Czy mozna legalnie sprzedawac...

Data: 2009-06-09 19:53:32
Autor: lukeg
Czy mozna legalnie sprzedawac...

Użytkownik "ViRuS" <bleble@bleble.pl> napisał w wiadomości news:h0m5fj$m80$1inews.gazeta.pl...
... takie absurdalne rzeczy jak np. dusze (...)
Jest jakas instytucja, ktora sie moze przyczepic i powiedziec ze nie mam prawa bo to nie moje tylko ich?

Kościół katolicki.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-09 20:01:52
Autor: ViRuS

Użytkownik "lukeg" <nieznany@nieznany.com> napisał w wiadomości news:h0m7j3$287$1inews.gazeta.pl...

[...]

KK jest wlascicielem dusz? I moze mi zabronic sprzedac duszę Czingis Chana w butelce?

L.

Data: 2009-06-09 20:37:10
Autor: lukeg

Użytkownik "ViRuS" <bleble@bleble.pl> napisał w wiadomości news:h0m84u$4tj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Raczej dzierżycielem.

I moze mi zabronic sprzedac duszę Czingis Chana

Oczywiście, że może!

w  butelce?

A tu jest problem. Dusza nie jest ciałem, więc nie może być w miejscu tak, by przez nie była okolona.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-09 20:40:47
Autor: ViRuS
Czy mozna legalnie sprzedawac...
I moze mi zabronic sprzedac duszę Czingis Chana

Oczywiście, że może!

A na jakiej podstawie, ze w koncu zapytam?... :P
I w jaki sposob? Pojdzie do prokuratury i powie co? Jakie dowody przedlozy? Sąd na jakiej podstawie przyzna rację i mnie skaże?

L.

Data: 2009-06-09 20:50:32
Autor: lukeg

Użytkownik "ViRuS" <bleble@bleble.pl> napisał w wiadomości news:h0mafl$g2t$1inews.gazeta.pl...
I moze mi zabronic sprzedac duszę Czingis Chana

Oczywiście, że może!

A na jakiej podstawie, ze w koncu zapytam?... :P

Władzy udzielonej Piotrowi, oczywiście.

I w jaki sposob?

Ogłosiwszy to ex cathedra.

Pojdzie do prokuratury i powie co? Jakie dowody przedlozy? Sąd na jakiej podstawie przyzna rację i mnie skaże?

Hint: Czy Kościół zabrania stosowania prezerwatyw?

Pozdrawiam

Data: 2009-06-09 21:28:51
Autor: doslaw
lukeg pisze:

Użytkownik "ViRuS" <bleble@bleble.pl> napisał w wiadomości news:h0m84u$4tj$1inews.gazeta.pl...

KK jest wlascicielem dusz?

Raczej dzierżycielem.

chyba literówka.. powinno być dręczycielem

;)

Data: 2009-06-09 20:37:19
Autor: boropi
[...]

To zależy tylko od tego, jaki procent zgodzisz się im odpalić.

Czy mozna legalnie sprzedawac...