Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?

Data: 2011-01-22 21:29:28
Autor: konsultant
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
Czy w jakikolwiek sposób można podzielić sygnał z anteny satelitarnej n TV rozdzielić na 2 telewizory stojące w 2 różnych pokojach? Mam zwykły dekoder bez nagrywarki. Da się czy nie da rady? Mam poza nTV TV kablową i chce zrezygnować z TV kablowej na rzecz tylko nTV.

Data: 2011-01-22 22:16:02
Autor: pawell32
W dniu 22.01.2011 21:29, konsultant pisze:
[...]

nie.
działa tylko ich multiroom, lub poczytaj o TnK

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-22 22:31:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "konsultant" <konsultant121@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihfen8$v8n$1217.76.112.12...
Czy w jakikolwiek sposób można podzielić sygnał z anteny satelitarnej n TV rozdzielić na 2 telewizory stojące w 2 różnych pokojach? Mam zwykły dekoder bez nagrywarki. Da się czy nie da rady?

Da się.
Tylko musisz sobie kupić drugi dekoder.

Data: 2011-01-22 22:40:44
Autor: konsultant
W dniu 2011-01-22 22:31, Cavallino pisze:
[...]

Ale ten drugi dekoder musi miec osobna kartę i osobny abonament?:)

Data: 2011-01-22 22:43:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "konsultant" <konsultant121@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihfisr$lar$1217.76.112.12...
[...]

Niekoniecznie - poczytaj o multiroom w n.

Data: 2011-01-22 23:05:54
Autor: konsultant
W dniu 2011-01-22 22:43, Cavallino pisze:
[...]

Czyli place 199zl za 2.dekoder a abo za darmo za 2.dekoder przez rok. Ciekawe czy nie dadzą 2*abo po roku.. Obecnie rodzice płacą 57zł za nTV i chyba 35 zł za TV kablową. Myslicie że opłacało będzie się wziąć multiroom?

Data: 2011-01-22 23:17:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "konsultant" <konsultant121@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihfkc2$9mn$1217.76.112.12...
[...]

Sobie weźmiesz TnK i po sprawie.

Obecnie rodzice płacą 57zł za nTV i chyba 35 zł za TV kablową. Myslicie że opłacało będzie się wziąć multiroom?

Zależy od oferty.
Jakbym miał TV kablową, to żadnego zawodnego satelity bym nie instalował.
To co jest tam ciekawe, to w kablówce można wykupić.

Data: 2011-01-23 00:33:41
Autor: konsultant
W dniu 2011-01-22 23:17, Cavallino pisze:
[...]

Tyle że latem przenosimy się na wieś z miasta i zabieramy antenę nTV:) Więc najlepiej byłoby zrezygnować z kablówki, założyć multiroom w nTV w domu tyle że jeśli teraz płace 57zł za nTV a 40zł za kablówkę to za multiroom 88zł po roku to mała zachęta. Z drugiej strony obraz nTV jest o niebo lepszy od kablówki. I ilość kanałów HD też ważna. Tak więc czekam na oficjalny start multiroomu nTV dla obecnych abonentów. Obecnie tylko ci moga dostać multiroom którym umowa się kończy za 3 miesiące lub nowi klienci...Jak znam życie to jak wprowadzą MR dla wszystkich (obecnych tez) to ceny nie beda powalały na kolana...

Data: 2011-01-23 10:12:17
Autor: Cavallino
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
Użytkownik "konsultant" <konsultant121@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Tyle że latem przenosimy się na wieś z miasta i zabieramy antenę nTV:)

No tak, to zmienia postać rzeczy.

Więc najlepiej byłoby zrezygnować z kablówki, założyć multiroom w nTV w domu tyle że jeśli teraz płace 57zł za nTV a 40zł za kablówkę to za multiroom 88zł po roku to mała zachęta.

To bierz Cyfrę.
Dekoder używany kupisz za kilkadziesiąt zł, a multiroom na cały okres umowy idzie dostać za 0 zł.

