Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o s tłuczce?

Data: 2013-04-05 18:15:55
Autor: hisjusz
Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o s tłuczce?
Witam

Bliski z rodziny miał zdarzenie drogowe. Ktoś podczas zdarzenia drogowego nagrywał film. Film ze zdarzenia jest dostępny na YouTobe z twarzą bliskiego. Czy twarz powinna być zasłonięta? Czy ktoś kto udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia bliskiego popełnił wykroczenie?!

Data: 2013-04-05 11:44:24
Autor: witek
hisjusz wrote:
[...]

a bliska ta twarz bliskiego?

Data: 2013-04-05 11:45:01
Autor: witek
hisjusz wrote:
[...]

najlepiej wrzuc link, wszscy chetnie obejrza.

Data: 2013-04-05 18:50:45
Autor: hisjusz
W dniu 2013-04-05 18:45, witek pisze:
hisjusz wrote:
[...]

Bezproblemowa do rozpoznania, dodatkowo widać numer rejestracyjny.

Data: 2013-04-05 19:09:14
Autor: qwerty
UĹźytkownik "hisjusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:515f00e6$0$1258$65785112@news.neostrada.pl...
Bezproblemowa do rozpoznania, dodatkowo widać numer rejestracyjny.

Numery rejestracyjne są po to, aby było je widać.

Data: 2013-04-05 19:10:33
Autor: Tom N
hisjusz w <news:515f00e6$0$1258$65785112news.neostrada.pl>:

W dniu 2013-04-05 18:45, witek pisze:
najlepiej wrzuc link, wszscy chetnie obejrza.
Bezproblemowa do rozpoznania,

Wrzucaj link, jestem ciekaw czy rozpoznam

dodatkowo widać numer rejestracyjny.

dodatkowo można będzie sprawdzić OC

--
'Tom N'

Data: 2013-04-05 21:39:21
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.04.2013 18:50, hisjusz pisze:

[...]

Twarz bliskiego ma numer rejestracyjny??

Data: 2013-04-05 22:07:43
Autor: hisjusz
W dniu 2013-04-05 21:39, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Twarz bliskiego i numer rejestracyjny.Masz coś do powiedzenia w temacie?

Data: 2013-04-05 22:18:38
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.04.2013 22:07, hisjusz pisze:
Bezproblemowa do rozpoznania, dodatkowo widać numer rejestracyjny.

Twarz bliskiego ma numer rejestracyjny??

Twarz bliskiego i numer rejestracyjny.Masz coś do powiedzenia w temacie?

Tak. Pytanie, czy będziesz w stanie to zrozumieć.

Data: 2013-04-08 11:44:04
Autor: Doman
Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?
Twarz bliskiego ma numer rejestracyjny??

Twarz bliskiego i numer rejestracyjny.Masz coś do powiedzenia w temacie?

Daj spokój, rozmawiasz z... a zresztą wygooglaj sobie.

Data: 2013-04-05 22:10:46
Autor: hisjusz
[...]

W temacie jest "stłuczce" ale to nic! Najważniejsze żeby zrobić z siebie jeszcze większego durnia z przekonaniem ale mu pokazałem nieukowi!

Data: 2013-04-05 22:20:07
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.04.2013 22:10, hisjusz pisze:

[...]

Twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest jeszcze mniejsza niż twoja umiejętność pisania po polsku.

Skoro jesteś tak tępy że nie rozumiesz, oto tłumaczenie na język bardziej bezpośredni: pisz spójnie, wyraźnie, z właściwą dbałością o gramatykę i staraj się unikać dwuznaczności, jeśli nie są one twoim żartobliwym celem.

A tablice rejestracyjne pojazdów nie są tajne, nie są wizerunkiem ani nie są danymi osobowymi. Teraz dotarło, dzieciaku?

Data: 2013-04-05 23:00:58
Autor: hisjusz
W dniu 2013-04-05 22:20, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Tak! Tato. To co teraz pójdziemy pograć w piłkę?

Data: 2013-04-05 23:24:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.04.2013 23:00, hisjusz pisze:

A tablice rejestracyjne pojazdów nie są tajne, nie są wizerunkiem ani
nie są danymi osobowymi. Teraz dotarło, dzieciaku?

Tak! Tato. To co teraz pójdziemy pograć w piłkę?

Ojca szukaj gdzie indziej, bo sądząc po twojej "inteligencji" twoi rodzice są najwyraźniej spokrewnieni. (biedne upośledzone dziecko... w ciemną noc w piłkę chce grać... tsk, tsk, tsk...)

