Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?

Data: 2011-01-22 22:16:02
Autor: pawell32
Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?
W dniu 22.01.2011 21:29, konsultant pisze:
Czy w jakikolwiek sposób można podzielić sygnał z anteny satelitarnej n
TV rozdzielić na 2 telewizory stojące w 2 różnych pokojach? Mam zwykły
dekoder bez nagrywarki. Da się czy nie da rady? Mam poza nTV TV kablową
i chce zrezygnować z TV kablowej na rzecz tylko nTV.

nie.
działa tylko ich multiroom, lub poczytaj o TnK

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Czy można nTV rozdzielić na 2 telewizory?