Czy morderca Adamowicza/polityka zasługuje na karę śmierci?

Data: 2019-01-19 14:18:13
Autor: A. Filip
Czy morderca Adamowicza/polityka zasługuje na karę śmierci?
Według "mądrości" europejskawej nawet morderca czołowego polityka nie
zasługuje na karę śmierci, nieprawdaż?

Data: 2019-01-19 06:16:03
Autor: japanizer
On Saturday, January 19, 2019 at 10:18:14 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Według "mądrości" europejskawej nawet morderca czołowego polityka nie
zasługuje na karę śmierci, nieprawdaż?

Czy katolicy w swojej mądrości wymyślili już, jak wykonać karę śmierci bez łamania bożego przykazania o zabijaniu?

Data: 2019-01-19 06:54:06
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
jak zwykle kłamliwy japa napisał:

Czy katolicy w swojej mądrości wymyślili już, jak wykonać karę śmierci bez łamania bożego przykazania o zabijaniu?

Nie ma takiego przykazania.

cyt.
W przekładzie Biblii ks. Wujka V przykazanie brzmi: ,,Nie dopuszczaj się mordu". I to tłumaczenie bardziej odpowiada oryginałowi. Hebrajska Biblia rozróżnia bowiem między mordem, który jako pozbawienie życia niewinnego jest zawsze zły, a zabiciem na wojnie lub przewidzianą prawem karą śmierci.

U srulków masz podobnie:
http://poznan.jewish.org.pl/index.php/judaizmcom/NIE-ZABIJAJ-SKAD-TEN-BLAD.html

Data: 2019-01-19 07:17:47
Autor: japanizer
On Saturday, January 19, 2019 at 11:54:08 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
jak zwykle kłamliwy japa napisał:

> Czy katolicy w swojej mądrości wymyślili już, jak wykonać karę śmierci bez łamania bożego przykazania o zabijaniu?

Nie ma takiego przykazania.

Łżesz, pisi trollu, jak zwykle.

cyt.
W przekładzie Biblii ks. Wujka V

A kto to ten Wujek V? Czy to ten sam, co Jakub Wujek, którego przekład mówi:

  Nie będziesz zabijał. A może za Katechizmem Kościoła Polskiego:

  Nie zabijaj.

Aj waj, a może tam w PiS macie swoje przekłady na inne przykazania? Np. "nie kradnij", w wersji PiS, to "kradnij, bo Ziobro uniewinni"?

PS. czy śledztwo prowadzone przez samego Ziobrę w sprawie okradania Polskiego Czerwonego Krzyża przez polityków PiS już coś wyjaśniło?

http://wyborcza.pl/7,75398,23977214,towarzysze-i-szmaty-jak-politycy-pis-okradali-pck.html

Data: 2019-01-19 12:04:47
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Czy morderca Adamowicza/polityka zasługuje na karę śmierci?
zaniepokojony japa drze japę:

Łżesz, pisi trollu, jak zwykle.

Drogi japa dziś karmienie już było, ale zrobię wyjątek.
Japa napisał:
 jak wykonać karę śmierci bez łamania bożego przykazania o zabijaniu?

https://episkopat.pl/nie-bedziesz-zabijal-katecheza-na-temat-v-przykazania-dekalogu-katedra-poznanska/

Więcej japa czytajcie i mniej piszcie, i mniej japę drzyjcie:)

Data: 2019-01-19 15:24:46
Autor: japanizer

Japa napisał:
>  jak wykonać karę śmierci bez łamania bożego przykazania o zabijaniu? https://episkopat.pl/nie-bedziesz-zabijal-katecheza-na-temat-v-przykazania-dekalogu-katedra-poznanska/

Więcej japa czytajcie i mniej piszcie, i mniej japę drzyjcie:)

Coś nie działa nocnik, pisowski trollu, link z googla na szybko wklejony. Ale zrób nocnik z łaski swojej ctrl+c/ctrl+v, i pokaż, gdzie tam piszą, że słowa boga, czyli Biblia, pozwalają zabijać? Konkretne zdanie, i potem jego umiejscowienie w Biblii..