Z drugiej strony obraz nTV jest o niebo lepszy od kablówki.

Analogowej.
Cyfrowa wygląda identycznie.

Data: 2011-01-23 11:00:15
Autor: konsultant
W dniu 2011-01-23 10:12, Cavallino pisze:
[...]

Jednak zostanę przy nTV. Dzwoniłem do ich BOKu, okazuje się że najpóźniej w lutym ukaże się komercyjna oferta multiroomu dla obecnych klientów nTV. Zobacze jakie ceny zaproponują. A swoją drogą, okazuje się że za kiepskiej jakości analogową kablówkę tata płaci 49zł!!! Czyli jeśli będzie rok multiroomu gratis a potem tak do 88zł, to bierzemy MR w TV i rezygnujemy z drogiej kablówki!

Data: 2011-01-23 11:08:59
Autor: Cavallino
[...]

Bo kablówka tak jak wszystkom, sens ma tylko w promocji.
Jeśli za podobną cenę dostaniesz jeszcze ofertę cyfrową, internet czy telefon, wtedy to się kalkuluje.
Standardowe cenniki są dla jeleni.

Czyli jeśli będzie rok multiroomu gratis a potem tak do 88zł, to bierzemy MR w TV i rezygnujemy z drogiej kablówki!

Też lepiej poczekać na promocję, jeśli multiroom ma kosztować tyle co drugi abo, to automatycznie mija się to z celem.

Data: 2011-01-23 11:04:49
Autor: Dariusz Zygmunt
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
W niedziela, 23 stycznia 2011 10:12, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 Cyfrę? Czy raczej przyszły Polsat+ jeśli prawdziwe okażą się pogłoski o tym że Żak namierza się na kupno C+  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2011-01-23 11:10:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar@czat.homelinux.net> napisał w wiadomości news:ihgujt$stq$1news.mm.pl...
[...]

Ostatnie pogłoski mówią o tym, że Era zamierza kupić Cyfrę, a Cyfra też kogoś innego.
Solorz ma na głowie zakup Polkomtela, więc Cyfra potrzebna mu teraz jak umarłemu kadzidło.
Zresztą - co za różnica jak się nazywa, byle plusy pozostały, bez polsatowskich minusów.

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2011-01-23 13:24:13
Autor: pawell32
W dniu 23.01.2011 11:10, Cavallino pisze:>
Ostatnie pogłoski mówią o tym, że Era zamierza kupić Cyfrę, a Cyfra też
kogoś innego.

a to ciekawe, ara miała zastać przejeta przez t-mobile

Data: 2011-01-23 19:38:23
Autor: Dariusz Zygmunt
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
W niedziela, 23 stycznia 2011 13:24, pawell32 wyraził następujacą opinię:
W dniu 23.01.2011 11:10, Cavallino pisze:>

Ostatnie pogłoski mówią o tym, że Era zamierza kupić Cyfrę, a Cyfra też
kogoś innego.
a to ciekawe, ara miała zastać przejeta przez t-mobile
 Z tego co ja słyszałem ERA jest własnością T-Mobile, chodziło jedynie o zmianę znaku handlowego.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2011-01-23 19:46:14
Autor: jerzu
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
On Sun, 23 Jan 2011 13:24:13 +0100, pawell32 <pawell@net-sat.pl>
wrote:

a to ciekawe, ara miała zastać przejeta przez t-mobile

I została.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-23 21:57:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d3c1d97$1news.home.net.pl...
W dniu 23.01.2011 11:10, Cavallino pisze:>
Ostatnie pogłoski mówią o tym, że Era zamierza kupić Cyfrę, a Cyfra też
kogoś innego.

a to ciekawe, ara miała zastać przejeta przez t-mobile

Już dawno jest przejęta, a to o czym piszesz to tylko zmiana nazwy.
I właśnie w związku z tym chce się rozwijać w temacie tv.

