Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?

Data: 2013-04-05 21:38:36
Autor: Andrzej Lawa
Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?
W dniu 05.04.2013 18:15, hisjusz pisze:

twarzą bliskiego. Czy twarz powinna być zasłonięta? Czy ktoś kto

Nie wiem... Czy była obsceniczna? ;->

udostępnił ten film bez zakrytej twarzy i bez pozwolenia bliskiego
popełnił wykroczenie?!

Kodeks wykroczeń nie zajmuje się ochroną wizerunku, więc nie.

Data: 2013-04-06 00:46:07
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 5 Apr 2013, Andrzej Lawa wrote:

Kodeks wykroczeń nie zajmuje się ochroną wizerunku, więc nie.

  IMO argumentacja w tę stronę nie działa - dasz głowę, że
w ŻADNEJ innej ustawie nie ma przepisów ustalajacych
odpowiedzialność wykroczeniową?
(z argumentem, że w PA nie ma odpowiedzialności wykroczeniowej
a jest tylko karna nie polemizuję :))

  Swoją drogą, ciekawe czy autor pytania skojarzył ze jest
możliwe iż nie ma wykroczenia a może zaistnieć przestępstwo :)
(tak, widziałem więcej odpowiedzi "nie" :))

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-04-06 12:43:26
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Ale wtedy taki przepis odwoływałby się do odpowiedzialności na zasadach KW, więc KW by się sprawą "zajął" ;)

(z argumentem, że w PA nie ma odpowiedzialności wykroczeniowej
a jest tylko karna nie polemizuję :))

:D

  Swoją drogą, ciekawe czy autor pytania skojarzył ze jest
możliwe iż nie ma wykroczenia a może zaistnieć przestępstwo :)
(tak, widziałem więcej odpowiedzi "nie" :))

Przypuszczam że nie, bo sprawia wrażenie dość... ociężałego umysłowo ;)

Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?