?

jb

Data: 2011-12-17 17:31:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:48da0d1e-ba73-441c-b69d-91940fe7a2d9t38g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

przedmiotem zachwytu.

Uważacie Idzikowski, że protokoły politbiura są dziełem sztuki, aby

Rozmowa z tobą. to jakbym perły przed wieprze sypał.

Data: 2011-12-17 11:23:25
Autor: jr
Czy mogli wejść?
On 17 Gru, 17:31, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:48da0d1e-ba73-441c-b69d-91940fe7a2d9t38g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

sie nimi zachwycać?

======================================>
Rozmowa z tobą. to jakbym perły przed wieprze sypał.

Wiecie co Idzikowski?
Wasze "perły" zawieście se nad łóżkiem razem z tymi protokołami (tylko
uważaj na oryginały!)

jb

Data: 2011-12-16 21:32:35
Autor: mkarwan
Czy mogli wejść?
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:c3190efb-bbf4-4307-95d3-febf303032df32g2000yqp.googlegroups.com...
Od Natorfa z rozmow w KC KPZR
"Życiową sprawą jest zabezpieczenie drog komunikacyjnych przez Polskę. Byłoby nieszczęściem dla naszej sprawy, gdyby ZSRR został zmuszony dokonać tego własnymi siłami."

Data: 2011-12-16 14:07:52
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
[...]

Na dwoje babka wrózyła.
jb

Data: 2011-12-16 20:49:28
Autor: mkarwan
Czy mogli wejść?
[...]

Proszę o tytuły wydawcę i rok wydania.

Data: 2011-12-16 13:54:16
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 16 Gru, 20:49, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:d2ad3ffd-d557-464f-8694-62119f358015r28g2000yqj.googlegroups.com...>W latach 80 wyszło kilka tomów z przemówieniami Jaruzelskiego. Spróbuj
>tam coś przeczytać "miedzy wierszami", to może sobie wyrobisz jakiś

'>wyważony pogląd'. :-DDDD

Proszę o tytuły wydawcę i rok wydania.

Najprędzej znajdziesz w składach makulatury.
jb

Data: 2011-12-17 11:53:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:28087fa3-4e06-41f3-8974-94139e0d0a8fi8g2000vbh.googlegroups.com...
> [...]

'>wyważony pogląd'. :-DDDD

Proszę o tytuły wydawcę i rok wydania.

Najprędzej znajdziesz w składach makulatury.

Czyli konfabulujesz?

Data: 2011-12-17 06:15:50
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 17 Gru, 11:53, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:28087fa3-4e06-41f3-8974-94139e0d0a8fi8g2000vbh.googlegroups.com...
> [...]

> '>wyważony pogląd'. :-DDDD

> Proszę o tytuły wydawcę i rok wydania.

Najprędzej znajdziesz w składach makulatury.

By może ty je masz w swojej bibliotece.

jb

Data: 2011-12-17 17:30:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4b978064-a713-45b8-89ef-11778642058ef33g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

> '>wyważony pogląd'. :-DDDD

> Proszę o tytuły wydawcę i rok wydania.

Najprędzej znajdziesz w składach makulatury.

==================================

I po co wekslujesz? Napisałeś coś, co nie trzyma się kupy i zamiast po męsku się do tego przyznać, lawirujesz jak dzieciaczek.

Data: 2011-12-17 11:19:50
Autor: jr
Czy mogli wejść?
On 17 Gru, 17:30, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:4b978064-a713-45b8-89ef-11778642058ef33g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

> wiadomościnews:28087fa3-4e06-41f3-8974-94139e0d0a8fi8g2000vbh.googlegroups.com...

> Najprędzej znajdziesz w składach makulatury.

=================================>
I po co wekslujesz? Napisałeś coś, co nie trzyma się kupy

Wyrażę sie ściślej: Masz ksiązki jaruzela, czy nie?
1) Jesli masz, wyślij mkarwanowi, bo on się o to pytał.
2) Nie masz, poszukaj w składach makulatury i wróć do punktu 1)

 i zamiast po męsku
się do tego przyznać, lawirujesz jak dzieciaczek.

A cóż to znów przesłuchanie?
Wasze czasy minęły Idzikowski!

jb

Data: 2011-12-17 20:28:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "jr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:e70a8360-77cb-43a3-b3ed-ef506d390acff1g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

 i zamiast po męsku
się do tego przyznać, lawirujesz jak dzieciaczek.

Synuś. Wal się. Nie jestem twoim posługaczem. Walisz mnie ty, książki Jaruzelskiego i twoje polecenia.

Data: 2011-12-17 11:51:58
Autor: jr
Czy mogli wejść?
On 17 Gru, 20:28, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:e70a8360-77cb-43a3-b3ed-ef506d390acff1g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Wasze czasy minęły Idzikowski!

======================================>
Synuś. Wal się. Nie jestem twoim posługaczem. Walisz mnie ty, książki

Ciepłe kapcie, ćwiartuchna i telewizorek.
Wesołych Świąt!

jb

Data: 2011-12-17 22:04:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "jr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:cca748a9-cb99-4a8c-b832-aea55aa17818i8g2000vbh.googlegroups.com...
> [...]

Jaruzelskiego i twoje polecenia.

Ciepłe kapcie, ćwiartuchna i telewizorek.

Dziękuję. Nawzajem!

Czy mogli wejść?