Czy morderca Kaddafi podwinął juz ogon?

Data: 2011-03-19 22:13:11
Autor: Neko
Czy morderca Kaddafi podwinął juz ogon?
I prysł jak to zwykli czynic bandyci-komunisci-towarzysze-mordercy?

Data: 2011-03-19 22:21:57
Autor: Chiron
Użytkownik "Neko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:im369b$iv7$1@news.onet.pl...

I prysł jak to zwykli czynic bandyci-komunisci-towarzysze-mordercy?

a w czym on konkretnie Tobie przeszkadza? Twoim zdaniem- po napaści wojsk NATO- a la Irak- mieszkańcom Libii się polepszy czy ZNACZNIE pogorszy?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2011-03-19 22:24:53
Autor: Neko
Czy morderca Kaddafi podwinął juz ogon?
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w

a w czym on konkretnie Tobie przeszkadza? Twoim zdaniem- po napaści wojsk NATO- a la Irak- mieszkańcom Libii się polepszy czy ZNACZNIE pogorszy?

Nie wiem czy sie polepszy czy pogorszy. Pewnie zostanie tak jak bylo

Ale przynajmniej jednego dyktatora-mordercy mniej bedzie na tym padole łez...

Data: 2011-03-19 14:56:15
Autor: Marek
On 19 Mar, 22:24, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
U ytkownik "Chiron" <chi...@onet.eu> napisa w

> a w czym on konkretnie Tobie przeszkadza? Twoim zdaniem- po napa ci wojsk
> NATO- a la Irak- mieszka com Libii si polepszy czy ZNACZNIE pogorszy?

Nie wiem czy sie polepszy czy pogorszy. Pewnie zostanie tak jak bylo

Ale przynajmniej jednego dyktatora-mordercy mniej bedzie na tym padole
ez...

Dostanie wpierdol od milujacych pokoj, demokracje i lubiacych porzadek
miedzynarodowych sil postepu, ktore wezma sie za zwalczanie
antysemityzmu i ksenofobii.

Data: 2011-03-19 23:10:00
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:im36v9$ll6$1news.onet.pl...
[...]

A co z naszymi dyktatorami? Co z Jaruzelskim i jego uczniami Tuskiem i Kaczyńskim?

boukun

Data: 2011-03-19 23:31:16
Autor: eliminator
Czy morderca ...?
Am 2011/03/19 23:10, boukun wrote:
[...]

Nie wolno zapominac o jednym z najwiekszych
mordercow -> http://tinyurl.pl?VCGBLKni

--
eliminator

Data: 2011-03-19 23:15:21
Autor: Chiron
Użytkownik "Neko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:im36v9$ll6$1@news.onet.pl...

[...]

Kpisz? Masz stabilne państwo, zamożnych obywateli. Nie mają swobód politycznych. Po najeździe NATO będzie to biedne państwo, niestabilne, pełne przestępców- gdzie co jakiś czas pod osłona wojsk będą się odbywały wybory- pomiędzy dyktatorem proeuropejskim a dyktatorem proamerykańskim.

Ale przynajmniej jednego dyktatora-mordercy mniej bedzie na tym padole
łez...
Żałować nie ma kogo. Tyle, że na jego miejsce zbyt wielu chętnych...

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2011-03-19 22:29:56
Autor: obserwator
Chiron <chiron@onet.eu> napisał(a):
[...]

byles tam? widziales tych zamoznych obywateli ? uwazasz, ze mozna takie tlumy
podburzyc przeciwko wladzy, jesli ludziom zyje sie dobrze?

To niech Jankesi lub Francuzji, wysla tajne sluzby jako prowokatorow zamieszek
np. do Anglii, Szwecji lub Szajcarii i wznieca tam rozruchy.

Żałować nie ma kogo. Tyle, że na jego miejsce zbyt wielu chętnych...

Zalowac? Dobre sobie, to tak jakbys zalowal Jaruzelskiego. Moze nastepca to nie bedzie terrorysta wspolpracujcy z Rosja Putina i teraz
Niemcami, zaprzyjaznionymi z Putinem - terrorysta.

Kaddafi i tak przygotowywal sie do sprywatyzowania tego, co wczesniej
znacjonalizowal. Zachodni biznes mogl wiec tam powrocic i bez tej wojny. Ale o co naprawde
chodzi, to sie niebawem dowiemy.

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2011-03-20 17:52:47
Autor: Chiron
Użytkownik " obserwator"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:im3ap3$r86$1@inews.gazeta.pl...

[...]

To nie obiektywne.  Polsce np rozruchy łatwo można wywołać. Czy popierasz skrócenie Tuska o głowę? Znam ludzi, którzy tam pracowali- nawet niedawno (w niemieckich firmach, bo jakże inaczej)- i widzą oni Libię jako kraj w tamtym regionie stabilny, bezpieczny, zamożnych ludzi. Zauważ, ilu ludzi teraz go popiera w Libii. Interwencja NATO spowoduje taką "irakizację". popierasz to?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2011-03-20 17:09:08
Autor: obserwator
Czy morderca Kaddafi podwinął juz ogon?
Chiron <chiron@onet.eu> napisał(a): To nie obiektywne.  Polsce np rozruchy łatwo można wywołać. Czy popierasz skrócenie Tuska o głowę? Znam ludzi, którzy tam pracowali- nawet niedawno (w niemieckich firmach, bo jakże inaczej)- i widzą oni Libię jako kraj w tamtym regionie stabilny, bezpieczny, zamożnych ludzi. Zauważ, ilu ludzi teraz go popiera w Libii. Interwencja NATO spowoduje taką "irakizację". popierasz to?

W Polsce w tej chwili nie uda sie wywolac rozruchow, podobnie jak w panstwach
ktore wymienilem w poprzednim poscie.
Jesli chodzi o Tuska, to pownien byc rozliczony ale w sposob zgodny z metodami
demokratycznymi. W cywilizowanych demokratycznych krajach, nazywa sie to
*ankieta* - powoluje sie komisje niezaleznych od zadnej partii
rzeczoznawcow i sie delikwenta politycznego skrupulatnie rozlicza z jego
*dokonan*.

W PRL czy obecnie w PRL-bis, tez pracuja ludzie na kontraktach, ktorzy po
powrocie do swojego kraju, moga opowiadac przy piwe same fajne historie. Podobnie jak ty teraz myslisz, mysleli kiedys ludzie na zachodzie, kiedy
mordowano polskich obywateli przed i po wojnie.

I na koniec, gdyby kraj byl zamozny i ludzie mieliby wzglednie dostatnie
zycie, nikomu nie udalo by sie wywolac zamieszek.
Ta interwencja jest konieczna, bowiem wczesniej czy pozniej i tak doszloby tam
do rewolty. Skutki tej rewolty moglyby byc duzo grozniejsze w przyszlosci.

To jest akcja prewencyjna.

Data: 2011-03-20 19:07:01
Autor: u2
W dniu 2011-03-20 18:09,  obserwator pisze:
W PRL czy obecnie w PRL-bis, tez pracuja ludzie na kontraktach, ktorzy po
powrocie do swojego kraju, moga opowiadac przy piwe same fajne historie.

W Libii było sporo Polaków, ale a czasów właśnie PRL. Nawet Jeruzela
przyjmowano tam jak króla.

Obecnie wymiana handlowa z Libią jest rzędu 30 mln USD, czyli
praktycznie jej nie ma.

Czy morderca Kaddafi podwinął juz ogon?