Data: 2019-01-20 05:14:30
Autor: andal

Japa napisał:
> [...]

tam piszą, że słowa boga, czyli Biblia, pozwalają zabijać? Konkretne
zdanie, i potem jego umiejscowienie w Biblii.

moron

Data: 2019-01-19 16:25:54
Autor: u2
W dniu 19.01.2019 o 16:17, japa pisze:
A może za Katechizmem Kościoła Polskiego:

   Nie zabijaj.

zabawna ta niemiecka japa, brnie dalej w katolickie kazanie, choć najwyraźniej nie zna się na katolicyzmie:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-19 16:06:19
Autor: andal
On Sat, 19 Jan 2019 16:25:54 +0100, u2 wrote:

[...]

to jest typowe dla moskow

Data: 2019-01-19 17:54:28
Autor: u2
Czy morderca Adamowicza/polityka zasługuje na karę śmierci?
W dniu 19.01.2019 o 17:06, skandal pisze:
to jest typowe dla moskow

ale ale, ty i Alex Sharon to twin bruders:))))))))

Data: 2019-01-21 13:07:00
Autor: Pisiorowy Escobar
bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com napisał(-a):

[...]

pisiorkowy trollik już bierze się za poprawianie biblii :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-19 15:20:48
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A jak prowadzić wojnę bez łamania tego przykazania?
Izrael ma to przed-chrześcijańskie przykazanie głęboko w dupie czy też
sobie dorobił "zawężającą interpretacje"?

Data: 2019-01-19 06:29:06
Autor: japanizer
On Saturday, January 19, 2019 at 11:21:36 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Czy katolicy w swojej mądrości wymyślili już, jak wykonać karę śmierci
> bez łamania bożego przykazania o zabijaniu?

A jak prowadzić wojnę bez łamania tego przykazania?

Ale odpowiesz na temat, czy nagle z kary śmierci dla mordercy przerzuciłeś się na dyskusje o wojnach? Wymyślili już katolicy, jak wykonać karę śmierci, nie łamiąc nakazów boga, do którego się modlą?

Data: 2019-01-19 16:22:52
Autor: u2
W dniu 19.01.2019 o 15:29, japa pisze:
Ale odpowiesz na temat, czy nagle z kary śmierci dla mordercy przerzuciłeś się na dyskusje o wojnach? Wymyślili już katolicy, jak wykonać karę śmierci, nie łamiąc nakazów boga, do którego się modlą?

zabawna ta niemiecka japa, Flap to żyd, a nie katolik, no i katolicyzm wcale nie zakazuje zabijania w obronie:)))

Data: 2019-01-19 16:14:51
Autor: andal
On Sat, 19 Jan 2019 16:22:52 +0100, u2 wrote:

[...]

i dlatefo japa na pohybel

Data: 2019-01-19 17:53:37
Autor: u2
Czy morderca Adamowicza/polityka zasługuje na karę śmierci?
W dniu 19.01.2019 o 17:14, skandal pisze:
i dlatefo japa na pohybel

przeca ty i Alex Sharon to twin bruders:))))))))

Data: 2019-01-19 07:36:17
Autor: Zenek Kapelinder
Czy morderca Adamowicza/polityka zasługuje na karę śmierci?
W wojnie obronnej nie lamie sie przykazania. Wojne obronna mozna prowadzic dowolnymi metodami. Mozna a nawet trzeba zabijac cywili wroga, ich dzieci, ich kobiety w ciazy ich staruszkow. Takie zachowanie ujete jest w prawie i nazywa sie ze chcacemu nie dzieje sie krzywda.

Data: 2019-01-19 07:42:43
Autor: japanizer
On Sunday, January 20, 2019 at 12:36:19 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
W wojnie obronnej nie lamie sie przykazania. Wojne obronna mozna prowadzic dowolnymi metodami.

Nie wiedziałem, że zabicie prezydenta Adamowicza przez pisowskiego fanatyka to była, jak to nazywasz, wojna obronna.

Mozna a nawet trzeba zabijac cywili wroga, ich dzieci, ich kobiety w ciazy ich staruszkow.

W którym przykazaniu w Biblii jest to napisane? Chętnie poczytam.

Data: 2019-01-19 16:11:14
Autor: andal

wrote:
[...]

*kundel, wypierdalaj*

Data: 2019-01-19 15:27:54
Autor: japanizer
On Sunday, January 20, 2019 at 1:11:16 AM UTC+9, andal wrote:
On Sat, 19 Jan 2019 07:42:43 -0800, japanizer wrote:

> fanatyka to była, jak to nazywasz, wojna obronna.

*kundel, wypierdalaj*

Co człowieczku z małym umysłem, widzę, że jak reszta pisiorków masz problemy z umiejscowieniem w Biblii bożych słów, które pozwalają zabijać? No jak mi przykro.

Wyślij może córkę lub syna do księdza, na pewno ci wytłumaczą! Bitej śmietany nie zapomnij im dać, księża lubią taką zabawę!

Data: 2019-01-20 05:17:13
Autor: andal
On Sat, 19 Jan 2019 15:27:54 -0800, japanizer wrote:

> [...]