Data: 2013-04-06 13:45:39
Autor: hisjusz
W dniu 2013-04-05 23:24, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Tak Ci w szkole mówili i się psychoza na starość nasiliła.
Powrotu do zdrowia życzę.
Pozdrów rodziców o ile jeszcze niezamordowani.

K.

Data: 2013-04-06 14:25:05
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.04.2013 13:45, hisjusz pisze:

Pozdrów rodziców o ile jeszcze niezamordowani.

Poza tobą mało kto swoich rodziców morduje lub planuje zamordować, więc się pierdol, szczylu.

Data: 2013-04-06 14:55:22
Autor: hisjusz
W dniu 2013-04-06 14:25, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 06.04.2013 13:45, hisjusz pisze:

Pozdrów rodziców o ile jeszcze niezamordowani.

Poza tobą mało kto swoich rodziców morduje lub planuje zamordować, więc
się pierdol, szczylu.

Nerwy Ci pościły, pompek zrób z 3 x 15 oraz 2 okrążenia w okół domu.

Wracaj do zdrowia!
K.

Data: 2013-04-06 20:54:05
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 05.04.2013 23:24, Andrzej Lawa pisze:
w ciemną noc w piłkę chce grać... tsk, tsk, tsk...)

No i co w tym dziwnego? Mam kolegów, co grywają właśnie po północy, bo wtedy można taniej salę wynająć.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-04-06 22:37:04
Autor: hisjusz
[...]

Co ty im tłumaczysz i tak nie zrozumieją.Tylko przy komputerze siedzą, żaden więcej niż 10 pompek nie zrobi. Pan A.L to już osłabł psychicznie ale trzymam za niego kciuki może złość go zmotywuje do robienia pompek.
Pozdrawiam
K.

Data: 2013-04-06 23:25:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.04.2013 22:37, hisjusz pisze:
[...]

Ty się lepiej o swoją buźkę martw, matole - znowu ktoś cię uwieczni jak coś na drodze zbroisz.

Swoją drogą co ma ewentualne osłabienie psychiczne do ćwiczeń fizycznych?

Data: 2013-04-07 12:18:21
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 06.04.2013 23:25, Andrzej Lawa pisze:
Swoją drogą co ma ewentualne osłabienie psychiczne do ćwiczeń fizycznych?

Idą w parze. Gdy człowiek słabnie psychicznie, ma depresję to nie ma chęci do aktywności fizycznej.

W drugą stronę -> brak aktywności  fizycznej wpływa negatywnie na stan zdrowia psychicznego. Psychiatrzy i psychologowie zalecają swoim pacjentom nieraz właśnie zmuszanie się do aktywności fizycznej, bo wpływa ona korzystnie na budowanie sfery psychicznej również.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-04-07 12:54:00
Autor: Andrzej Lawa
[...]

No to leć pobiegać, bo masz jakąś schizofrenię - dajesz plonka, a ciągle odpisujesz...

Data: 2013-04-07 13:43:10
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 07.04.2013 12:54, Andrzej Lawa pisze:
[...]

No to leć pobiegać,

Jak wyzdrowieję, nie omieszkam.

dajesz plonka, a ciągle odpisujesz...

Gratuluję świetnej pamięci, ja już zapomniałem, że lata temu dałem ci czasowego plonka. Teraz nie plonkuję, bo lubię się pośmiać.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-04-07 13:52:07
Autor: Andrzej Lawa
[...]

I znowu kłamiesz. Jak zwykle.

To było kilka dni temu.

Data: 2013-04-07 15:42:21
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 07.04.2013 13:52, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Masz jakieś msgID na poparcie urojeń?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-04-07 16:37:28
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Pardą, mój błąd - jesteś niemalże bliźniakiem "Enuela" (chodzi mi o stylistykę i uporczywą ewangelizację), więc was dwóch ciągle mylę.

Data: 2013-04-05 13:38:06
Autor: Kris
Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?
W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 18:15:55 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał
Czy twarz powinna być zasłonięta?

Ktoś Ciebie rozpoznał na tym filmie?

Data: 2013-04-05 23:04:04
Autor: hisjusz
W dniu 2013-04-05 22:38, Kris pisze:
W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 18:15:55 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał
Czy twarz powinna być zasłonięta?

Ktoś Ciebie rozpoznał na tym filmie?

Tak! Brat! Widać moją twarz doskonale oraz jak mówiłem w 1 kadrze numer rejestracyjny samochodu, nie pozostawia to cienia wątpliwości że ja to ja.

