Czy możliwy jest ZWROT niesprzedanego towaru do hurtowni?

Data: 2009-10-04 17:39:39
Autor: Budzik
Czy możliwy jest ZWROT niesprzedanego towaru do hurtowni?
Użytkownik Rafał Kowalczyk r.kowalczyk.gamedev@gmail.com ...

Zawsze mnie to zastanawiało. Przykładowo jeżeli mam sklep sprzedający
towary klientom detalicznym, i zamówię w hurtowni np:
100 bluz
100 par spodni
100 par butów
i np. po roku uda mi się sprzedać:
70 bluz
60 par spodni
60 par butów
to czy jest jakaś szansa, żeby ZWRÓCIĆ ten towar do hurtowni?

oczywiscie.
dlaczego by nie? W koncu na szczescie w handlu miedzy podmiotami wiele rzeczy zalezy wyłacznie od tego jak firmy sie umowia - w tym przypadku nie kojarze jakis wiekszych ograniczen prawnych.

Mam nadzieje ze nie chciałes zadac pytania - czy hurtownia ma obowiazek przyjac taki zwrot?

Data: 2009-10-05 07:51:53
Autor: Rafał Kowalczyk
Czy możliwy jest ZWROT niesprzedanego towaru do hurtowni?
On 4 Paź, 19:39, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Użytkownik Rafał Kowalczyk r.kowalczyk.game...@gmail.com ...

> [...]
> 60 par spodni
> 60 par butów
> to czy jest jakaś szansa, żeby ZWRÓCIĆ ten towar do hurtowni?

Ale jak to jest w praktyce? JAK CZĘSTO podpisuje się umowy, które
pozwalają na zwrot niesprzedanego towaru? Czy coś takiego w ogóle się
praktykuje, czy może takie umowy to są raczej wyjątki? Może to też
zależy od towaru - gdzieś słyszałem, że sklepy mogą bez problemu
zwracać gazety.

Mam nadzieje ze nie chciałes zadac pytania - czy hurtownia ma obowiazek
przyjac taki zwrot?

Nie chciałem :-)

Pozdrawiam.

http://megalotto.pl - Wyniki lotto

Data: 2009-10-05 19:09:58
Autor: SDD

Użytkownik "Rafał Kowalczyk" <r.kowalczyk.gamedev@gmail.com> napisał w wiadomości news:6514ad67-209f-473e-8e3f-6373a4e70579l31g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

To juz raczej pytanie na pl.biznes

Pozdrawiam
SDD

Czy możliwy jest ZWROT niesprzedanego towaru do hurtowni?