Czy mozna odwolac rade miejska?

Data: 2009-09-23 18:57:00
Autor: pawel
Czy mozna odwolac rade miejska?
Czy mozna odwolac rade miejska, jesli okres od ewentualnych przedterminowych
wyborow do kolejnych planowych wyborow jest krotszy niz 12 miesiecy? Jesli tak,
to na jakiej podstawie prawnej i kto na ten czas zastepuje rade? Tzn. kto
zastepuje rade np. na okres 11 miesiecy?
pawel

Data: 2009-09-23 20:32:34
Autor: kuba
pawel pisze:
[...]

art. 96-98a ustawy o samorządzie gminnym.

--
kuba

Data: 2009-09-23 22:45:08
Autor: pawel
pawel pisze:
> [...]
> zastepuje rade np. na okres 11 miesiecy?
> pawel

art. 96-98a ustawy o samorządzie gminnym.

Dzieki, ale to jest sytuacja, gdy rada lamie Konstytucje i ustawy i sejm ja
rozwiazuje. Natomiast jak to jest, gdy rada odwolywana jest poprzez referendum
lokalne? Czy wowczas tez premier wyznacza osobe do pelnienia funkcji rady? Caly
czas chodzi mi o przypadek, gdy do kolejnych wyborow terminowych jest mniej niz
12 miesiecy.
pawel

--

Czy mozna odwolac rade miejska?