Wyślij może córkę lub syna do księdza, na pewno ci wytłumaczą! Bitej
śmietany nie zapomnij im dać, księża lubią taką zabawę!

dano ci huju link i nie potrafisz debilu uzyc

*wypierdalaj psi chuju*

Data: 2019-01-20 02:18:09
Autor: japanizer
On Sunday, January 20, 2019 at 2:17:14 PM UTC+9, andal wrote:

> problemy z umiejscowieniem w Biblii bożych słów, które pozwalają
> zabijać? No jak mi przykro.
> śmietany nie zapomnij im dać, księża lubią taką zabawę!

dano ci huju link i nie potrafisz debilu uzyc

Rzecz w tym, że link od czapy, nie na temat.

*wypierdalaj psi chuju*

Coś pan taki nerwowy? Ksiądz zgwałcił panu kilkuletnią córkę? I jedyne, co pan może zrobić - to iść się wyspowiadać z nieczystych myśli do owego księdza, i dać mu na tacę? Wszak ksiądz nie zgrzeszył - żony nie ma, więc nie cudzołożył. No a pan zabić nie może, bo przykazania zabraniają. Jak widać, księża są dobrze chronieni, przez samego ich szefa.

Data: 2019-01-21 15:47:10
Autor: andal
On Sun, 20 Jan 2019 02:18:09 -0800, japanizer wrote:

> [...]

więc nie cudzołożył. No a pan zabić nie może, bo przykazania zabraniają.
Jak widać, księża są dobrze chronieni, przez samego ich szefa.

* nie sadz po sobie psi chuju *

Data: 2019-01-22 10:10:49
Autor: Ola
Czy morderca Adamowicza/polityka zasługuje na karę śmierci?
Błędne zrozumienie zakazu "nie zabijaj" gdy w ryginale jest "nie morduj" i źle rozumiany pacyfizm wiążą ręce samoobronie i popierają morderców.
Kara śmierci jest w ramach obrony społeczeństwa przed morderstwem i tylko w takich przypadkach powinna być stosowana. Należy umieć odróżnić wojnę obronną od agresywnej,to łatwe, według kryterium kto zaczął wojnę i kto jej nie będzie kontynuować gdy druga strona przestanie strzelać. Wszystkie konflikty można rozwiązać bez wojen, gdy dwie strony tego chcą. Ta strona, która nie chce drogi pokojowej, jest agresorem i strona napadnięta ma wobec swoich obywateli obowiązek obrony.
Ola

Data: 2019-01-22 19:17:47
Autor: u2
W dniu 22.01.2019 o 19:10, Ola pisze:
[...]

Jezus był przeciwny wszelkiej agresji, nawet jeśli go Rzymianie mordowali, to nie sprzeciwiał się, bo wiedział, że śmierć to wyzwolenie

Data: 2019-01-22 10:58:19
Autor: Ola
W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 20:18:04 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Jezus był przeciwny wszelkiej agresji, nawet jeśli go Rzymianie mordowali, to nie sprzeciwiał się, bo wiedział, że śmierć to wyzwolenie

Sędzia Sanhedrinu Gamliel uwolnił uczniów Jezusa od zarzutu obrazy Boga, uważając, że mieli prawo wierzyć że Jezus był synem Boga i od tego czasu w judaizmie obowiązuje prawo Gamliela: "prawo do innego poglądu".

Data: 2019-01-22 12:13:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 19:58:20 UTC+1 użytkownik Ola napisał:
> Sędzia Sanhedrinu Gamliel uwolnił uczniów Jezusa od zarzutu obrazy Boga, uważając, że mieli prawo wierzyć że Jezus był synem Boga i od tego czasu
w judaizmie obowiązuje prawo Gamliela: "prawo do innego poglądu".

I owszem, ale za cenę odejścia z macierzystej społeczności i założenia własnej.
Dlatego chrześcijanie mają własny kościół, żydzi reformowani osobne synagogi
od ortodoksyjnych i konserwatywnych etc.

Data: 2019-01-23 09:52:17
Autor: Ola
W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 22:13:07 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Dlatego chrześcijanie mają własny kościół, żydzi reformowani osobne synagogi
od ortodoksyjnych i konserwatywnych etc.

.... i dlatego chrześcijanie zabijają z hasłem nadstawienia drugiego policzka, a Zydzi z hasłem (sama je wymyśliłam ;)) - aby jeść trzeba przede wszystkim żyć.

Data: 2019-01-23 09:57:15
Autor: Ola
W dniu środa, 23 stycznia 2019 19:52:18 UTC+2 użytkownik Ola napisał:
> [...]