Data: 2013-04-06 00:20:45
Autor: Bydlę
On 2013-04-05 21:04:04 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

W dniu 2013-04-05 22:38, Kris pisze:
W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 18:15:55 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał
Czy twarz powinna być zasłonięta?

Ktoś Ciebie rozpoznał na tym filmie?

Tak! Brat

To teraz trzeba ustalić - jak bliskim bliskim jesteś dla siebie, oraz to, czy brat cię zna...

--
Bydlę

Data: 2013-04-06 13:48:07
Autor: hisjusz
W dniu 2013-04-06 00:20, Bydlę pisze:
On 2013-04-05 21:04:04 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

[...]

Może by tak przejść na jasną stronę mocy, przyszło Ci to kiedy kol wiek przez umysł?

K.

Data: 2013-04-07 17:02:30
Autor: Bydlę

On 2013-04-05 21:04:04 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

[...]

Jasne.
Więc filmu nie będzie?

--
Bydlę

Data: 2013-04-08 12:55:04
Autor: Zbynek Ltd.
Bydlę napisał(a) :
On 2013-04-05 21:04:04 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

[...]

Kolejny raz potwierdza się, że: bliski, kolega, koleżanka, brat, "słyszałem że", to tylko nieudolne ukrywanie własnego udziału. Wyjątków nie stwierdzono :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-04-06 06:40:34
Autor: Kris
W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 23:04:04 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:
W dniu 2013-04-05 22:38, Kris pisze:

Tak! Brat! Widać moją twarz doskonale oraz jak mówiłem w 1 kadrze numer rejestracyjny samochodu, nie pozostawia to cienia wątpliwości że ja to ja.

To czemu pisałeś że "bliski"
Czy pisząc nieprawdę popełniłeś wykroczenie?

Data: 2013-04-05 19:08:11
Autor: Tom N
hisjusz w <news:515ef8bd$0$1220$65785112news.neostrada.pl>:

Bliski z rodziny miał zdarzenie drogowe.

1 zdarzenie losowe

Ktoś podczas zdarzenia drogowego nagrywał film.

2 zdarzenie losowe

Film ze zdarzenia jest dostępny na YouTobe

3 zdarzenie losowe

z twarzą bliskiego.

Skutek 1 i 2 zdarzenia losowego

Czy twarz powinna być zasłonięta?

Czasem wręcz jest zakaz zasłaniania, ale w przypadku zdarzenia drogowego
bliski raczej mógł zasłonić

Podsumowując:
Gdyby bliski trzymał sie z *daleka* i nie wjeżdżał w kadr to by się jego
facjata nie pojawiła na youtube w związku ze zdarzeniem

--
'Tom N'

Data: 2013-04-05 19:22:38
Autor: hisjusz
W dniu 2013-04-05 19:08,  (Tom N) pisze:
[...]

Na wstępie dziękuje za uzmysłowienie mi różnic znaczenia słów.
Z posta wnioskuje ze można  upublicznić twarz kogoś kto :rozjechał pieszego który był samobójcą, w filmie widać turlającą się głowę pieszego a później kadr na rejestrację oraz kolejno na twarz kierowcy wszystko oczywiście niezasłonięte.Czy to jest poprawne prawnie?

W bliskiej okolicy zdarzyło się niegdyś zdarzenie losowe na drodze . Zginął człowiek chodź nie rozbiło się ani jedno szkło.Zdarzenie losowe było w okolicy zamieszkania denata. Na miejsce zdarzenia przybyli znajomi denata i nawet nie wiedząc czyja wina, miotani emocjami wygrażali się kierowcy że go będą ciąć na kawałki i solić;/ Po 1 roku od zdarzenia okazało się że denatowi nie wytrzymało serce, miał jakąś wadę.

Data: 2013-04-05 19:55:48
Autor: Tom N
hisjusz w <news:515f0860$0$1214$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

A proszę Cie uprzejmie ;)

Z posta wnioskuje ze można  upublicznić twarz kogoś kto :rozjechał pieszego który był samobójcą,

Skoro ktoś filmował samobójstwo pieszego, to facjata rozjeżdżającego stanowi
jedynie szczegół całości

w filmie widać turlającą się głowę pieszego a później kadr na rejestrację oraz kolejno na twarz kierowcy wszystko oczywiście niezasłonięte.Czy to jest poprawne prawnie?

A może to był sen... Wcześniej nie pisałeś nic o turlających sie głowach,
więc uważaj...

