Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?

Data: 2013-04-05 20:17:26
Autor: Bydlę
On 2013-04-05 16:15:55 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

Ktoś podczas zdarzenia drogowego nagrywał film. Film ze zdarzenia jest dostępny na YouTobe z twarzą bliskiego.

A jak bardzo jesteś sobie bliski?

 Czy twarz powinna być zasłonięta?

Tak/nie.
Gdyż to zależy od okliczności.

 Czy ktoś kto udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia bliskiego popełnił wykroczenie?!

ditto

(ustal najpierw o kogo chodzi, gdyż plączesz się w zeznaniach)

--
Bydlę

Data: 2013-04-05 21:16:39
Autor: Bartolomeo
On 2013-04-05 16:15:55 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

Dobranoc

Nie za wcześnie na spanie? Szkoda, myślałem, że zapodasz tego linka. Wszyscy się już cieszyli, że zobaczą turlającą się głowę.

Data: 2013-04-05 22:25:48
Autor: Bydlę

On 2013-04-05 16:15:55 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

Dobranoc

Nie za wcześnie na spanie? Szkoda, myślałem, że zapodasz tego linka. Wszyscy się już cieszyli, że zobaczą turlającą się głowę.

No co ty?!
Miałby zamieścić film, który mógłby go pogrążyć do reszty?
Nie odważy cię - za cienki jest.

--
Bydlę

Data: 2013-04-05 22:24:13
Autor: Bydlę

On 2013-04-05 16:15:55 +0000, hisjusz <hisjusz@wp.pl> said:

[...]

Tak to jest - kłamią w zeznaniach i obrażają się, gdy ktoś to zauważy.
Jak dzieci...
;>

--
Bydlę

Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?