Data: 2011-01-23 19:00:15
Autor: Artur Maśląg
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
W dniu 2011-01-23 10:12, Cavallino pisze:
(...)
Z drugiej strony obraz nTV jest o niebo lepszy od kablówki.

Analogowej.
Cyfrowa wygląda identycznie.

Dobrze jest wiedzieć o czym się pisze. Nie, nie wygląda identycznie.
Znaczy powinna, niestety nie jest tak malinowo. Przynajmniej w Aster
i UPC.

Data: 2011-01-23 19:46:40
Autor: jerzu
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
On Sun, 23 Jan 2011 10:12:17 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Cyfrowa wygląda identycznie.

Niestety nie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-23 21:59:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7stoj6larfatpqsmcbf6bmlicoesmd5gdm4ax.com...
On Sun, 23 Jan 2011 10:12:17 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Cyfrowa wygląda identycznie.

Niestety nie.

Znaczy przycinają pasmo?

Data: 2011-01-28 11:00:47
Autor: jerzu
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
On Sun, 23 Jan 2011 21:59:38 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Znaczy przycinają pasmo?

Nie wiem co robią ale jest różnica pomiędzy sygnałem bezpośrednio z
sat a tym dosyłanym przez kablówkę. Może to kwestia
demodulacji/modulacji tego sygnału?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-28 11:03:34
Autor: Wiewior
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pq45k692igrp3epqtq829jg5kums61qeaa4ax.com...
Znaczy przycinają pasmo?

Nie wiem co robią ale jest różnica pomiędzy sygnałem bezpośrednio z
sat a tym dosyłanym przez kablówkę. Może to kwestia
demodulacji/modulacji tego sygnału?

A w kablu używają MPEG2 czy MPEG4?

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2011-01-28 22:54:08
Autor: jerzu
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
On Fri, 28 Jan 2011 11:03:34 +0100, "Wiewior" <jvrjvbe@tnmrgn.cy>
wrote:

A w kablu używają MPEG2 czy MPEG4?

Nie wiem, to jest standard DVB-C. Od DVB-T różni się modulacją: QAM
vs. OFDM. Podobnie jest z DVB-S - DVB-C - QPSK vs. QAM. Czyli sygnał
DVB-T/S trzeba zdemodulować i zmodulować na nowo w DVB-C. Nie jestem znawcą tematów cyfrowych, może się mylę - jak tak, to
sprostujcie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-29 01:06:29
Autor: Jerzy Pastusiak
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
Witaj,

On Fri, 28 Jan 2011, jerzu wrote:
> [...]

standard przewiduje:
DVB-C ..... This system transmits an MPEG-2 or MPEG-4 family ...
np:
http://www.freebase.com/view/en/dvb-c

| Od DVB-T różni się modulacją: QAM  vs. OFDM. | Podobnie jest z DVB-S - DVB-C - QPSK vs. QAM.

chyba niezupelnie:
http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-T2_Factsheet.pdf
http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-C2_Factsheet.pdf
http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-S2_Factsheet.pdf

| Czyli sygnał DVB-T/S trzeba zdemodulować i zmodulować
| na nowo w DVB-C. a o tym to juz Robert opowiadal, chyba kilka razy

Pzdr.J.P.

Data: 2011-01-29 13:40:19
Autor: jerzu
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
On Sat, 29 Jan 2011 01:06:29 +0100, Jerzy Pastusiak
<pastupam@sci.pam.szczecin.pl> wrote:

chyba niezupelnie:
http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-T2_Factsheet.pdf
http://www.dvb.org/technology/fact_sheets/DVB-C2_Factsheet.pdf

To chyba nie u nas.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-29 17:48:20
Autor: Jerzy Pastusiak
On Sat, 29 Jan 2011, jerzu wrote:

> [...]

aaaaaaaaaha

widze , ze nawet nie zagladnales do srodka

Data: 2011-01-28 11:05:39
Autor: Cavallino
[...]

