Czy można być tak totalnym błaznem?

Data: 2010-02-25 08:37:48
Autor: cirrus
Czy można być tak totalnym błaznem?
# Wczorajszy list pana prezydenta zrobił sporą karierę. Oczekiwano go niczym coniedzielnego papieskiego ględzenia z okna do wynudzonych turystów pod oknem. Na plus papieża można zaliczyć to, że śmiesznie mówi, na minus Kaczora zaś to, że nie czyta tego co podpisuje. Jeśli by przyjąć, że to co przeczytałem, ów list, nie jest jakąś medialną manipulacją, no to ten niewysoki gość urzędujący na Krakowskim, jest źle poskładany i szwankują mu styki. Nie można być aż tak totalnym błaznem, nawet jak się jest bratem Jarosława Kaczyńskiego. Po kiego chuja trzymaliśmy takiego cudaka tyle czasu?. Panie Szczygło, to pan wymyślił ten bełkot? No niech pan się wreszcie do czegoś przyzna. Po raz kolejny z rozmysłem zrobiliście z tego gburowatego misia kompletnego matoła. I widać strasznie was to bawi. Nas, coraz mniej. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hghqv

--
stevep