W bliskiej okolicy zdarzyło się niegdyś zdarzenie losowe na drodze .

Dlaczego w bliskiej? Niegdyś zdarzyło sie wiele zdarzeń losowych w różnych
miejscach.

Zginął człowiek chodź nie rozbiło się ani jedno szkło.

Nóż nie był szklany?
Zdarzenie losowe było w okolicy zamieszkania denata.

Był sie ten denat zameldować w miejscu zamieszkania?  Jak to zrobił?

Na miejsce zdarzenia przybyli znajomi denata

Hmm, robaczki?

Po 1 roku od zdarzenia okazało się że denatowi nie wytrzymało serce, miał jakąś wadę.

Denat miał taka wadę, że mu serce nie działało, ale to nie dziwne, skoro był
denatem

--
'Tom N'

Data: 2013-04-05 20:17:26
Autor: Bydlę
On 2013-04-05 16:15:55 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

Ktoś podczas zdarzenia drogowego nagrywał film. Film ze zdarzenia jest dostępny na YouTobe z twarzą bliskiego.

A jak bardzo jesteś sobie bliski?

 Czy twarz powinna być zasłonięta?

Tak/nie.
Gdyż to zależy od okliczności.

 Czy ktoś kto udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia bliskiego popełnił wykroczenie?!

ditto

(ustal najpierw o kogo chodzi, gdyż plączesz się w zeznaniach)

--
Bydlę

Data: 2013-04-05 21:16:39
Autor: Bartolomeo
On 2013-04-05 16:15:55 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

Dobranoc

Nie za wcześnie na spanie? Szkoda, myślałem, że zapodasz tego linka. Wszyscy się już cieszyli, że zobaczą turlającą się głowę.

Data: 2013-04-05 22:25:48
Autor: Bydlę

On 2013-04-05 16:15:55 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

Dobranoc

Nie za wcześnie na spanie? Szkoda, myślałem, że zapodasz tego linka. Wszyscy się już cieszyli, że zobaczą turlającą się głowę.

No co ty?!
Miałby zamieścić film, który mógłby go pogrążyć do reszty?
Nie odważy cię - za cienki jest.

--
Bydlę

Data: 2013-04-05 22:24:13
Autor: Bydlę

On 2013-04-05 16:15:55 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

[...]

Tak to jest - kłamią w zeznaniach i obrażają się, gdy ktoś to zauważy.
Jak dzieci...
;>

--
Bydlę

Data: 2013-04-05 21:38:36
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.04.2013 18:15, hisjusz pisze:

twarzą bliskiego. Czy twarz powinna być zasłonięta? Czy ktoś kto

Nie wiem... Czy była obsceniczna? ;->

udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia bliskiego
popełnił wykroczenie?!

Kodeks wykroczeń nie zajmuje się ochroną wizerunku, więc nie.

Data: 2013-04-06 00:46:07
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 5 Apr 2013, Andrzej Lawa wrote:

Kodeks wykroczeń nie zajmuje się ochroną wizerunku, więc nie.

  IMO argumentacja w tę stronę nie działa - dasz głowę, że
w ŻADNEJ innej ustawie nie ma przepisów ustalajacych
odpowiedzialność wykroczeniową?
(z argumentem, że w PA nie ma odpowiedzialności wykroczeniowej
a jest tylko karna nie polemizuję :))

  Swoją drogą, ciekawe czy autor pytania skojarzył ze jest
możliwe iż nie ma wykroczenia a może zaistnieć przestępstwo :)
(tak, widziałem więcej odpowiedzi "nie" :))

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-04-06 12:43:26
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Ale wtedy taki przepis odwoływałby się do odpowiedzialności na zasadach KW, więc KW by się sprawą "zajął" ;)

(z argumentem, że w PA nie ma odpowiedzialności wykroczeniowej
a jest tylko karna nie polemizuję :))

:D

  Swoją drogą, ciekawe czy autor pytania skojarzył ze jest
możliwe iż nie ma wykroczenia a może zaistnieć przestępstwo :)
(tak, widziałem więcej odpowiedzi "nie" :))

Przypuszczam że nie, bo sprawia wrażenie dość... ociężałego umysłowo ;)

Data: 2013-04-05 22:16:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-04-05 18:15, hisjusz pisze:

Czy twarz powinna być zasłonięta?

Nie.

Czy ktoś kto udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez
pozwolenia bliskiego popełnił wykroczenie?!

Nie.
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o s tłuczce?