A może po prostu to różnica w jakości podzespołów w tunerze?
Te kablówkowe często są opisywane jako totalny badziew, więc dlaczego akurat układy odpowiedzialne za obraz miałyby mieć porządne?

Data: 2011-01-28 22:58:16
Autor: jerzu
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
On Fri, 28 Jan 2011 11:05:39 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

A może po prostu to różnica w jakości podzespołów w tunerze?

Być może.

Te kablówkowe często są opisywane jako totalny badziew, więc dlaczego akurat układy odpowiedzialne za obraz miałyby mieć porządne?

Co i tak dla klienta końcowego oznacza badziew na ekranie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-29 10:40:17
Autor: Wiewior
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4pe6k6t3b60bnjcfmkuoqn5q58ag0d4hku4ax.com...
Te kablówkowe często są opisywane jako totalny badziew, więc dlaczego akurat
układy odpowiedzialne za obraz miałyby mieć porządne?

Co i tak dla klienta końcowego oznacza badziew na ekranie.

Jeżeli brany jest strumień wprost z transpondera i nie podlega rekompresji, to nie ma mowy o żadnej utracie jakości. A jeżeli jest rekompresja, to choćby i nie były badziewne, utrata jakości będzie.

Data: 2011-01-29 13:38:58
Autor: jerzu
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
On Sat, 29 Jan 2011 10:40:17 +0100, "Wiewior" <jvrjvbe@tnmrgn.cy>
wrote:

Jeżeli brany jest strumień wprost z transpondera i nie podlega rekompresji, to nie ma mowy o żadnej utracie jakości. A jeżeli jest rekompresja, to choćby i nie były badziewne, utrata jakości będzie.

Z tego co wyczytałem w necie, w sieciach kablowych stosuję się
transmodulatory QPSK-QAM, czyli następuje zmiana modulacji.
Teoretycznie jeden transponder sat to jeden kanał DVB-C - ta sama
ilość programów. Wystarczy aby operator w jeden kanał DVB-C chciał
wepchnąć coś więcej to musi na pozostałych przyciąć pasmo. Może UPC
tak robi? Może jak kanały analogowe znikną z kabla całkowicie to
jakośc sygnału cyfrowego będzie lepsza?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-29 13:43:56
Autor: Wiewior
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2928k6pho409u0fqj1skk579ghc9bdlquc4ax.com...
Z tego co wyczytałem w necie, w sieciach kablowych stosuję się
transmodulatory QPSK-QAM, czyli następuje zmiana modulacji.

Zmiana modulacji nie ma wpływu na jakość. Czy film w m2ts po prostym "przepakowaniu" do mkv traci na jakości?

Teoretycznie jeden transponder sat to jeden kanał DVB-C - ta sama
ilość programów. Wystarczy aby operator w jeden kanał DVB-C chciał
wepchnąć coś więcej to musi na pozostałych przyciąć pasmo.

"Przycięcie" pasma oznacza rekompresję i tu cały ból.
Poza tym rzadko się chyba zdarza, żeby zawartość całego transpondera była wprost pakowana w kanał kablówki.

Data: 2011-01-29 13:47:10
Autor: jerzu
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
On Sat, 29 Jan 2011 13:43:56 +0100, "Wiewior" <jvrjvbe@tnmrgn.cy>
wrote:

"Przycięcie" pasma oznacza rekompresję i tu cały ból.

No właśnie. Może tu jest ten przysłowiowy "pies pogrzebany"?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-01 09:24:24
Autor: jerzu
[...]