... i dlatego chrześcijanie zabijają z hasłem nadstawienia drugiego policzka, a Zydzi z hasłem (sama je wymyśliłam ;)) - aby jeść trzeba przede wszystkim żyć.

Wkradł się błąd historyczny. Powinno być w czasie przeszłym, zabijali, bo wojny chrześcijańskie już się skończyły.

Data: 2019-01-22 20:03:08
Autor: u2
W dniu 22.01.2019 o 19:58, Ola pisze:
Sędzia Sanhedrinu Gamliel uwolnił uczniów Jezusa od zarzutu obrazy Boga, uważając, że mieli prawo wierzyć że Jezus był synem Boga i od tego czasu w judaizmie obowiązuje prawo Gamliela: "prawo do innego poglądu".

e tam, Jezus jak dobrze pamiętasz ze swoich nauk Olu, porozrzucał stragany dla żydoskich handlarzy handlujących w żydoskiej świątyni, więc nie był wolny od ziemskich przywar:)

Data: 2019-01-19 16:47:18
Autor: u2
W dniu 19.01.2019 o 16:42, japa pisze:
W którym przykazaniu w Biblii jest to napisane? Chętnie poczytam.

z zabijaniem niewinnych ofiar zenek oczywiście się zagalopował, ale gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą, a zenek to żaden katolik.

Niemcy po raz kolejny kombinują z Rosją, aby wykiwać swoich sojuszników w UE, prawdopodobnie uważają wschód za skazanych na pożarcie, ale tą razą to Niemcy się przeliczą co przewidział Killimuszko (1905-1980)

Data: 2019-01-19 08:24:41
Autor: Zenek Kapelinder
Czy morderca Adamowicza/polityka zasługuje na karę śmierci?
W przypasku agresji u agresora nie ma niewinnych. A nawet jak by sie znalazly u agresora jednostki majace inne zdanie niz jedyne sluszne to zostana ukarane przez swoich.

Data: 2019-01-19 17:32:26
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
W przypasku agresji u agresora nie ma niewinnych. A nawet jak by sie
znalazly u agresora jednostki majace inne zdanie niz jedyne sluszne to
zostana ukarane przez swoich.

Czy Niemiec którzy uwierzył hitlerowskiej propagandzie że
trzecia niemiecka "odpowiada ogniem na polską napaś" uczestniczył w 1939
w wojnie obronnej?
Czy kampania francuska 1940 była wojną obronną Niemiec w odpowiedzi na
wypowiedzenie wojny _przez France_ w 1939?
Czy kampania Iracka USA była agresją skoro broni ABC nie znaleziono ale
nie przywrócono stanu sprzed ataku?

Zasady są wspaniałe ale zastosowanie ich w praktyce "bywa trudne".

--
A. Filip

Data: 2019-01-19 17:18:09
Autor: A. Filip
[...]

AFAIR W Starym Testamencie jest opis przez Boga nakazanego ludobójstwa.

--
A. Filip

Data: 2019-01-19 15:17:40
Autor: japanizer
On Sunday, January 20, 2019 at 1:18:57 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
>
> W którym przykazaniu w Biblii jest to napisane? Chętnie poczytam.

AFAIR W Starym Testamencie jest opis przez Boga nakazanego ludobójstwa.

No, w starym testamencie są różne ciekawe rzeczy, oko za oko, ząb za ząb.
Ale potem Żydówka Maria urodziła Jezusa, po tym jak najprawdopodobniej przespała się z  rzymskim żołnierzem, a nie z własnym mężem (czyli, coś jak święta jak Marta Kaczyńska, co dziecko, to nie z mężem, nawet w języku polskim jest określenie na takie dzieci) - i stary testament przestał obowiązywać. Zaczął obowiązywać nowy testament, a w nim m.in. "nie zabijaj".

Tak więc znowu kulą w płot, Andrzejku.

Data: 2019-01-20 09:59:59
Autor: Budzik
Czy morderca Adamowicza/polityka zasługuje na karę śmierci?
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

[...]

Relatywizacja wszystkiego co nas kłuje w dupe - rozdział drugi. ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2019-01-21 13:05:58
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

japanizer@japanizer.org pisze:

> Czy katolicy w swojej mądrości wymyślili już, jak wykonać karę śmierci
> bez łamania bożego przykazania o zabijaniu?

A jak prowadzić wojnę bez łamania tego przykazania?

wiemy że raczej bystry nie jesteś - ale może zauwazyłeś że na wojnie nie ma
bezbronnych
a jeżeli są to ich nie morduje się ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-21 13:11:41
Autor: u2
W dniu 21.01.2019 o 13:05, Pisiorowy Escobar pisze:
wiemy że raczej bystry nie jesteś

wy to kto kupa ?:))))))))