Czy można

Data: 2011-09-18 20:14:38
Autor: Jacek Buda
Czy można
Witam
na yatube jest bardzo dużo teledysków z muzyką ludową niemiecką
przy każdym teledysku jest jest przycisk donowald i można ściągać na dysk

jest to udostępione
i jest napisane
You can download and save this video on local hard drive via FastestTube
extension installed in your browser.
Select the desired video quality in the Download drop-down menu.

zaznaczam nie jest to erotyka tylko muzyka ludowa z programów tv niemieckiej
pytanie
Czy mogę to ściągać na dysk dla własnych potrzeb
proszę o odpowiedź --

Data: 2011-09-18 22:24:58
Autor: Ra
Czy można
W dniu 2011-09-18 22:14, Jacek Buda pisze:
Witam
na yatube jest bardzo dużo teledysków z muzyką ludową niemiecką
przy każdym teledysku jest jest przycisk donowald i można ściągać na dysk

jest to udostępione
jesteś pewien ?
i jest napisane
You can download and save this video on local hard drive via FastestTube
extension installed in your browser.
Select the desired video quality in the Download drop-down menu.
bo wygląda to na reklamę / masz zainstalowany jakiś plugin do przeglądarki

Data: 2011-09-18 20:36:35
Autor: Jacek Buda
Czy można
Ra <tikirikinaoneteu@dontuse.it> napisał(a):
> [...]
> na yatube jest bardzo dużo teledysków z muzyką ludową niemiecką
> przy każdym teledysku jest jest przycisk donowald i można ściągać na dysk

jesteś pewien ?
> [...]
> Select the desired video quality in the Download drop-down menu.
bo wygląda to na reklamę / masz zainstalowany jakiś plugin do przeglądarki
Sprawdziłem  to samo na jest na mozaice   i na internet eksploer --

Data: 2011-09-19 09:44:12
Autor: Robert Winkler
Czy można
[...]

Masz na komputerze zainstalowany program o nazwie FastestTube.
Modyfikuje on zachowanie przeglądarki internetowe zainstalowanej na komputerze.
Program monitoruje jakie strony przeglądasz
i jeśli jest to YouTube to odczytuje on zawartość strony
i modyfikuje ja, dodając własny przycisk pobierania.
Skoro program ten potrafi zrobić to z YouTube
to zapewne korzystając z tych samych funkcji byłby w stanie zrobić to samo
wówczas gdy wykonujesz jakieś przelewy ze swojego konta bankowego,
na przykład zmieniając kwotę i numer rachunku na jaki mają zostać przelane pieniądze,
Program tego typu może też uzyskać dostęp do kont pocztowych przeglądanych na tym komputerze.

FastestTube udostępniany jest na stronie kwizzu.com
nie ma tam jednak żadnej informacji kto jest jego autorem,
żadnego adresu firmy, numery telefonu, nic.
Domena kwizzu.com została zarejestrowana poprzez firmę GoDaddy.com
na zlecenie firmy Domains by Proxy, Inc.
Tu jednak trop się urywa i nie wiadomo kto kryje się pod nazwą kwizzu.com

zaznaczam nie jest to erotyka tylko muzyka ludowa z programów tv niemieckiej
pytanie
Czy mogę to ściągać na dysk dla własnych potrzeb
proszę o odpowiedź

Wracając do tematu, odpowiedź jest prosta i brzmi: NIE
Po kopie tych materiałów musisz zgłosić się do użytkownika który je tam umieścił,
może się jednak okazać że nie miał on praw do umieszczenia
tych materiałów filmowych w serwisie YouTube
nie ma też praw do przekazania ci ich kopii.

Data: 2011-09-19 12:59:30
Autor: m4rkiz
Czy można
Robert Winkler wrote:
Wracając do tematu, odpowiedź jest prosta i brzmi: NIE

smiem watpic - Art. 23. 1.

jezeli potrafisz sie czyms podeprzec to chetnie poczytam
moim zdaniem jak najbardziej mozna zapisac sobie to na dysk
bo "w przepisach" chyba niczym nie rozni sie to od nagrywania
sobie programu telewizyjnego

watpliwa legalnosc raczej nie bedzie problemem pytajacego bo
on tego nijak nie rozpowszechnia a jedynie korzysta z utworu
juz rozpowszechnonego

aczkolwiek jest to niezgodne z http://www.youtube.com/t/terms
punkt 5.1 podpunkty L i M

tak ze imho nie ma szans na odpowiedzialnosc karna, jest
czysto teoretczna mozliwosc na pozew cywilny ze strony
googla o naruszenie warunkow korzystania z uslugi

Czy można