Coś w tym może być. Odpaliłem tuner dvb-c w TV, przeszukałem pasmo i
znalazłem ponad 200 programów tv/radio. Z czego kilka jest
niezakodowanych. M. in. TVP-2. Zrobiłem fotki - porównanie analoga do
dvb-c. I tuner cyfrowy w TV daje zdecydowanie lepszy obraz niż analog.
Nie mam w tej chwili pod ręką tunera cyfrowego UPC, ale obraz na nim
(podłączony kablem HDMI) był gorszy, niż ten z tunera cyfrowego w TV.

http://www.pixhost.org/show/20/5663425_1_analog.jpg
http://www.pixhost.org/show/1896/5663428_1_dvbc.jpg

http://www.pixhost.org/show/1896/5663434_2_analog.jpg
http://www.pixhost.org/show/1896/5663448_2_dvbc.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-01 10:04:55
Autor: jerzu
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
I jeszcze DVB-T

http://www.pixhost.org/show/21/5664169_dvbt_1.jpg
http://www.pixhost.org/show/21/5664185_dvbt_2.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-23 13:32:15
Autor: pawell32
W dniu 23.01.2011 00:33, konsultant pisze:
[...]

a skąd Ty to wziąłeś?
przy usłudze multiroom płacisz za dekoder 199 (jest na własność, nie aktywacja) i przez rok masz usługe za darmo.
w następnym roku 20 zł za m-c.
nie musisz podłączać do drugiego dekodera anteny i masz dostęp do
nagrań z dekodera matki.
jedyny warunek, pierwszy dekoder musi być turbo.

[...]

wątpie, poza tym brandzlują się tym jak mało kto i z tego co widzę,
to nie uda im się wprowadzić dla stałych.

Data: 2011-01-23 13:35:07
Autor: konsultant
W dniu 2011-01-23 13:32, pawell32 pisze:
[...]

za dekoder owszem 199zł, a na infolinii mi podali abo w multiroomie min.68zł plus za drugi dekoder 20zł -to prawda?

[...]

Na infolinii potwierdzili mi że do końca lutego będzie komercyjna oferta MR dla obecnych abonentów nTV. Od 2 dni podobno już działa u nich unowocześniony do MR "system informatyczny" :)

Data: 2011-01-23 13:38:37
Autor: konsultant
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
A trzeba ciągnąć poza kablem sieciowym od dekodera MASTER do dekodera SLAVE drugi kabel antenowy do dekodera SLAVE? Nie interesuje mnie nagrywanie niczego ani na jednym ani na drugim, tylko TV !!! I to każdy TV ma niezależnie odbierać co chce z nTV ! Więc jakie rozwiazanie? Rozumiem że internet też nie jest potrzebny tym dekoderom bo niczego nie ściagam ani internetu na TV nie bede ogladał ;)

Data: 2011-01-23 13:50:53
Autor: pawell32
W dniu 23.01.2011 13:38, konsultant pisze:
A trzeba ciągnąć poza kablem sieciowym od dekodera MASTER do dekodera
SLAVE

tak. tym kablem idą uprawnienia i strumień obrazu.

drugi kabel antenowy do dekodera SLAVE?

nie musisz. to tylko opcja.

Nie interesuje mnie
nagrywanie niczego ani na jednym ani na drugim, tylko TV !!! I to każdy
TV ma niezależnie odbierać co chce z nTV !

tak. jakby tego nie było to czemu miałoby to służyć?

Więc jakie rozwiazanie?
Rozumiem że internet też nie jest potrzebny tym dekoderom bo niczego nie
ściagam ani internetu na TV nie bede ogladał ;)

nikt Ci nie każe podłaczać ich do netu. masz je połączyć skętką tylko.

Data: 2011-01-23 21:58:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "konsultant" <konsultant121@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihh7gd$9fm$1217.76.112.12...
A trzeba ciągnąć poza kablem sieciowym od dekodera MASTER do dekodera SLAVE drugi kabel antenowy do dekodera SLAVE?

Nie trzeba, ale taki niezależny odbiór jest wygodniejszy i pewniejszy.

Data: 2011-01-23 23:05:52
Autor: konsultant
W dniu 2011-01-23 21:58, Cavallino pisze:
[...]

