Czy mogli wejść?

Data: 2011-12-14 10:43:42
Autor: jrr
Czy mogli wejść?
On 14 Gru, 14:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
W roku 2001 minęło 20 lat od pamiętnego dnia: 13 grudnia 1981.
Od wprowadzenia stanu wojennego.
Dwadzieścia lat - i nadal nie jesteśmy pewni, jak to było.

Chyba się pan starzeje panie Marku. Jaruzelski zdołał już dwa razy
udowodnić, że w roku 1981 sowiecka interwencja była już wykluczona.
Po pierwsze sam o taką pomoc prosił, czego mu stanowczo odmówiono.
Po drugie napisał książkę ('ostatnie słowo' zdaje się), w której
rozpisuje się o sowieckich manewrach, opiniach, nastrojach i tak
dalej. A to jest niezbity dowód na to, że wariant interwencji został
poniechany.

(...)
Pobyt w Rosji uzmysłowił mi jedną prawdę: wszelkie poczynania najwyższych
władz sowieckich były otoczone głęboką tajemnicą.

No więc widzi pan!
Gdyby szykowali interwencję, nikt z nas nie dowiedziałby sie o tym
przed czasem. Tak było w Czechosłowacji - jakoś nie było
wcześniejszych gróźb, manewrów, przygnebiających opinii... Po prostu
specnaz wysadził desant wokół stacji telewizyjnych i budynków
rządowych, a potem zaczeła się 'bratnia pomoc'. Gdyby wcześniej
podnosili temperaturę, mogłoby dojść do starć, no i jak powiedzieć
swiatu, że lud Czechosłowacji wita ich z radością?
Dla sowieta propaganda była stokroć wazniejsza od użycia siły. Sowiet
zaczynał wygrażać, gdy nie posiadał silniejszych kart. Działania
zastraszające w 1981 roku były jedyna pomocą dla Jaruzelskiego
(obiecali mu pomoc gospodarzą, z czego sie nie wywiązali).

Pozdrawiam
jb

Data: 2011-12-14 20:25:38
Autor: mkarwan
Czy mogli wejść?

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:b53cb2e3-710e-4513-a1b9-786054de3ccci8g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Proszę o cytat, numer strony, autor, tytuł, wydawca i rok wydania.
Prosze o fakty a nie to co sie Panu wydaje.

(...)
[...]

Pańskie słowa świadczą, że pańska wiedza na temat wydarzeń 1968 roku jest ,delikatnie mówiąc, niepełna.
Niech Pan się nie ośmiesza.

Data: 2011-12-15 00:04:06
Autor: jrr
Czy mogli wejść?
Archiwym Bukowskiego:
http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/poland-rus.html
http://bukovsky-archives.net/pdfs/com-com/comcom-r.html

Materiały IPN:
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=szyfrogramy%20jaruzelski&source=web&cd=15&ved=0CDMQFjAEOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.13grudnia81.pl%2Fdownload.php%3Fs%3D6%26id%3D24900&ei=WFDpTsO6FM6HhQeRovjTCg&usg=AFQjCNGy9MZDsQy-R5QhlPSFNPRUrVSQQQ&cad=rja
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=szyfrogramy%20jaruzelski%20ipn&source=web&cd=15&ved=0CDQQFjAEOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.ipn.gov.pl%2Fdownload.php%3Fs%3D6%26id%3D10766&ei=gz3pTsjwGYPRhAfX-qjTCg&usg=AFQjCNHOBoqB6CtwVmn-GMKXdX-9AbJdzg&cad=rja

Dokumenty odtajnione przez MSWiA:
http://www.13grudnia81.pl/portal/sw/747/6782/Dokumenty_dotyczace_wprowadzenia_stanu_wojennego.html
http://www.13grudnia81.pl/dokumenty/zalaczniki/1/1-6983.jpg

Dziennik Anoszkina (budzi wątpliwości, więc dałem więcej linków):
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:-6x9s33m7TgJ:ipn.gov.pl/download.php%3Fs%3D1%26id%3D20673+IPN+Anoszkin&hl=pl&gl=pl&pid=bl&srcid=ADGEEShKzN2tqf0T8QOysU-w-GQ1c78RZHG8cISQqIaMdwxnssO-Spn1sYVG5N0C1xMgzKcY17vXZu_cKH5VXGq5DRN8jnRCWRsFJQwxLLQ3UZ2iOS6F4G1HV_MMzIKauQgx0cMk6j1j&sig=AHIEtbTxVcOsG27yeXglwiH6tZ0mqcU7Jw
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=victor%20anoshkin%20martial%20law&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.gwu.edu%2F~nsarchiv%2FNSAEBB%2FNSAEBB211%2Fdoc08.pdf&ei=zy7pTrzPM6v24QTA0fX-CA&usg=AFQjCNEQm9bbWUWU_ld3wRWWSKgVvzBVDg&cad=rja
http://legacy.wilsoncenter.org/va2/index.cfm?topic_id=1409&fuseaction=home.document&identifier=5034F0E6-96B6-175C-9F306C01399CA7C4&sort=collection&item=1980-81%20Polish%20Crisishttp://nm.dz.com.pl/pix2/jaruz.jpg
http://www.wprost.pl/ar/146648/Uklad-Jaruzelskiego/
http://www.wprost.pl/G/wprost_gfx1/1355/s128b_zoom.jpg
http://www.stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?wi=61547
http://img.stopklatka.pl/wydarzenia/61000/61500/61547-03.jpg

