Czy możliwy jest ZWROT niesprzedanego towaru do hurt owni?

Data: 2009-10-04 17:09:07
Autor: cef
Czy możliwy jest ZWROT niesprzedanego towaru do hurt owni?
Rafał Kowalczyk wrote:
Zawsze mnie to zastanawiało.
to czy jest jaka¶ szansa, żeby ZWRÓCIĆ ten towar do hurtowni?

Szansa na zwrot towaru jest bardzo duża.
Gorzej z pieniędzmi.

Data: 2009-10-04 08:57:41
Autor: Rafał Kowalczyk
On 4 PaĽ, 17:09, "cef" <cez...@interia.pl> wrote:
Szansa na zwrot towaru jest bardzo duża.
Gorzej z pieniędzmi.

No jak mi hurtownia nie zwróci pieniędzy to nie ma o czym mówić :-)
Wole już na własny użytek wykorzystać te ubrania :-)

Pozdrawiam.

http://megalotto.pl - Wyniki lotto

Data: 2009-10-04 22:54:36
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy możliwy jest ZWROT niesprzedanego towaru do hurt owni?
Jak powszechnie wiadomo hurtownie bardzo lubi± zwracac kasę za niemodne już ciuchy ;-))
JaC

-- -- -