Czy można być zwolennikiem PIS i UPR jednocześ nie?

Data: 2009-11-06 13:04:17
Autor: skippy
Czy można być zwolennikiem PIS i UPR jednocześ nie?

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd1273$3g3$1inews.gazeta.pl...
Przykład Jurka Olszewskiego pokazuje, że można.
Dziwne bo te partie mają diametralnie różne programy.

Ja jestem zwolennikiem róznych rzeczy w programach każdej partii, którą wymienisz.
Nie ma to najmniejszego zwiazku z tym, który program sie wybiera, gdy trzeba wybrąc jeden całosciowo i wyeliminować inne, nie majac na nie wpływu.
Zaczynasz jakieś bezsensowne bicie piany.

Czy można być zwolennikiem PIS i UPR jednocześ nie?