A co masz na myśli wygodniejszy? Czy jak wejde na ten sam kanał w TV B co jest aktualnie na TV A to mam się jakoś meldować i wymeldowywać na ekranie? O to chodzi? To jeśli tak to śmiesznie i średniowiecznie.

Data: 2011-01-23 23:28:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "konsultant" <konsultant121@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihi8o0$t8j$1217.76.112.12...
[...]

Np. - jeśli na głównym tunerze jeden kanał oglądasz, a drugi nagrywasz, to trzeciego niezależnie niezaserwujesz na dodatkowy tuner, fizycznie nie ma takiej możliwości.

Z samymi uprawnieniami (bo sygnał satelitarny dodatkowy tuner dostanie niezależnie) - nie ma problemu (w sensie: jest możliwość fizyczna i wszystko zależy od softu).

Data: 2011-01-23 22:13:24
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-01-23 13:38, konsultant pisze:
A trzeba ciągnąć poza kablem sieciowym od dekodera MASTER do dekodera
SLAVE drugi kabel antenowy do dekodera SLAVE?

Nie, wszytko ładnie chodzi tylko na kablu sieciowym.

[...]

Wszystko jest ładnie opisane na forum N-ki i w materiałach
dostarczanych z dekoderami.

Data: 2011-01-23 13:47:40
Autor: pawell32
W dniu 23.01.2011 13:35, konsultant pisze:
za dekoder owszem 199zł, a na infolinii mi podali abo w multiroomie
min.68zł plus za drugi dekoder 20zł -to prawda?

mi powiedzieli - wielokrotnie - najmniejszy abo 54 zł i tak
kilku moich klientów płaci.

Na infolinii potwierdzili mi że do końca lutego będzie komercyjna oferta
MR dla obecnych abonentów nTV. Od 2 dni podobno już działa u nich
unowocześniony do MR "system informatyczny" :)

gówno nie system, pokaz bezradności.
a o multiroomie dla stałych słyszę od dwóch miesięcy.
nawet zbierali zapisy.

Data: 2011-01-23 13:58:10
Autor: konsultant
W dniu 2011-01-23 13:47, pawell32 pisze:

mi powiedzieli - wielokrotnie - najmniejszy abo 54 zł i tak
kilku moich klientów płaci.

Ciekaw jestem, bo ojca telefonicznie w październiku namówili na pakiet NFilm plus inne za dodatkowe x zł i płaci teraz 57zł chyba, zresztą nie wiadomo czy niebawem nie wiecej bo stwierdzą że promocja się skończyła i płacić trza wwięcej. Ciekawe jaką opcję multiroomu zaproponują. Jeśli za 54+20zł to jestem jak najbardziej za!

gówno nie system, pokaz bezradności.
a o multiroomie dla stałych słyszę od dwóch miesięcy.
nawet zbierali zapisy.

Trudno, poczekajmy chwilkę i napewno coś stworzą dla obecnych klientów. W innym przypadku można zaryzykować twierdzenie że nie potrafią zarabiać... jedynie wciskać kit typ u dodatkowy pakiet głupkowatych filmów grozy, horrorów i beznadziejnych produkcji z nFilm.

Data: 2011-01-23 14:02:36
Autor: pawell32
W dniu 23.01.2011 13:58, konsultant pisze:
[...]

niestety, ostatnio im wiele nie wychodzi

Data: 2011-01-23 13:56:05
Autor: pawell32
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
W dniu 23.01.2011 13:35, konsultant pisze:
Na infolinii potwierdzili mi że do końca lutego będzie komercyjna oferta
MR dla obecnych abonentów nTV.

tak, bo większość wypowiedziała umowe w maju 2010 z powodu zmiany regulaminu, a od marca zostają trzy regulaminowe miechy do końca.
zatem mogą zaproponować przedłużenie.
jakby zatrudnili dobrych pracowników, to pewnie już dawno by mieli gotowe.