jb

Data: 2011-12-14 20:28:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

[...]

Brak interwencji ZSRR na Polskę tak samo pewny jak zamach na tutkę!

Data: 2011-12-14 20:06:08
Autor: Obserwator
Czy mogli wejść?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Brak interwencji ZSRR na Polskę tak samo pewny jak zamach na tutkę!

jak zwykle adokat i obronca klamstw, sie odezwal. Idzikowski, przeciez ty nawet klamac inteligentnie nie potrafisz:)

Data: 2011-12-15 00:33:00
Autor: jrr
Czy mogli wejść?
Brak interwencji ZSRR na Polskę tak samo pewny jak zamach na tutkę!

A kiedy ona była?
Brak interwencji jest bardziej pewny od interwencji domniemanej.

jb

Data: 2011-12-15 09:42:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:69a4ea99-f5aa-4401-bd95-dfbaca18569do9g2000vbc.googlegroups.com...
Brak interwencji ZSRR na Polskę tak samo pewny jak zamach na tutkę!

A kiedy ona była?

=====================================

No właśnie!

Data: 2011-12-15 10:03:24
Autor: jrr
Czy mogli wejść?
On 15 Gru, 09:42, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:69a4ea99-f5aa-4401-bd95-dfbaca18569do9g2000vbc.googlegroups.com...

> Brak interwencji ZSRR na Polskę tak samo pewny jak zamach na tutkę!

A kiedy ona była?

====================================>
No właśnie!

Nie uczyli was Idzikowski, że decyzje politbiura KPZR są świete?
Kto was zapisywał do Partii?!

-kolektyw

Data: 2011-12-15 18:28:04
Autor: Obserwator
Czy mogli wejść?
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

Nie uczyli was Idzikowski, ze decyzje politbiura KPZR sa siete?
Kto was zapisywa=B3 do Partii?!

-kolektyw

..i zaraz cie zalatwia, a ja mam ubaw nie z nich, tylko z ciebie Bialy:))

 Mam zreszta bardzo podobne do twoich poglady, ale ty poklociles tez ze mna,
bo ja jestem zwolennikiem ideii partii opozycyjnej, a ty tez te partie
krytykujesz w identyczny sposob jak rezim PO, ktory chce ja za wszelka cene
zniszczyc. Czym ty sie wiec roznisz od nich? Tym, ze krytykujesz sowieckiego patriote Jaruzelskiego? Jak chcesz ich przekonac, skora ciebie rownie trudno jak ich przekonac ze bronia postkomuny?

Na tym wlasnie polega tragedia Polski, ze kazdy chce z nimi walczyc
samodzielnie i atakuje silna partie opozycyjna, ktora jest PiS i ktora moze
sie tej bandzie przeciwstawic?

Lewactwo sie trzyma razem, ma silne media po swojej stronie i  prowadzi Polske
do katastrofy.

Jak tak lubisz dyskutowac i przekonywac oszustow i klamcow, to wybierz sie do
jakiegos pierda. Tam sobie tez pogadasz z takim samym rezultatem:))

Data: 2011-12-15 15:40:37
Autor: Jacek Biały
Czy mogli wejść?
On 15 Gru, 19:28, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Nie uczyli was Idzikowski, ze decyzje politbiura KPZR sa siete?
> Kto was zapisywa=B3 do Partii?!
> -kolektyw

.i zaraz cie zalatwia, a ja mam ubaw nie z nich, tylko z ciebie Bialy:))

Bawmy sie!   :))

 Mam zreszta bardzo podobne do twoich poglady, ale ty poklociles tez ze mna,
bo ja jestem zwolennikiem ideii partii opozycyjnej, a ty tez te partie
krytykujesz w identyczny sposob

Co tam ! Powiem ci jak u ksiendza:

Jestem palikociarz.
pale 'koty' (takie fajki wyszly

zdrówenko!
jb

Data: 2011-12-15 18:56:18
Autor: Obserwator
Tak kpiles z Marszu Niepodleglosci Bialy, tak go krytykowales;))

...  W gebie i zwlaszcza w sieci, to wszyscy sa bardzo mocni, a np. na tej
grupie nie potrafia zalatwic nawet ani jednego chamskiego trolla ktory ja
rozwala,. Boukun odgraza sie, ze konieczna jest rewolucja aby rozwalic
 POPIS bo to to jest ta sama mafia, Szuka wszedzie kosmitow:))

A ty zonk.... marsz sie udal i to bardzo:

http://vod.gazetapolska.pl/841-13-grudnia-marsz-niepodleglosci-i-solidarnosci

Lublin 13 grudnia 2011. O 16.30  ruszył z Placu Litewskiego Marsz
Antykomunistyczny zorganizowany przez ONR Lublin:

http://niezalezna.pl/20436-film-z-marszu-13122011-w-lublinie

Relacji z innych przemarszow i protestow jest sporo w sieci, wiec mozna
sprawdzic jak byly liczne.

Tak nalezy przeciwstawiac sie postkomunie, a nie z nia dyskutowac.

Rosyjska opozycja ma duzo wiekszy problem, bo nie moze sie twardo
przeciwstawic kabiebistom Putina, bowiem nie ma tam tak silnej opozycji jaka
ma Polska. Polska jest w duzo lepszej sytuacji wlasnie dzieki PiS.

Data: 2011-12-15 15:45:08
Autor: Jacek Biały
Tak kpiles z Marszu Niepodleglosci Bialy, tak go krytykowales;))
On 15 Gru, 19:56, " Obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
..  W gebie i zwlaszcza w sieci, to wszyscy sa bardzo mocni, a np. na tej
grupie nie potrafia zalatwic nawet ani jednego chamskiego trolla ktory ja
rozwala,.

Noto ty go rozwal (skoros taki mocnny)

skull!
 (czyli czacha)
jb

Data: 2011-12-15 15:55:47
Autor: Mirek
wrote:
..  W gebie i zwlaszcza w sieci, to wszyscy sa bardzo mocni, a np. na tej
grupie nie potrafia zalatwic nawet ani jednego chamskiego trolla ktory ja
rozwala,.

Razem z pingwinami oraz resztą futrzaków śpiewają i tańczą w nocnych
klubach dla ziomali, gdzie wyglądają doprawdy przeuroczo. :)

Data: 2011-12-15 16:08:17
Autor: Jacek Biały
wrote:

> [...]

Razem z pingwinami oraz resztą futrzaków śpiewają i tańczą w nocnych
klubach dla ziomali, gdzie wyglądają doprawdy przeuroczo. :)

a pingwin to futrzak  prosze pana?

Data: 2011-12-15 16:20:16
Autor: Mirek
On 16 Gru, 01:08, Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> [...]

> Razem z pingwinami oraz resztą futrzaków śpiewają i tańczą w nocnych
> klubach dla ziomali, gdzie wyglądają doprawdy przeuroczo. :)

Z relacji wideo to nie wynika.

Data: 2011-12-16 04:36:58
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 19:56:18  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

W opinii licznych idiotów.

--
stevep

Data: 2011-12-15 19:10:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy mogli wejść?

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:f045dda4-195a-44d3-afb0-d8ffcf742b68b32g2000yqn.googlegroups.com...
Kto was zapisywał do Partii?!

==================================

NIejaki Jacek Biały chciał mnie wciągnąć na członka, ale wykpiłem się mówiąc, że wciąganie na członka jest bolesne. Po takim afroncie zawstydzony Jacek Biały dał mi spokój.

Data: 2011-12-15 15:17:13
Autor: Miś z okienka
Czy mogli wejść?
On 15 Gru, 19:10, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:f045dda4-195a-44d3-afb0-d8ffcf742b68b32g2000yqn.googlegroups.com...
Kto was zapisywał do Partii?!

=================================>
NIejaki Jacek Biały chciał mnie wciągnąć na członka, ale wykpiłem się
mówiąc, że wciąganie na członka jest bolesne.

Wspólczuję Idzikowski!
Na członka wciąga się coś innego...

 Po takim afroncie zawstydzony
Jacek Biały dał mi spokój.

I przyrzekam, że to się nigdy nie powtórzy ( :-DDDD )

na zdrowie!
_ biały

Data: 2011-12-16 04:35:24
Autor: stevep
Czy mogli wejść?

No właśnie!

Nie uczyli was Idzikowski, że decyzje politbiura KPZR są świete?
Kto was zapisywał do Partii?!

-kolektyw

Wy towarzyszu.

--